quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef Henno het volgende:
[..]
...Use the right tool voor the right job. Stabiel zijn ze inmiddels allemaal als er geen retard achter zit.
Ja voor mij op alle fronten. Games doe ik niet. Mocht ik een game willen spelen dan doe ik dat wel op een xbox oid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef Henno het volgende:
[..]
Nou ja, op alle fronten...
Ten eerste: als je een gamer bent wil je Windows. Anders wordt het emuleren geblazen, met wisselende of geen resultaten, en slechtere performance. Kan je zeggen: is schuld van gamefabrikanten en driverbakkers van grafische kaarten... is ook zo, maar dat maakt Windows dus wel het aangewezen platform voor games.
3x 19" ...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ja voor mij op alle fronten. Games doe ik niet. Mocht ik een game willen spelen dan doe ik dat wel op een xbox oid.
Ik moet een systeem hebben dat goed werkt en waar ik goed mee kan werken.
Op dit moment werk ik achter een PC (Vista, 3,2gig dualcore, 4gigRam, 2videokaarten PCI-E,AGP beiden 256MB 1x 300GB en 1x 500GP storage 3x 19"LCD (2x DVI 1x VGA)
DIt systeem heeft alle drivers van fabrikanten. Als dit systeem 4 tot 5 dagen aanstaat is het waardeloos. 110% ruk. (Alles traag. rechtermuis klik werkt soms niet meer. browsen wordt onmogelijk gemaakt. etc etc. Dan moet ik dus rebooten en daar heb ik geen zin en tijd voor.
Heb een tijd gezocht wat het was maar het ligt simpel weg gewoon aan vista. Heb het al vaker getest met laptops die ik geleend had van vrienden/familie.
Heb Vista Ultimate en heb deze zozeer legaal gekocht. Dat is mijn reden waarom windows waardeloos is.
Met XP had dit zelfde systeem (op 2gig Ram na en een wat oudere CPU) nagenoeg een oneindige uptime.
Daarin tegen mijn laptop (macbookpro) daarvan doe ik de klep open ram op de spatie balk en het werkt.
(zelfde programma;s als mn PC open. En dan staat VMware ook nog aan met winXP (staat erop om browser compatibiliteit te checken (IE6/7).
Dus ja. mijn MENING is dat windows gewoon waardeloze software is.
Dat was meer gericht op het feit dat je zei dat ik volgens jou bepaalde dingen gezegd had.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
3x 19" ...
foto!![]()
ik heb btw 2x 19", is het bij jou ook zo dat de DVI trager beeld laat zien dan VGA?
Om half zeven al aan het bier?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hele zielige telefoon cam
DVI is iets scherper dan VGA voor de rest merk ik geen verschil.
Je spreekt jezelf tegen. XP draaide wel goed, maar vervolgens concludeer je dat "Windows" slecht is.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ja voor mij op alle fronten. Games doe ik niet. Mocht ik een game willen spelen dan doe ik dat wel op een xbox oid.
Ik moet een systeem hebben dat goed werkt en waar ik goed mee kan werken.
Op dit moment werk ik achter een PC (Vista, 3,2gig dualcore, 4gigRam, 2videokaarten PCI-E,AGP beiden 256MB 1x 300GB en 1x 500GP storage 3x 19"LCD (2x DVI 1x VGA)
DIt systeem heeft alle drivers van fabrikanten. Als dit systeem 4 tot 5 dagen aanstaat is het waardeloos. 110% ruk. (Alles traag. rechtermuis klik werkt soms niet meer. browsen wordt onmogelijk gemaakt. etc etc. Dan moet ik dus rebooten en daar heb ik geen zin en tijd voor.
Heb een tijd gezocht wat het was maar het ligt simpel weg gewoon aan vista. Heb het al vaker getest met laptops die ik geleend had van vrienden/familie.
Heb Vista Ultimate en heb deze zozeer legaal gekocht. Dat is mijn reden waarom windows waardeloos is.
Met XP had dit zelfde systeem (op 2gig Ram na en een wat oudere CPU) nagenoeg een oneindige uptime.
Daarin tegen mijn laptop (macbookpro) daarvan doe ik de klep open ram op de spatie balk en het werkt.
(zelfde programma;s als mn PC open. En dan staat VMware ook nog aan met winXP (staat erop om browser compatibiliteit te checken (IE6/7).
Dus ja. mijn MENING is dat windows gewoon waardeloze software is.
Moet ik dan wachten tot vista wel 'goed' is? Die worsten moeten gewoon geen brakke software afleveren als het nog niet klaar is.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:28 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. XP draaide wel goed, maar vervolgens concludeer je dat "Windows" slecht is.
Vista is gewoon nog niet erg goed.
core 2 duoquote:Pentium D
Euh? omdat het teneerste kan en omdat het lekkerder/sneller werkt? Uitgerekte 1280x1024 resolutie?quote:En waarom in hemelsnaam 3x 19 inch? Je speelt geen games en je hebt 3 monitoren dus je wil kennelijk zoveel mogelijk desktopspace dus waarom dan een uitgerekte 1280x1024 resolutie?
Waarom zou vroeg? Zuip je de hele avond door ofzo?quote:
klaar met werk. ff relaxen. biertje dr bij . ff eten. en weer verder werken. is dat zo raar?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom zou vroeg? Zuip je de hele avond door ofzo?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
klaar met werk. ff relaxen. biertje dr bij . ff eten. en weer verder werken. is dat zo raar?
Je kunt toch gewoon XP blijven gebruiken...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Moet ik dan wachten tot vista wel 'goed' is? Die worsten moeten gewoon geen brakke software afleveren als het nog niet klaar is.
[..]
core 2 duo
Zit in mn laptop ook. en die is aanzienlijk sneller ja.
[..]
Euh? omdat het teneerste kan en omdat het lekkerder/sneller werkt? Uitgerekte 1280x1024 resolutie?
verklaar u nader?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |