Luc is met Brian en Huub meegegaan naar de twee optredens.quote:Op zondag 9 december 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die hadden optredens, misschien komt feestneus Luc, ook wel weer terug
Hoe doe je dat als je je zelf pleziertquote:Op zondag 9 december 2007 04:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan helemaal van mezelf.
Dat bedoelde ik niet met napruttelen.quote:Op zondag 9 december 2007 04:28 schreef Edwinuss het volgende:
Jaap liet een klein scheetje..
dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet met napruttelen.
Nauwelijks klein te noemen, het was een hele ware volvette knaller !quote:Op zondag 9 december 2007 04:28 schreef Edwinuss het volgende:
Jaap liet een klein scheetje..
Hmmmmmm geen last van. Terwijl het wel bloediritant is als mn vriends nagels iets te lang zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je je zelf pleziert![]()
Als ik mijn nagels niet knip doet dat pijn.
Aii, en bloedneuzenquote:Op zondag 9 december 2007 04:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm geen last van. Terwijl het wel bloediritant is als mn vriends nagels iets te lang zijn.
Ik prik er alleen vaak me in mn neusgaten....... beetje ongecontroleerd handgebruik ofzo. En dat doet me een partij pijn!
quote:Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef ruba het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij geen eens streams.
Heb geen act gezien, heb het hier gelezen hoe hij lichamen van vrouwen zat af te krakenquote:Op zondag 9 december 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Neem je die hele act van Japio niet een beetje te serieus ? Japio deed dat iig niet !
Uh...het ging helemaal niet over sexquote:Op zondag 9 december 2007 03:55 schreef agter het volgende:
[..]
tja, das nog altijd wel een van de taboe-onderwerpen: dikke mensen en sex, of oude mensen en sex. verzin er maar een paar. zo vrijdenkend zijn we nog niet met zijn allen.
Ik zeg "tijd voor emancipatie voor de dikke medemens!!"
maar das off topic...
Jammer dat je die geweldige parodie van Japio over de hangfactor hebt gemist. Zijn uitleg waarom hij vooral valt voor MILF's tussen 30 en 40 ..... die hebben de ideale hangfactor, volgens Japio.quote:Op zondag 9 december 2007 04:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb geen act gezien, heb het hier gelezen hoe hij lichamen van vrouwen zat af te kraken
oh sorry, komt vast door die stomme wmp skin.quote:Op zondag 9 december 2007 04:47 schreef Edwinuss het volgende:
Niks vista!
Ik ben nog niet zo bekend met de gouden kooi etc.. Maar bedankt voor de link! Dit werkt een stuk prettiger!
De auto was duidelijk hoorbaar en Huub was en is degene die steeds zit te praten.quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje vreemde terugkomst, geen beelden van de poort, auto etc.
Plus Huub is onvindbaar ..........
Te veel productie-personeel in de woonkamer ?quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die zit boven in de keuken.quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
brrrrrrrrrrr..en hoe hij ook met selene, handje in handje lagquote:Op zondag 9 december 2007 05:30 schreef avonne het volgende:
En Brian vindt het héél verdacht (imagine glijerig stemmetje) dat de deur van de masterbedroom he-le-maal geblindeerd is...
Wat een belachelijke opmerking was dat, het viel mij ook zo op !quote:Op zondag 9 december 2007 05:30 schreef avonne het volgende:
En Brian vindt het héél verdacht (imagine glijerig stemmetje) dat de deur van de masterbedroom he-le-maal geblindeerd is...
Gokje : Geen personeel ingepland voor de camera's en de regie ?quote:Op zondag 9 december 2007 05:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De danseressen gaan ook de jacuzzi in, maar waar zijn de streams ???
Zou best kunnen, maar hieruit blijkt dan wederom hoe incapabel deze mensen zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 05:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gokje : Geen personeel ingepland voor de camera's en de regie ?
Als ze op dit tijdstip de jacuzzi op de stream willen zetten, hebben ze waarschijnlijk net zo veel extra personeel nodig als er nu nog streamers zijn ........quote:Op zondag 9 december 2007 05:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hieruit blijkt dan wederom hoe incapabel deze mensen zijn.
Goed punt, dus een stuk of vijftig ??quote:Op zondag 9 december 2007 05:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze op dit tijdstip de jacuzzi op de stream willen zetten, hebben ze waarschijnlijk net zo veel extra personeel nodig als er nu nog streamers zijn ........
Volgens mij niet....Op stream 3 zie je Huub en Nathalie.quote:Op zondag 9 december 2007 10:13 schreef riri het volgende:
Huub ligt gewoon alleen hoor...de danseresjes liggen samen in het bed waar in het verleden Dennix en Nadia sliepen
Goh...Selene ontpopt zich als een handlanger van de kindjes van god. Hoe verrassend.quote:Op zondag 9 december 2007 10:10 schreef riri het volgende:
Was hartstikke gezellig vannacht tussen Lieke en Jaap....heb krom gelegen om Jaap...Jaap was totaal ontspannen....hij vertrouwd haar echt zo los was ie.
Moeten wat meer op Selenen gaan letten...die probeert Lieke van Jaap en Huub los te weken...als ze één op één met Lieke praat zit ze Lieke te bwerken dat ze Jaap niet zo vertrouwen moet,letterlijk zegt ze dat Brian en Amanda helemaal niet negatief over Lieke spreken...wij weten wel beter ...gelukkig is Lieke oplettend en slim genoeg en zegt dat ze haar ogen goed open houdt,goed oplet en ook niet gek is,ook niet richting Selene....ze ging duidelijk tegen Selene in en nam het voor Jaap op.
De band van Lieke naar Jaap en dat ze met Huub en Jaap wil spelen is veel sterker dan Selene zint.
Ook Jaap vroeg Lieke gisteren al een beetje uit over Selene en kwam erachter dat Selene wel rare dingen zegt steeds om Lieke te mindfucken.
De kwetsbare positie van Lieke waarin ze nu zit zit Selene echt uit te buiten onder het mom van dat haar vriendschap zo diep zit met Lieke
Bewoners worden over een uurtje of 5 pas wakker.quote:Op zondag 9 december 2007 10:50 schreef F04 het volgende:
Tís stil.
Van Theo J?quote:Op zondag 9 december 2007 11:06 schreef Jerruh het volgende:
selene werkt trouwens in een bar van dezelfde (voormalige) eigenaar van de club waar ik werkcheck de panorama ook maar eens
.
Klopt het dat Selene een behoorlijke reputatie heeft van losbandigheid?quote:Op zondag 9 december 2007 11:06 schreef Jerruh het volgende:
selene werkt trouwens in een bar van dezelfde (voormalige) eigenaar van de club waar ik werkcheck de panorama ook maar eens
.
En ik denk gewoon al een hele tijd dat Japie stiekem flieft is op Lieke, denk maar aan Japio toen Lieke die stripact gaf op zijn 'vrijgezellenavond"quote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef riri het volgende:
klopt...zie het nu ook
Streams van Lieke en Jaap waren echt een verademing...sinds lange tijd weer kunnen lachen ....
op de een of andere manier vulllen die twee elkaar goed aan...Japie laat haar in haar waarde en andersom doet Lieke dat met Japie.Japie kwam echt los vannacht...hij voelde zich echt ontspannen.
Lieke zei een tijd terug ook...zelfs als Japie vervelend is moet ik nog om hem lachen....en nou probeert Selene die twee uit elkaar te drijven....maar denk niet dat Lieke dat laat gebeuren,daarvoor mag ze Jaap te graag
Ik denk dat hij voornamelijk hitsig is.quote:Op zondag 9 december 2007 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik denk gewoon al een hele tijd dat Japie stiekem flieft is op Lieke, denk maar aan Japio toen Lieke die stripact gaf op zijn 'vrijgezellenavond"
Maar ja, hij is te groot geschapen.quote:Op zondag 9 december 2007 12:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voornamelijk hitsig is.
Alle mensen die daar binnenstappen krijgen instructies mee, van personeel, gastbewoners, tot zelfs het reguliere bezoek van vrienden soms. De rol van Selene is wat dat betreft duidelijk, zeker na de uitspraak van Lieke dat Flens haar naar Wifebeater en Amanda wilt drijven...quote:Op zondag 9 december 2007 10:29 schreef Meganog het volgende:
Goh...Selene ontpopt zich als een handlanger van de kindjes van god. Hoe verrassend.
Zou een goed idee zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 13:27 schreef mazaru het volgende:
Kan iemand daar even een 1000knaller naar binnen gooien?
Ach, Amanda...quote:Op zondag 9 december 2007 13:47 schreef Ayelet het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn.![]()
Men slaapt daar vaak te lang en zijn lui van het niets doen.
Vooral amanda die al vaak tegen 22:00 of 23:00 in bed ligt.
Het zal mij benieuwen of amanda dan kuisende kleren aan heeft vandaag.quote:Op zondag 9 december 2007 05:36 schreef avonne het volgende:
Selene kraakt de ordinaire kleedwijze van Amanda, Melissa en haar vriendin Saskia af. "ze denken dan dat ze jonger lijken, maar dat is niet zo".
Ze dringt er bij Amanda op aan dat ze wat mooier kleedt.
in tegenstelling to iedereen in het huis, liet ze jaap gewoon uitpratenquote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef riri het volgende:
klopt...zie het nu ook
Streams van Lieke en Jaap waren echt een verademing...sinds lange tijd weer kunnen lachen ....
op de een of andere manier vulllen die twee elkaar goed aan...Japie laat haar in haar waarde en andersom doet Lieke dat met Japie.Japie kwam echt los vannacht...hij voelde zich echt ontspannen.
Lieke zei een tijd terug ook...zelfs als Japie vervelend is moet ik nog om hem lachen....en nou probeert Selene die twee uit elkaar te drijven....maar denk niet dat Lieke dat laat gebeuren,daarvoor mag ze Jaap te graag
Ik begrijp het gewoon niet dat amanda zolang kan liggen.quote:Op zondag 9 december 2007 13:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach, Amanda...
Die doet nu helemaal niks. Doet alleen maar een beetje hangen, brian plezieren en slapen.
En o ja, met die vrezelijke slabek overal tussen schreeuwen...
Aan de andere kant, Heel DGK ligt op z'n gat... Er gebeurt he-le-maal niks meer de laatste tijd. En als er wat gebeurt, dan is het voorgekauwt en niet spontaan.
waarbij ik toch ff bij moet vermelden dat huub altijd onstream zegt dat hij niet kan aanzien hoe zwaar lieke het heeft en dat hij alles zal doen om haar te helpenquote:Op zondag 9 december 2007 10:25 schreef EdB het volgende:
Huub is vanmorgen toen ze naar bed gingen tussen Diante en Nathalie in gaan liggen maar Diante is meteen naar het bed waar "normaal" Lieke en huub slapen gevlucht .
En ja ut was best gezellie met Jaap en Lieke vannacht
Gaat ze vandaag poetsen, dan?quote:Op zondag 9 december 2007 13:54 schreef Ayelet het volgende:
Het zal mij benieuwen of amanda dan kuisende kleren aan heeft vandaag.
quote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Lieke is wakker.
En wat is het eerste wat ze doet? Klagen over Huub
Het is uit en Lieke had aangegeven dat ze vannacht niet bij hem wilde slapen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef itsme het volgende:
Het is nu toch uit tussen lieke en Huub?
Waarom is hij anders niet in haar bed gekropen?
Ik houd de ontwikkelingen tussen die 2 niet meer bij.
was gewoon een treiter actie van huubjequote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef itsme het volgende:
Het is nu toch uit tussen lieke en Huub?
Waarom is hij anders niet in haar bed gekropen?
Ik houd de ontwikkelingen tussen die 2 niet meer bij.
Ja hoor, en Lieke treiterde Huub door naast Jaap te gaan slapen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
was gewoon een treiter actie van huubje
alwelke hij ons streamers zo gaat verkopen als de juiste manier van handelen en dat het vooral zijn schuld niet was
Volgens mij hadden Jaap en Lieke gewoon lol hoor, en was ze hem niet aan t bewerkenquote:Op zondag 9 december 2007 14:13 schreef Katewalker het volgende:Lieke is beledigt omdat Huub naast één van die meisjes heeft geslapen.......wat een giller.. Huub kwam thuis en vond een leeg bed..Lieke lag bij Jaap (die ze urenlang bewerkt heeft om er voor te zorgen dat als Jaap moet kiezen tussen hun hij wellicht voor haar zal kiezen)...en nu is ze boos..ik begrijp niet....waarom mag Lieke wel naast Jaap slapen en Huub niet naast dat meisje...
![]()
En Lieke bij Selenaquote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
yep huub is ala brian zijn straatje al aan het schoon lullen
Ik heb het Liekeboek inmiddels uit.quote:Op zondag 9 december 2007 14:19 schreef Dark het volgende:
Lieke vindt zichzelf veel te veel een open boek, is ze altijd al geweest, daardoor is ze makkelijk te kwetsen.
Ik had al genoeg aan het voorwoordquote:Op zondag 9 december 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het Liekeboek inmiddels uit.
welk straatjequote:Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
yep huub is ala brian zijn straatje al aan het schoon lullen
quote:
Ik geloof van wel..ik bedoel, waar hadden ze het over..uitgebreid over blootfoto's van meiden..over Jaap zijn voorkeur voor de vorm van borsten..over sex..Jaap deed ook nog ff alsof hij zich aftrok onder de dekens....en Lieke maar lachen...goooh..wat een lol...iedere vrouw was allang dat smerige bed uitgehold maar neuh..Lieke bleef zelfs slapen...volgens mij deed Jaap het erom in de hoop dat Lieke weg zou gaan..quote:Op zondag 9 december 2007 14:19 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Jaap en Lieke gewoon lol hoor, en was ze hem niet aan t bewerken
Het mag dan wel Jaap zijn maar toch is het een kerel waar zei naast lag met een deken over de deur heenquote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
[..]
welk straatje
Moet Huub dan alles doen, zoals prinses Lieke het wil hebben.
Er is nix tussen hun beide gebeurd.... waarom maakt ze overal zo'n drama van
Dat komt omdat zij leeft op dit soort dramamomenten, dat levert weer tv momentjes op.quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
[..]
welk straatje
maybe illusie armerquote:Op zondag 9 december 2007 14:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik geloof van wel..ik bedoel waar hadden ze het over..uitgebreid over blootfoto's van meiden..over Jaap zijn voorkeur voor de vorm van borsten..over sex..Jaap deed ook nog ff alsof hij zich aftrok onder de dekens....en Lieke maar lachen...goooh..wat een lol...iedere vrouw was allang dat smerige bed uitgehold maar neuh..Lieke bleef zelfs slapen...volgens mij deed Jaap het erom in de hoop dat Lieke weg zou gaan..![]()
Lieke is bang weg gestemd te worden door Huub en Jaap....
Ow? Waarom niet dan?quote:Op zondag 9 december 2007 14:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
maybe illusie armer
er wordt voorlopig niemand meer weg gestemd
hahaha zijn we eindelijk af van kut en kutter hebben we nu zeur en zemel...quote:Op zondag 9 december 2007 14:31 schreef mazaru het volgende:
Zeur en Zemel met hen favoriete gespreksonderwerp..... HUUB is slecht, HUUB deugt niet, HUUB is gemeen,HUUB, HUUB, HUUB!!!!
[ afbeelding ]
Ik ga bijna denken dat de zwarte kwade voodo heks, amanda en brain toen die tijd gelijk hadden met dat ze alleen in dgk wou om met haar hoofd in beeld te komen. Ik vraag me gewoon af of ze wel echt iets om Huub gaf of dat het slechts toneelspel was.quote:Op zondag 9 december 2007 14:31 schreef mazaru het volgende:
Zeur en Zemel met hen favoriete gespreksonderwerp..... HUUB is slecht, HUUB deugt niet, HUUB is gemeen,HUUB, HUUB, HUUB!!!!
[ afbeelding ]
De relatie Huub en Lieke is uit,quote:
Precies.. en wat is het verschil tussen naast Jaap of het danseresje (hoe heet ze? Natalie?) slapen... behalve dan dat Jaap misschien niet als volwaardig man gezien wordt?quote:Op zondag 9 december 2007 14:25 schreef Desii het volgende:
[..]
welk straatje
ze maken een tv showquote:
Ik vertrouw Jaap op dit moment meer als back-up voor Huub dan Lieke. Lieke stemt Huub er bij de eerste de beste ontslagronde uit, believe me.quote:Op zondag 9 december 2007 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap vertrouw ik niet als backup voor Huub .
Ieder gaat voor de winst.
Huub zal eens weg gestemt kunnen worden.
Gelukkig is ze nu rustig aan het mediteren.quote:Op zondag 9 december 2007 14:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik lach me rot..dit zijn leuke streams..zemel (of is het zeur) wil Huub ff ter verantwoording roepen..hoe komt ze er op..
simpel omdat hij altijd zijn mond vol heeft dat hij haar geen pijn wil doenquote:Op zondag 9 december 2007 14:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik lach me rot..dit zijn leuke streams..zemel (of is het zeur) wil Huub ff ter verantwoording roepen..hoe komt ze er op..
Jammer had graag een oudere erin zien komen.quote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef Sebi het volgende:
[quote]Gouden Kooi nog lang niet afgelopen!
AMSTERDAM - Van de hilarische situaties in de Gouden Kooi zijn we blijkbaar nog lang niet af, want RTL is op zoek naar iemand die de villa kan betrekken.
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
[/ quote]
bron: www.telegraaf.nl
Ik heb precies hetzelfde..... hangt een beetje '7 maanden geleden Huub sfeertje'....quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Desii het volgende:
Ik vind Huub het leukst zoals hij nu is
hij zegt dat tie het er niet meer over gaat hebben met Lieke... op advies van Luc...
één van de weinige keren, dat ik Luc een goed advies vind geven
Want Huub loopt idd altijd achter Lieke aan
Thanks. maar waarom zit ze dan nu weer te zeiken waar hij slaapt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is uit en Lieke had aangegeven dat ze vannacht niet bij hem wilde slapen.
Iemand van 33..ik hoop dat als er weer iemand in komt dat het dan inderdaad een dertiger is..please niet weer zo'n jonkie..quote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef Sebi het volgende:
[quote]Gouden Kooi nog lang niet afgelopen!
AMSTERDAM - Van de hilarische situaties in de Gouden Kooi zijn we blijkbaar nog lang niet af, want RTL is op zoek naar iemand die de villa kan betrekken.
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
[/ quote]
bron: www.telegraaf.nl
Die had met Natasja lopen bekkenquote:Op zondag 9 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Gisteren viel de naam Gio of Guido, ik meen dat Brian daar iets over zei, ik weet niet meer in welk verband, iemand?
die hij ondertussen psychies gesloopt heeftquote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef akveor het volgende:
Ik vind Huub een beetje ballorig.... Ik hoop dat ie het volhoud en schijt heeft aan die zeik ex van hem...
