abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55624209
In de OP staat een mooi overzicht.

Ik heb dus gewoon alle singles + de 2 cd's en de Who The Fuck Are Arctic Monkeys EP.

En voor kerst de Scummy Man dvd gekregen.

Hier staat trouwens ook een aardig overzicht:

http://www.velvetmusic.nl/shopping/snelzoektemplate.php?VelvetMusic=7f9419085246a287e1ac65c6585f3602&search=name&trefwoord=arctic+monkeys&lang=nl
pi_55624303
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef Panic_A het volgende:
Sinds vandaag is mijn Arctic Monkeys collectie compleet.

Afgezien van de demo's, vinyl en de japanse versie van het 2de album.
Ik zei het al, het is verslavend! De eerste officiële release, 'Five Minutes With Arctic Monkeys', is zo gelimiteerd dat-ie alleen maar op eBay vanaf 100 euro te vinden is. Van de demo's heb ik nooit bewijs gezien of gehoord dat die op CD-R zijn weggegeven. Ik denk alleen via internet... Vertrouw ook geen louche handelaar op eBay die toevallig nog tientallen demo's in alle soorten en maten verkopen, voor een tientje.
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:38 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal?

Aangezien ik overal zoek naar wat ik nog mis, maar ik kan het nergens vinden en ik weet niet eens wát ik mis.
Wat er allemaal (officieel) op de markt is, staat in de OP. Dan is er ook nog een bootleg op wit vinyl, en tientallen promo's. Maar om dat nu ook allemaal in de OP te verwerken... En waar het te vinden is, hebben we een tijdje geleden besproken. Out-of-print en/of zeldzaam vind je op eBay. De rest bij een platenzaak bestellen.
pi_55624382
quote:
Ah, je was me voor

VelvetMusic is alleen wel reteduur. Bovengemiddeld duur.
pi_55624466
Het enige wat ik nog zou willen hebben is Matador en Da Frame 2R.

Die staan allebei op de Japanse versie van het 2de album, dus die ga ik binnenkort ook maar eens bestellen.

Volgens velvetmusic doen ze er 3 weken over om die te leveren, en erg goedkoop is het ook niet.
pi_55624504
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:53 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ah, je was me voor

VelvetMusic is alleen wel reteduur. Bovengemiddeld duur.
Meestal liggen de cd's in de winkel al in de aanbieding terwijl ze in de webwinkel nog 2 keer zo duur zijn. Ik gebruik VelvetMusic ook alleen voor oude singles.

De winkel is daarentegen wel top.
pi_55624546
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:56 schreef Panic_A het volgende:
Het enige wat ik nog zou willen hebben is Matador en Da Frame 2R.

Die staan allebei op de Japanse versie van het 2de album, dus die ga ik binnenkort ook maar eens bestellen.

Volgens velvetmusic doen ze er 3 weken over om die te leveren, en erg goedkoop is het ook niet.
De Japanse versie van FWN lijkt identiek aan de Europese versie, in de boekjesvorm. Maarrrr, behalve dat er natuurlijk de 2 bonus-tracks op te vinden zijn, zitten er alle teksten in het Japans en Engels bij! Te vinden voor veel te veel geld op eBay, maar soms zit er een gelukstreffer bij.
pi_55624630
Ik zie net dat-ie op VelvetMusic maar 20 euro is! Dat kan altijd goedkoper, maar zelfs dat is al een spotprijs vergeleken met wat-ie normaal kost (30, 35 euro).
pi_55624684
Hij kost 25 euro bij velvetmusic.

En ik dacht dat dat al veel was, uiteindelijk gaat het toch om 2 extra nummers.
pi_55624807
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:07 schreef Panic_A het volgende:
Hij kost 25 euro bij velvetmusic.

En ik dacht dat dat al veel was, uiteindelijk gaat het toch om 2 extra nummers.
25 euro inclusief....BTW/verzendkosten? Lame! Niet zo veel voor betalen, dus!

True true....maar het gaat ook om de extra Japanse letters op de voorkant, en het échte tekstboekje.... Wie wil de nummers nu niet meezingen in het Japans?

pi_55625054
O ik heb de OP nooit echt gelezen
Anyways, ik heb alleen de singles niet. Heb ik ook niet heel erge behoefte aan, die zet ik toch nooit op.
pi_55788859
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Stukkie uit Q Magazine van deze maand.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dit komt uit het Mojo Magazine. (klik!)
  zaterdag 5 januari 2008 @ 16:04:24 #262
192683 AMDB
Visionair.
pi_55799533
Toen ik laatst het optreden van 8 december in Londen op DVD bekeek, kwam ik er achter dat A Certain Romance in een ingekorte versie, zo midden in de set, inderdaad geen goed idee was. Dat nummer hoort daar niet, en zeker niet op die manier .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:53:31 #264
192683 AMDB
Visionair.
pi_55801058
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:57 schreef Aisumasen het volgende:
Toen ik laatst het optreden van 8 december in Londen op DVD bekeek, kwam ik er achter dat A Certain Romance in een ingekorte versie, zo midden in de set, inderdaad geen goed idee was. Dat nummer hoort daar niet, en zeker niet op die manier .
A Certain Romance inkorten is eigenlijk een doodszonde, dat nummer hoort gewoon zo lang als het is.
  zondag 6 januari 2008 @ 04:02:14 #265
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_55816986
tijdje niet naar de monkeys geluisterd, zojuist ff de debuut plaat weer aangezet en het blijft toch lekkere muziek
het tweede album kan me eigenlijk niet zoveel boeien
pi_55826507
* Aisumasen feliciteert Alex met zijn 22ste verjaardag .

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_55975591
Hoe gaat het voor de rest met ze?
pi_55978099
Nou, er gaat nu weer een gerucht dat ze een instrumentaal album op willen nemen dat dan ergens uitkomt in Mei..
Maar ik ben benieuwd of het wel waar is
pi_55978321
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:45 schreef Markeerstift het volgende:
Nou, er gaat nu weer een gerucht dat ze een instrumentaal album op willen nemen dat dan ergens uitkomt in Mei..
Maar ik ben benieuwd of het wel waar is
En dan onder The Death Ramps naam neem ik aan

Ik zou het tof vinden. Het nummer The Death Ramps is sowieso al tof.
pi_55978367
Ik ben ook benieuwd. Pete Tong heeft het donderdagavond op BBC Radio 1 geroepen, dus dat is de enige bron. Voor de rest zijn ze flink aan het feesten .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:33:14 #271
192683 AMDB
Visionair.
pi_55979171
Bah, alleen instrumentaal verveeld mij altijd snel, maarja, ze moeten het zelf weten
  Moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 23:43:24 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55986366
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:09 schreef Aisumasen het volgende:
* Aisumasen feliciteert Alex met zijn 22ste verjaardag .

[ afbeelding ]
Sexy foto
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56068311
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef AMDB het volgende:
Bah, alleen instrumentaal verveeld mij altijd snel, maarja, ze moeten het zelf weten
Ik ben ook bang dat ik het zonder zang niet zo heel boeiend ga vinden...
pi_56079236
Een tweede Chun Li's Spinning Bird Kick!
Let's Rummikub the night away.
pi_56081753
Mensen, er is geen enkele gegronde aanwijzing dat ze daadwerkelijk een instrumentaal album gaan uitbrengen. Zoals ik zei, Pete Tong heeft het op Radio 1 geroepen. En die heeft nu niet bepaalde AM-primeurs gehad. Als bijvoorbeeld Jo Whiley het nu gezegd had...

Deze lente komt in ieder geval de solo-plaat van Alex uit, dat is al iets om naar uit te kijken. Hopelijk staat het prachtige "The Fire & The Thuds" op dat album. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat ze "Sandtrap" en "Terror Pocket" nog erg lang gaan achterhouden. Aan de andere kant zie ik ze er ook wel voor aan om doodleuk een derde album uit te brengen, en die 2 nummers te negeren. Ik gok op begin augustus 2008, net voor de tweede ronde van het festivalseizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop