Ik zei het al, het is verslavend!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef Panic_A het volgende:
Sinds vandaag is mijn Arctic Monkeys collectie compleet.![]()
Afgezien van de demo's, vinyl en de japanse versie van het 2de album.
Wat er allemaal (officieel) op de markt is, staat in de OP. Dan is er ook nog een bootleg op wit vinyl, en tientallen promo's. Maar om dat nu ook allemaal in de OP te verwerken...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:38 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal?
Aangezien ik overal zoek naar wat ik nog mis, maar ik kan het nergens vinden en ik weet niet eens wát ik mis.
Ah, je was me voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef Panic_A het volgende:
In de OP staat een mooi overzicht.
[..]
Hier staat trouwens ook een aardig overzicht:
http://www.velvetmusic.nl/shopping/snelzoektemplate.php?VelvetMusic=7f9419085246a287e1ac65c6585f3602&search=name&trefwoord=arctic+monkeys&lang=nl
Meestal liggen de cd's in de winkel al in de aanbieding terwijl ze in de webwinkel nog 2 keer zo duur zijn. Ik gebruik VelvetMusic ook alleen voor oude singles.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ah, je was me voor
VelvetMusic is alleen wel reteduur. Bovengemiddeld duur.
De Japanse versie van FWN lijkt identiek aan de Europese versie, in de boekjesvorm. Maarrrr, behalve dat er natuurlijk de 2 bonus-tracks op te vinden zijn, zitten er alle teksten in het Japans en Engels bij! Te vinden voor veel te veel geld op eBay, maar soms zit er een gelukstreffer bij.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:56 schreef Panic_A het volgende:
Het enige wat ik nog zou willen hebben is Matador en Da Frame 2R.
Die staan allebei op de Japanse versie van het 2de album, dus die ga ik binnenkort ook maar eens bestellen.
Volgens velvetmusic doen ze er 3 weken over om die te leveren, en erg goedkoop is het ook niet.
25 euro inclusief....BTW/verzendkosten? Lame! Niet zo veel voor betalen, dus!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:07 schreef Panic_A het volgende:
Hij kost 25 euro bij velvetmusic.![]()
En ik dacht dat dat al veel was, uiteindelijk gaat het toch om 2 extra nummers.
A Certain Romance inkorten is eigenlijk een doodszonde, dat nummer hoort gewoon zo lang als het is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:57 schreef Aisumasen het volgende:
Toen ik laatst het optreden van 8 december in Londen op DVD bekeek, kwam ik er achter dat A Certain Romance in een ingekorte versie, zo midden in de set, inderdaad geen goed idee was. Dat nummer hoort daar niet, en zeker niet op die manier.
En dan onder The Death Ramps naam neem ik aanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:45 schreef Markeerstift het volgende:
Nou, er gaat nu weer een gerucht dat ze een instrumentaal album op willen nemen dat dan ergens uitkomt in Mei..
Maar ik ben benieuwd of het wel waar is
Sexy fotoquote:Op zondag 6 januari 2008 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
* Aisumasen feliciteert Alex met zijn 22ste verjaardag.
[ afbeelding ]
Ik ben ook bang dat ik het zonder zang niet zo heel boeiend ga vinden...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef AMDB het volgende:
Bah, alleen instrumentaal verveeld mij altijd snel, maarja, ze moeten het zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop