Een van de eerste keren dit jaar genieten zul je bedoelen. Ze halen dan wel een 24/24 , het was meestal toch nipt, met een stevige portie meeval en zeker in het begin met echt slecht voetbal ...quote:Op maandag 24 december 2007 13:01 schreef Necromancer het volgende:
Germinal Beerschot was weerom genieten, Losada speelde een geweldigde match en ook Malki stond steeds op de goede plaats. Wat een ploeg!
Anderlecht was genieten, KV Mechelen was het vooral met volle teugen genieten van de geweldige sfeer, Roeselare was ook een prima wedstrijd... Bergen was in de eerste helft niet goed, maar de tweede helft wel. AA Gent ook een slechte eerste helft, maar een geweldig slot (met een publiek dat helemaal uit de bol ging bij de 2-2); ik wil maar zeggen, ik heb geen spijt van mijn eerste abbonement Germinal Beerschot (na enkele jaren op losse tickets matchen te gaan zien). Als het voetbal niet goed is, dan is de sfeer op de tribune wel prima.quote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een van de eerste keren dit jaar genieten zul je bedoelen. Ze halen dan wel een 24/24 , het was meestal toch nipt, met een stevige portie meeval en zeker in het begin met echt slecht voetbal ...
Toch maar niet te vroeg juichen. Legear kan ook op links spelen, waardoor Goor (hét pijnpunt uit de basiself, samen met Ollie Deschacht) eindelijk naar Verbroedering Geel, of naar onze tribune kan verdwijnen. Afijn, dat zou toch de normale oplossing zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:20 schreef blueangel_ het volgende:
Chatelle naar de joden
Ze zullen Legear nu wel verkopen. Een jong talent met snelheid inruilen voor een speler die toch wel bekend staat als erg blessuregevoelig
1)Bwa, quasi iedereen die ik een beetje ken en die in mijn ogen veel van voetbal kennen (trainers, scouts,..) schatten Olivier Deschacht hoog in. Hij heeft zijn imago geweldig tegen, maar voor de rest vind ik hem voetballend allesbehalve zo zwak (ok het is Kompany niet). Europese top is hij misschien niet, maar wel Belgische top, en ook Europees speelde hij al enkele prima wedstrijden. Dat kunnen heus niet veel linksachters in België zeggen. Die man verdient meer respect, en al zeker van eigen supporters.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:02 schreef Necatrix het volgende:
[..]
Toch maar niet te vroeg juichen. Legear kan ook op links spelen, waardoor Goor (hét pijnpunt uit de basiself, samen met Ollie Deschacht) eindelijk naar Verbroedering Geel, of naar onze tribune kan verdwijnen. Afijn, dat zou toch de normale oplossing zijn.
Als we dan terug 4-4-2 spelen, met op de flanken Chatelle en Legear en centraal op het middenveld Vadis en iemand uit het rijtje Biglia/Polak/Walt/Boussoufa/Hassan, en Vlcek als vervanger voor Frutos-Serhat (waardoor Mpenza in de eerste elf finaal verleden tijd wordt), hebben we zowaar nog een elftal dat nog ergens op lijkt. Wel spijtig van die verdediging. Deschacht en Wasilewski vervangen door voetballers en nog een uitvoetballende verdediger erbij en we zijn terug op de goede weg.
En wat ben jij dan aan het doen ?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef blueangel_ het volgende:
Die hype rond de paters komt gewoon m'n strot uit, zeker als je ziet dat ze dan nog niets anders doen dan over ons janken
Als ze competitieleider hadden willen zijn, moesten ze maar winnen van ons hé.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het steekt gewoon dat Cercle beter én aantrekkelijker voetbal brengt en dat vrijwel iedereen het erover eens is dat Cercle eigenlijk competitieleider hoort te zijn.
Met het grote verschil dat de joden techniek willen zien, en wij strijd en mentaliteitquote:Op woensdag 26 december 2007 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel lekker sarcastisch dat een hoop mensen die de vorige jaren zat te zeiken over Anderlecht, die veel punten heben gestolen en met afzichtelijk resultaatvoetbal kampioen werden, nu trots zijn op Club, die .... exact hetzelde doen
Ik wil ze nog wel eens zien spelen tegen de levende muur waar elke topclub wekelijks tegen speelt. De ruimte die Serkul wekelijks krijgt is toch wel om van te huilen hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 14:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het steekt gewoon dat Cercle beter én aantrekkelijker voetbal brengt en dat vrijwel iedereen het erover eens is dat Cercle eigenlijk competitieleider hoort te zijn.
Charleroi begon vorige zondag aan de wedstrijd met het plan om Cercle het voetbal compleet te beletten, net als zowat elke tegenstander die ze al weken voor de voeten krijgen. Maar Cercle trekt voor veel ploegen het tempo gewoon op momenten zo hoog op dat er geen muur tegen te bouwen valt. Zelfs Club had in de derby in de 1ste helft echt moeite met dat hoge tempo en mocht toen Stijnen héél dankbaar zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ik wil ze nog wel eens zien spelen tegen de levende muur waar elke topclub wekelijks tegen speelt. De ruimte die Serkul wekelijks krijgt is toch wel om van te huilen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |