Laten we maar zwijgen over die belachelijke afgekeurde goal, de niet gegeven rode kaart voor De Sutter die als een grafmongool naar Stijnen komt afgevlogen en voor Viane voor die aanslag op Joequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat je dat zelfs maar durft zeggen
![]()
Nzolo floot een allesbehalve briljante match waarin eerst Vermant en Valgaeren aan hun 3de geel ontsnapten en dan Serrebrennikov het kreeg voor een fout waar je zelfs op zich al geen gele kaart voor zou mogen trekken. En dan ontsnapt Club nog aan een penalty voor een trekfout op Gombani en de eerste vliegende uithaal van Stijnen ...
Dat bedoel ik dus juist. Jij denkt aan een aantal fases in het nadeel van Club, maar er waren er minstens evenveel die in het nadeel van Cercle waren. Nzolo floot barslecht, maar gewoon aan beide zijden ... Dus daar moet je de reden voor de nederlaag maandag echt niet gaan zoeken hoor ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Laten we maar zwijgen over die belachelijke afgekeurde goal, de niet gegeven rode kaart voor De Sutter die als een grafmongool naar Stijnen komt afgevlogen en voor Viane voor die aanslag op Joe
Over de buitenspelfases spreek ik dan nog niet eens
De Sutter deed weinig, Sterchele kwam een beetje doldriest aanrennen en vergat te remmen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
de niet gegeven rode kaart voor De Sutter die als een grafmongool naar Stijnen komt afgevlogen
om trouwens hier nog maar van te zwijgen :quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Sutter deed weinig, Sterchele kwam een beetje doldriest aanrennen en vergat te remmen...
Ik heb ook nergens ontkend dat we rotslecht waren? Ik weet best wel dat de nederlaag enkel en alleen aan ons zelf ligt (een Club dat op z'n normale niveau speelt mat nooit verliezen van dat groepje paters), maar het feit blijft wel dat hij een compleet geldige goal afkeurt. Terecht of niet, maar met een man meer winnen we die wedstrijd dan wel nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus juist. Jij denkt aan een aantal fases in het nadeel van Club, maar er waren er minstens evenveel die in het nadeel van Cercle waren. Nzolo floot barslecht, maar gewoon aan beide zijden ... Dus daar moet je de reden voor de nederlaag maandag echt niet gaan zoeken hoor ...
Vanuit de tribune zag het het heel anders uit hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
De Sutter deed weinig, Sterchele kwam een beetje doldriest aanrennen en vergat te remmen...
Zag je het lijstje uitspraken van Wilmots jegens VDE het afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:04 schreef Heero87 het volgende:
Marc Wilmots wordt trouwens de nieuwe assistent-bondscoach.
Best een slimme zet eigenlijk, naar de Franstalige pers toe...
Sterchele was degene die rood had moeten krijgen. Ik snap echt niet dat je zeurt over de arbitrage; die was slecht voor beide ploegen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:15 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Vanuit de tribune zag het het heel anders uit hoor
Ik moest me inhouden om zelf niet op dat veld te stormen
Omdat bij ons dat afgekeurde doelpunt wel enorm beslissend is over kwalificatie of nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sterchele was degene die rood had moeten krijgen. Ik snap echt niet dat je zeurt over de arbitrage; die was slecht voor beide ploegen.
Dat we uit de beker liggen is eigenlijk nog het minste van m'n zorgen, Club heeft in de afgelopen jaren een prachtig bekerpalmares bij elkaar gevoetbald, daar mogen we trots op zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef DarkShine het volgende:
Om een kort verhaal lang te maken!
Één ding is zeker, Clup ligt uit de beker!
Stop je dan nu ook met zeiken over de arbitrage?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Dat we uit de beker liggen is eigenlijk nog het minste van m'n zorgen, Club heeft in de afgelopen jaren een prachtig bekerpalmares bij elkaar gevoetbald, daar mogen we trots op zijn
Maar een nederlaag tegen dat stuk vuil van kant zwembad, dat ligt enorm zwaar op m'n maag. Zeker de manier waarop. Geen bezieling, geen strijd, geen emotie ... terwijl dat net onze sterke punten waren dit seizoen
Waarom zou ik? Als die gast een fout maakt, mag ik daar toch m'n mening over geven zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stop je dan nu ook met zeiken over de arbitrage?
Nee, de gemiddelde jood koopt gewoon de scheidsrechter omquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef DarkShine het volgende:
De gemiddelde jood is half zo erg als jou.
Ben je nu nog aan het zeiken over de wedstrijd van maandagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde jood koopt gewoon de scheidsrechter om![]()
En als het bij de joden was, stonden de kranten er wel een week vol van. Nu zag je er met moeite 1 regeltje over
Gevalletje blinde clubliefde hier geloof ik. Bewonderenswaardig, maar in dit geval zeer ongepast.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:49 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde jood koopt gewoon de scheidsrechter om![]()
En als het bij de joden was, stonden de kranten er wel een week vol van. Nu zag je er met moeite 1 regeltje over
Nederlagen tegen kant zwembad zitten diep jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het zeiken over de wedstrijd van maandag
Zelfs ik had die bal nog binnen gelegd met m'n rotte kniequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Gevalletje blinde clubliefde hier geloof ik. Bewonderenswaardig, maar in dit geval zeer ongepast.
Achteraf gezien prima dat Sterchele geen rood kreeg, nu hebben we nog even kunnen lachen om zijn misser![]()
Grapje he
En die De Sart pikt dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de bond slaagt er zelfs in onze nationale beloftenploeg compleet te verneuken![]()
![]()
Vandereycken ook verantwoordelijk voor Olympiërs
René Vandereycken krijgt niet alleen een nieuwe assistent, het takenpakket van de bondscoach wordt ook verder uitgebreid. Vandereycken krijgt namelijk tevens de eindverantwoordelijkheid voor de beloftenploeg die deze zomer naar de Olympische Spelen trekt. Concreet betekent het dat Vandereycken, en niet beloftenbondscoach Jean-François De Sart, bepaalt wie naar Peking mag. (fc)
Sja, niet alles wordt hier natuurlijk verteld. 3/4de van de Belgen wil de bondscoach buiten, en dan horen ze zo'n onvolledig verhaal en zijn ze weer verontwaardigd: "kijk eens aan wat een onrecht".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |