abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 december 2007 @ 01:06:15 #151
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55641648
Ik vraag mij alleen af waar De Boeck naartoe zou gaan. Club is niks voor hem, bij Anderlecht zal eerst Van Holsbeeck moeten verdwijnen voor ie er naartoe wil (of zelfs kan) , Standard zal wel voor een Waal blijven kiezen. Misschien een Genk ofzo. Maar wat de rest van Belgi๋ betreft kan ie dan evengoed bij Cercle blijven natuurlijk.

Misschien gaat ie wel ooit ergens naar het buitenland, samen met Vercauteren ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55641799
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij alleen af waar De Boeck naartoe zou gaan. Club is niks voor hem, bij Anderlecht zal eerst Van Holsbeeck moeten verdwijnen voor ie er naartoe wil (of zelfs kan) , Standard zal wel voor een Waal blijven kiezen. Misschien een Genk ofzo. Maar wat de rest van Belgi๋ betreft kan ie dan evengoed bij Cercle blijven natuurlijk.

Misschien gaat ie wel ooit ergens naar het buitenland, samen met Vercauteren ...
Ajax! Maar dan moet 'ie Vercauteren thuislaten..
  zondag 30 december 2007 @ 01:22:49 #153
pi_55642127
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ajax! Maar dan moet 'ie Vercauteren thuislaten..
Ik durf wedden dat er g้้n enkel bestuurslid van Ajax is die op dit moment weet wie Glen De Boeck is ... Zelfs niet als voetballer ...

Zijn soort voetballen met snelle omschakelingen staat volgens mij trouwens ook een beetje haaks op de Ajax-traditie en school ...
pi_55643039
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zijn soort voetballen met snelle omschakelingen staat volgens mij trouwens ook een beetje haaks op de Ajax-traditie en school ...
Ach, dat mag tegenwoordig allemaal joh zolang je maar wint.
  zondag 30 december 2007 @ 02:47:23 #155
pi_55644017
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, dat mag tegenwoordig allemaal joh zolang je maar wint.
Wat ik mij trouwens afvraag. Bij Ajax hebben ze al jaren Urbain Haesaert full time in dienst als scout , is het nog nooit bij hen opgekomen om die eens als coach te proberen ? Dat was hier de "Glen De Boeck" van de jaren '80 , die Belgi๋ en Europa verbaasde door als trainer van Lokeren en vooral Waregem de Belgische en zelfs Europese top (door Milan uit te schakelen en met Waregem door te stoten tot de halve finales van de europacup zorgde hij voor de revolutie daar die Berlusconi aan de macht bracht) het vuur aan de schenen te leggen.
  zondag 30 december 2007 @ 12:32:05 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_55648464
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Het moet niet zozeer ้้n van de grote drie zijn, maar ik krijg bij Cercle niet echt het gevoel dat het een ploeg is die ergens aan wil bouwen, die erg ambitieus is, die echt dingen wil bereiken. In dat opzicht vind ik Gent of zelfs Charleroi ook een stap vooruit.

Hij kan natuurlijk nog bondscoach worden .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 30 december 2007 @ 12:42:36 #157
pi_55648750
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het moet niet zozeer ้้n van de grote drie zijn, maar ik krijg bij Cercle niet echt het gevoel dat het een ploeg is die ergens aan wil bouwen, die erg ambitieus is, die echt dingen wil bereiken. In dat opzicht vind ik Gent of zelfs Charleroi ook een stap vooruit.

Hij kan natuurlijk nog bondscoach worden .
Dat is het net wel volgens mij. Puur objectief gezien is dat al jaren de best bestuurde Belgische voetbalvereniging. Het feit dat zowat alle spelers intussen al hun contract met meerdere jaren verlengd hebben bewijst ook wel dat ze niet zomaar iedereen zullen laten gaan.

Op dat vlak hebben ze ook hun geschiedenis natuurlijk. In 96 speelden ze ook een schitterend seizoen met de bekerfinale en haalden ze Europees voetbal, ze verkochten al hun sterkhouders voor veel geld en degradeerden in 97 naar 2de. Lijkt mij een fout die ze niet snel nog eens zullen maken.

Maar veel zal ook afhangen van waar Cercle dit jaar zal eindigen natuurlijk. Stel dat ze Europees voetbal halen dan zal er allicht geen leegloop komen maar zullen die spelers zich ook in Europa willen tonen. Stel dat ze er net naast grijpen dan zit je al met een ander verhaal natuurlijk ...
  zondag 30 december 2007 @ 18:24:16 #158
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_55658980
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Fiskus het volgende:
Conclusie tot nu toe:
Club = soort Feyenoord, zelfde cultuur, broeinest van frusti's en anti-joden
Anderlecht= soort Ajax, 'de Joden', pretentieus
Cercle= soort AZ, opkomend kleintje

iemand meer parallellen?
AZ is een nepclub, maar ze hebben toch nog altijd meer uitstraling dan de paters hoor
+ Fran็ois Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:43:17 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55745872
quote:
Mechelen hoopt op samenwerking met Ajax
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 3 januari om 14:12

Ajax gaat mogelijk weer samenwerken met een Belgische club. Na een weinig succesvolle samenwerking met Germinal Beerschot Antwerpen hoopt nu KV Mechelen op een samenwerkingsverband. Dat meldt Het Laatste Nieuws.

Mechelen werkte al eerder samen met Feyenoord, dat anderhalf jaar geleden de stekker eruit trok. De Rotterdammers stopten alle samenwerkingsverbanden die zij in de afgelopen jaren had gehad en besloot enkel verder te gaan met de voetbalschool in Ghana en het samenwerkingsverband met Excelsior. De samenwerking met Mechelen leverde Feyenoord ooit de transfers van Nana Asare en Abdul-Yakuni Iddi op.

De huidige nummer vijftien van de Jupiler League heeft nu Ajax op de korrel. "Wij zeggen geen ja en niet nee", liet voorzitter Johan Timmemans de waarheid in het midden. "Ik ontken niet dat er verkennende gesprekken hebben plaatsgevonden en we reeds een principi๋le, mondelinge overeenkomst hebben bereikt. De samenwerking zal zich concentreren rond de uitwisseling en opleiding van jeugdspelers."
Succes met je abbo Darkshine
pi_55902485
quote:
De Sutter verkiest Anderlecht boven Club

De naam van Tom De Sutter wordt regematig in verband gebracht met Anderlecht, Standard, Racing Genk en ook Club Brugge, waar hij in 2005 doorgestuurd werd. De 22-jarige aanvaller is echter niet van plan Cercle Brugge tijdens het huidige seizoen te verlaten.

"Cercle Brugge nu verlaten, zou dom zijn," stelt De Sutter in Voetbal Magazine. "Natuurlijk charmeert de interesse van Anderlecht mij. Maar dit is pas mijn tweede seizoen in eerste. Wie ben ik om tegen die jongens
daar te zeggen: "Met mij worden de resultaten beter"? Ik zou graag dit mooie seizoen bij Cercle Brugge uitdoen."

Tom De Sutter windt er geen doekjes om, als hij tussen Anderlecht en Club Brugge moet kiezen, opteert hij voor de Brusselaars. "Mijn vader en al mijn vrienden zijn supporter van Anderlecht," stelt De Sutter.

Via KVV Balegem en Standaard Wetteren belandde De Sutter in 2001 bij Club Brugge. Na vier seizoenen mocht hij beschikken. Via KM Torhout knokte de aanvaller terug hogerop. In zijn eerste seizoen bij Cercle kwam hij aan drie goals in 23 wedstrijden. Halfweg de huidige campagne zit de centrale spits aan acht doelpunten en zes assists. De Sutter tekende in de december een contractverlenging tot medio 2012.
Zou een heel goede aankoop zijn voor Anderlecht.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:57:34 #161
pi_55902589
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zou een heel goede aankoop zijn voor Anderlecht.
Maar Sport/Voetbalmagazine is al voor het weekend gedrukt , en gisteren liet de Cercle-voorzitter dit weten op hun nieuwjaarsreceptie voor de pers : De Sutter zal een serieuze duit moeten kosten blijkbaar

CERCLE-TOPMAN: "NIEMAND MAG GAAN"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Cercle swingt en dat is de concurrentie
niet ontgaan. Enkele spelers, onder wie
Tom De Sutter, lopen in de kijker. Maar
Cercle Brugge is zelf ook ambitieus.

"Wij laten niemand van onze succesploeg
vertrekken. We willen zeker tot eind
dit seizoen doorgaan met deze kern",
zei voorzitter Schotte maandagavond op
de nieuwjaarsreceptie van Cercle. "Al-
leen als iemand ้cht weg wil - wat we
hem niet aanraden - willen we praten."

"Maar nog es: ga niet weg. We groeien
naar de top. We zullen erover waken dat
niemand streken krijgt. We bouwen, maar
blijven wel met de voetjes op de grond"

DE BOECK: "WE BARSTEN VAN AMBITIE"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Ook Glen De Boeck sprak de groen-zwarte
familie toe. "Laat er geen twijfel over
bestaan: we hebben ambitie. Wat zeg ik?
We barsten van ambitie", zei de coach.

"We willen met Cercle een topseizoen
neerzetten. Daarvoor zullen we moeite,
tijd noch middelen sparen. Zonder pech
en met wat geluk halen we ons doel: de
kwartfinales in de beker en in de lin-
kerkolom van het klassement eindigen."

"Dit team beschikt over een groot aan-
tal getalenteerde jongens. Week na week
zie ik vooruitgang bij de meeste onder
hen. De spelers verdienen lof. Ik proef
de wil om te slagen, scoren en winnen."
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:58:30 #162
pi_55965763
quote:
Cercle-aanvaller Tom De Sutter verkozen tot beste speler van de eerste seizoenshelft
'De hype blijft maar duren'

De stemmen voor onze Twaalfde Man Trofee zijn geteld. En Tom De Sutter werd met een verpletterende meerderheid tot beste speler van de heenronde verkozen. De spits van Cercle Brugge dankt zijn kiezers en richt zich ondertussen op de clash met Club Brugge komende maandag.

'Bedankt. Echt leuk dat iedereen mijn prestaties zo waardeert. Ik hoop dat de terugronde even goed verloopt als de heenronde', toont De Sutter zich blij, maar ook ietwat verbaasd over zijn uitverkiezing tot beste speler van de heenronde, voor Steven Defour en ploegmaat Stijn De Smet. 'Uiteindelijk zijn wij niet van een topclub maar slechts van Cercle, al mag je dat nu niet meer zeggen. (lacht) De hype ronde Cercle blijft maar duren.'

Zodanig zelfs dat weekbladen als Dag Allemaal De Sutter hebben ontdekt. De nuchtere kerel uit Balegem houdt de boot af. 'Aan sportgerelateerde media wil ik best interviews geven, maar voor het overige zal ik die media-aandacht zeker niet opzoeken.'

Komende maandag hervat Cercle met de bekerderby tegen Club. Eerder dit seizoen was De Sutter man van de match in de burenstrijd, ook al verloor groen-zwart ้n had De Sutter mogelijk een doelpuntje meer kunnen maken. Hij had zelfs moeite om de tranen van ontgoocheling te bedwingen.

'Achteraf bekeken heb ik slechts ้้n kans gekregen waar ik te overhaast heb afgewerkt. Jammer, want Club speelde niet goed. We waren dan ook helemaal stuk na die match. Ik zie De Smet en Verbist in de spelerstunnel nog op de grond zitten. We waren kapot en ontgoocheld.'

Speel jij met revanchegevoelens tegen Club omdat ze niet in jou geloofden en jou in 2005 zomaar naar derdeklasser Torhout lieten gaan?

'Niet echt. Ik was in die tijd nog niet klaar voor de A-kern. Op dat moment hadden ze ook Lange - een type zoals ik - en daar kon ik de concurrentie nog niet mee aangaan. Anderzijds: in de heenronde had ik bij de beloften negen goals gemaakt terwijl Yulu-Matondo er maar vier had en zeker niet schitterend bezig was. En dan besliste Club toch om hem mee te nemen op winterstage. Toen wist ik ook hoe laat het was. Hadden ze misschien iets meer geduld gehad, dan was ik er wel geraakt.'

'Maar echte revanchegevoelens heb ik daarom niet. Ik ben niet zozeer tegen Club, wel vooral voor Cercle. Jongens als Boi en Viane hebben mij echt Cercle-minded gemaakt. Je weet dat ze op ons secretariaat niet met blauwe maar wel met groen en zwarte balpennen schrijven. En als iemand Leve Cercle zegt, je dan moet antwoorden met Lang Leve Cercle. Die dingen hebben ze me bijgebracht.'

Club-coach Jacky Mathijssen durft voor belangrijke wedstrijden al eens speldenprikken uit te delen aan het adres van de tegenstander. Irriteert jullie dat?

'Neen, iedereen weet dat het deel uitmaakt van zijn aanpak. We zitten met voldoende verstandige en ervaren jongens in de groep dat we ons daar niet aan storen. Maar onze trainer prikkelt ons graag en sommige artikels worden uitgehangen in de kleedkamer. Zoals toen we FC Occasie werden genoemd voor de match tegen Anderlecht. Net zoals de uitspraak van Mathijssen dat zijn scouts niet onder de indruk waren van Cercle. Daarvoor zijn we jullie journalisten soms dankbaar. (lacht)'

Opvallend: jullie walsen door de competitie, maar tegen Anderlecht, Club Brugge, Genk en Standard slagen jullie er niet in om te winnen.

'Vergeet niet dat de wedstrijden tegen Genk en Standard heel vroeg op het seizoen kwamen, op de eerste en de derde speeldag. We waren ons er toen nog niet van bewust dat we een topclub konden inmaken. En als je daar niet van overtuigd bent, doe je dat niet. Nu is dat anders. Dat toonden we al tegen Anderlecht en Club waar we beter waren.'
pi_55965815
wat ik al eerder in het topic zei: geef Tom de Sutter die Gouden Schoen maar..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:07:15 #164
pi_55965858
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:03 schreef Radegast het volgende:
wat ik al eerder in het topic zei: geef Tom de Sutter die Gouden Schoen maar..
Hij heeft natuurlijk de pech dat hij in de terugronde van vorig seizoen niet veel speelde na een voetbreuk. Maar op zich weet je natuurlijk nooit. Kijk naar De Bilde destijds die hem ook op ้้n stemronde won.

Maar goed, alles is nog beter dan hem aan Hassan of Defour geven zeker ?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:09:27 #165
pi_55965891
Dit weekend trouwens de beker :

12-01-2008 20:00 Bergen - AA Gent ... - ...
12-01-2008 20:00 G. Beerschot - OH Leuven (II) ... - ...
12-01-2008 20:00 Anderlecht - RS Waasland (II) ... - ...
12-01-2008 20:30 KV Kortrijk (II) - Zulte Waregem ... - ...
13-01-2008 15:00 FC Dender - Eendr.Aalst 2002 (III) ... - ...
13-01-2008 16:00 Roeselare - Charleroi ... - ...
14-01-2008 20:30 Standard - Racing Genk ... - ...
14-01-2008 20:45 Cercle Brugge - Club Brugge ... - ...

De Brugse bekerderby is live op Sporza (Canvas) maandagavond !
pi_55966050
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 02:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

De Brugse bekerderby is live op Sporza (Canvas) maandagavond !
Ah, tof! Holland Sport daar maar op een ander tijdstip terugkijken..
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:00:03 #167
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55969774
quote:
Lei Clijsters zwaar ziek

Lei Clijsters is ernstig ziek, dat maakte Jeroen Jespers, de woordvoerder van de familie, bekend. De trainer van Tongeren zal daardoor dit weekend niet op de bank zitten bij de derdeklasser.

Vermoedelijk zal Clijsters ook de komende weken zijn plaats op de bank niet kunnen innemen. De dokters kunnen momenteel nog geen uitsluitsel geven over de ziekte van Lei Clijsters, pas in de loop van volgende week zal de diagnose gesteld worden. Dat de situatie ernstig is blijkt ook uit het feit dat Jelle Van Damme afgelopen dinsdag in allerijl vertrokken is tijdens de stage van Anderlecht in Spanje, de verdediger is de vriend van Elke Clijsters.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se mo๋ts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 12 januari 2008 @ 17:06:34 #168
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_55976031
Wat een weekend

Morgen de clash van de Denderstreek: FC Dender ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ aka fc fusie tegen Iendracht Oilsjt, maandag d'n derby

Heerlijk
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:26:44 #169
pi_55977716
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een weekend

Morgen de clash van de Denderstreek: FC Dender ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ aka fc fusie tegen Iendracht Oilsjt, maandag d'n derby

Heerlijk
Fc Fusie ? Wat is Aalst dan ? Eendracht Vereffening 2002 ?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:03:07 #170
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_55981729
Nog liever in vereffening dan je ziel te verkopen met x aantal fusies ?

Den iendracht is vooral een prachtige traditieclub met een achterban waar 3/4 van de huidige eerste klasse nog maar van kan dromen. Jammer genoeg is die geschiedenis ook altijd getekend door wanbeleid en malafide figuren. Bedankt Orlans ...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:14:26 #171
pi_55982095
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:03 schreef blueangel_ het volgende:
Nog liever in vereffening dan je ziel te verkopen met x aantal fusies ?

Den iendracht is vooral een prachtige traditieclub met een achterban waar 3/4 van de huidige eerste klasse nog maar van kan dromen. Jammer genoeg is die geschiedenis ook altijd getekend door wanbeleid en malafide figuren. Bedankt Orlans ...
Tja, liever in vereffening. Als de kans zich had voorgedaan om niet in vereffening te moeten gaan en te fuseren met een ander regioteam en in Aalst te blijven spelen , dan had men dat destijds allicht ook gedaan daar. Alleen was er niet zoals in Denderleeuw nog zo'n team (Hekelgem was dat daar zeker?) voor handen.

Maar dat Aalst een ploeg is met een trouwe achterban zul je mij ook niet horen ontkennen hoor.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:30:24 #172
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_55982551
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Tja, liever in vereffening. Als de kans zich had voorgedaan om niet in vereffening te moeten gaan en te fuseren met een ander regioteam en in Aalst te blijven spelen , dan had men dat destijds allicht ook gedaan daar. Alleen was er niet zoals in Denderleeuw nog zo'n team (Hekelgem was dat daar zeker?) voor handen.
Orlans wou fuseren met Lokeren, en is weggejaagd (nadat hij nog een paar miljoen gepikt had). Garr้ wou den Iendracht 2 jaar terug verkopen aan Gent, en die heeft bijna moeten lopen voor z'n leven. Een fusie wordt nooit gepikt in Oilsjt, nog liever in 4de met een echte club dan met een mislukt fusiemisbaksel als FC Azerty in eerste klasse

De Aalsterse mentaliteit pikt zoiets nooit
pi_55982629
Zit die hooligan hier ook nog steeds

Volgend jaar meeten bij ons CL duel glennetje?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:56:31 #174
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_55983300
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:

Ga je weer lopen zoals de vorige keer?
pi_55983332
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:56 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Ga je weer lopen zoals de vorige keer?
Toen was ik er niet
  zondag 13 januari 2008 @ 02:48:10 #176
pi_55990312
Zulte Waregem onderuit, Anderlecht niet

Anderlecht heeft gedaan wat het moest. Het klopte Waasland en zit in de kwartfinale van de beker. Zulte Waregem liet zich verrassen door KV Kortrijk. Gent en Germinal Beerschot gaan wel door.

Anderlecht speelde een matte eerste helft tegen Waasland en kreeg bij de rust het publiek nog maar eens over zich heen. Frutos en co hadden de boodschap begrepen en ging na de pauze een versnelling hoger voetballen. Twee dolle minuten volstonden om de partij te beslissen. Akin en Boussoufa scoorden.

Bergen en AA Gent maakten er een erg matige pot voetbal van. Beide ploegen waren duidelijk naar zichzelf op zoek. In de 90 minuten werd er dan ook niet gescoord. In de eerste verlenging ging Gent beter voetballen en in de tweede verlenging scoorde invaller Vermouth de beslissende goal.

Germinal Beerschot was net voor de winterstop de ploeg in vorm in de Jupiler League. Tegen OH Leuven zagen de Ratten echter stevig af. Brongo en co versierden een reeks kansen, maar faalden in de afwerking. In de verlengingen toonde de tweedeklasser zich wel effici๋nt. Ruytinx en Janssens zorgden voor 0-2. De thuisploeg gaf echter niet op, Ederson en Malki zorgden voor strafschoppen. Daarin toonde de eersteklasser zich de koelbloedigste.

Kortrijk begon sterk aan de derby tegen Zulte Waregem, maar moest al snel gas terugnemen. Ook de bezoekers speelden matig, maar gingen toch met een voorsprong de rust in. Reina scoorde op een vrije trap. Na de rust verwaterde de partij helemaal. Zulte Waregem controleerde de match, maar dat brak het zuur op. Hempte schoot de match naar verlengingen en daarin zorgde Nfor voor een Kortrijkse stunt.

12-01-2008 20:00 Bergen - AA Gent 0 - 1
12-01-2008 20:00 G. Beerschot - OH Leuven 2 - 2
12-01-2008 20:00 Anderlecht - RS Waasland 2 - 0
12-01-2008 20:30 KV Kortrijk - Zulte Waregem 2 - 1
13-01-2008 15:00 FC Dender - Eendr.Aalst 2002 ... - ...
pi_55992660
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Germinal Beerschot was net voor de winterstop de ploeg in vorm in de Jupiler League. Tegen OH Leuven zagen de Ratten echter stevig af. Brongo en co versierden een reeks kansen, maar faalden in de afwerking. In de verlengingen toonde de tweedeklasser zich wel effici๋nt. Ruytinx en Janssens zorgden voor 0-2. De thuisploeg gaf echter niet op, Ederson en Malki zorgden voor strafschoppen. Daarin toonde de eersteklasser zich de koelbloedigste.
Ik was zelf bij deze wedstrijd en volgens mij ging er een bal van OHL, bij een 1-2 stand, over de lijn. Alleen de grensrechter deed helemaal niets. Onbegrijpelijk, want met 1-3 achter had ik GBA niet meer terug zien komen.
  zondag 13 januari 2008 @ 12:34:16 #178
pi_55994470
quote:
Op zondag 13 januari 2008 10:46 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ik was zelf bij deze wedstrijd en volgens mij ging er een bal van OHL, bij een 1-2 stand, over de lijn. Alleen de grensrechter deed helemaal niets. Onbegrijpelijk, want met 1-3 achter had ik GBA niet meer terug zien komen.
Dat leek mij ook. Volgens mij ging de GBA keeper daar inderdaad met bal en al volledig over de lijn.

Maar eigenlijk echt ongelofelijk hoe GBA nog winnend uit die match kwam zeg ... Wat een geluk
  zondag 13 januari 2008 @ 12:41:03 #179
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55994613
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:

Jullie komen elkaar tegen de de kwalificatie duels zeker?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se mo๋ts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 14 januari 2008 @ 16:24:06 #180
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_56026344
Straks derby beetje ongelukkig wel, morgenvroeg heb ik een zwaar examen robotica Maar goed, afwezig zijn en via televisie volgen is simpelweg geen optie, bijgevolg zal ik aanwezig zijn.
Voor Cercle wordt het een belangrijke test, na de prima heenronde. Ik ben erg benieuwd of de motor nog steeds op volle toeren draait. Idem bij klup overigens. Dat Van Heerden er niet bij is vind geen enkele Cerclesupporter erg denk ik
Ik verwacht 16 เ 17 000 man in het stadion, dit keer wel met een duidelijk overwicht aan Cerclesupporters. Want, het is geweten, klup trekt zelden veel volk voor de beker.
Scheids is de immer lachende Nzolo, al vond ik zijn optreden tijdens Cercle-Anderlecht weinig overtuigend.
Komaan Cercle
When all things seem to end, the future still remains..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2008 @ 16:42:34 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56026803
quote:
Op zondag 13 januari 2008 02:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zulte Waregem onderuit, Anderlecht niet

Kortrijk begon sterk aan de derby tegen Zulte Waregem, maar moest al snel gas terugnemen. Ook de bezoekers speelden matig, maar gingen toch met een voorsprong de rust in. Reina scoorde op een vrije trap. Na de rust verwaterde de partij helemaal. Zulte Waregem controleerde de match, maar dat brak het zuur op. Hempte schoot de match naar verlengingen en daarin zorgde Nfor voor een Kortrijkse stunt.

12-01-2008 20:00 Bergen - AA Gent 0 - 1
12-01-2008 20:00 G. Beerschot - OH Leuven 2 - 2
12-01-2008 20:00 Anderlecht - RS Waasland 2 - 0
12-01-2008 20:30 KV Kortrijk - Zulte Waregem 2 - 1
13-01-2008 15:00 FC Dender - Eendr.Aalst 2002 ... - ...
Kortrijk met hun internet Nederlander voorin en hij deed het nog verrassend goed ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56031769
Opmerkelijk genoeg verloor Lokeren een oefenduel van zaterdaghoofdklasser Hoek, dat drie spelers uit Belgi๋ op proef had, met 1-0. Keeper Joan van Belzen van Hoek is direct op de scoutingslijst van Lokeren opgenomen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56033154
De derby nu op de Belg. Cercle al een paar aardige kansjes gehad.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 14 januari 2008 @ 21:53:44 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56034637
Whehe, 1-0 Cercle terwijl ze met 10 staan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:06:15 #185
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_56035027
Leuke wedstrijd
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:19:58 #186
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_56035451
Hoe oud is die de Sutter?
  maandag 14 januari 2008 @ 22:22:46 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56035533
Whehe, afgekeurd.

Standard trouwens door
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:24:28 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56035593
en toen waren het er nog maar 9....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56035606
LOL wat een pot. Tweede rode kaart voor Cercle .
  maandag 14 januari 2008 @ 22:25:10 #190
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_56035625
Hopelijk houden ze het vol, vindt dat Club Brugge maar een misselijk zooitje,
  maandag 14 januari 2008 @ 22:25:18 #191
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56035629
Net terug van Jong Roda - Jong VVV, hopen op een leuke afsluiting door een stunt van Cercle!
Planning:
-
  maandag 14 januari 2008 @ 22:25:38 #192
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_56035644
HAHA wat een wedstrijd dit!
pi_56035647
HAHAHAH wat gebeurd er allemaal GEWELDIG .
pi_56035650
De scheidsrechters profiteren van de uitzendingen op het openbare net om zich nog eens in de kijker te spelen. .
  maandag 14 januari 2008 @ 22:25:55 #195
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56035654
en ook rood voor Brugge, wat een hond die Stijnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:25:57 #196
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_56035656
Dikke LOL
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:26:35 #197
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56035684
Heerlijk zo!
Planning:
-
  maandag 14 januari 2008 @ 22:26:52 #198
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_56035694
Jeetje wat een gek.
  maandag 14 januari 2008 @ 22:26:53 #199
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56035696
Wat een schandalige overtreding
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 januari 2008 @ 22:27:08 #200
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56035703
Sterchele mogen ze ook een rood kaartje geven, zoals die als een gek met 't schuim op bek kwam aangevlogen .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')