Yep, dat was het, het zal toch niet dezelfde zijn, alles kan daar?quote:
Vaak wel..gaat hij staan drammen en stampvoeten enzo..en dan vind ik hem niet leuk..quote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Desii het volgende:
Ik vind Huub het leukst zoals hij nu is
hij zegt dat tie het er niet meer over gaat hebben met Lieke... op advies van Luc...
één van de weinige keren, dat ik Luc een goed advies vind geven
Want Huub loopt idd altijd achter Lieke aan
Mensen die hun tong in Natasja steken verdienen het sowieso niet om te leven.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat was het, het zal toch niet dezelfde zijn, alles kan daar?
Als ze vannacht niet met vandaag mee tellen...dan staat er nog iets op het programma.quote:Op zondag 9 december 2007 14:44 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda wachten zeker weer tot iedereen de slaapkamer verlaten heeft voor de dagelijkse wip?
Ze doen dit mekaar aan. Huub bij Lieke en andersomquote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die hij ondertussen psychies gesloopt heeft
want we weten nog hoe leuk de oude huub was
bv tegen tas en eric
maar dat was funny want die verdienden het het, toch?
denk dat huub het zelfde doet onder de dekens/offcam tegen lieke
das waarschijnlijk ook de reden dat ze niet naast hem wil slapen
maar huub zeurt nooit en is eerlijk
quote:Op zondag 9 december 2007 14:55 schreef T-lex het volgende:
Zie maar 1 oplossing voor Lieke....Jaap neuken voor backup!
Wees blij als ie het niet is en als ie zijn borg niet bij elkaar krijgt... als hij echt met dat tuig heeft lopen rotzooien, kan het alleen maar een aanwinst voor het andere tuig zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat was het, het zal toch niet dezelfde zijn, alles kan daar?
ik ook...... zo oneerlijk tov de overige bewonersquote:Op zondag 9 december 2007 14:51 schreef itsme het volgende:
WTF Ik vind het sowiezo al belachelijk dat er nog een nieuwe miljonair in komt.
Die zit te wachten totdat Huub naar haar toe komt..niet zo gek..want zo ging het tot nu toe steeds...een Huub die verhaal ging halen....ik hoop echt dat Huub dat niet meer doet...quote:Op zondag 9 december 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Lieke ten voeten uit... zwelgend in zelfmedelijden met een dramatisch muziekje op de achtergrond. Alles al op een rijtje gezet maar niet eens weten wat er precies gebeurt is.
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus ook, je moet er toch niet aan denken dat er nog meer trailer trash dat hok gaat bemannen zeg.quote:Op zondag 9 december 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees blij als ie het niet is en als ie zijn borg niet bij elkaar krijgt... als hij echt met dat tuig heeft lopen rotzooien, kan het alleen maar een aanwinst voor het andere tuig zijn.
IID goed advies van expert in deze: Luc.....quote:Op zondag 9 december 2007 14:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die zit te wachten totdat Huub naar haar toe komt..niet zo gek..want zo ging het tot nu toe steeds...een Huub die verhaal ging halen....ik hoop echt dat Huub dat niet meer doet...
Dus ze mogen Jensen dus definitief niet zien dus, wat een laf gedoe van de FEBO maar het was te verwachten.quote:Op zondag 9 december 2007 15:00 schreef akveor het volgende:
Huub belt naar achter en vraagt of ze beelden mogen zien van Drachten waar het een gekkenhuis was. En vraagt meteen ook om Jensen want dat was ook beloofd dat ze dat mochten zien...
[ afbeelding ]
Toch denk ik dat ze alleen nog maar incrowd (via via, ons kent ons) paupers kunnen vinden.quote:Op zondag 9 december 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, je moet er toch niet aan denken dat er nog meer trailer trash dat hok gaat bemannen zeg.
Is dat gezegd? Huub sprak toch een bandje in met een verzoek?quote:Op zondag 9 december 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus ze mogen Jensen dus definitief niet zien dus, wat een laf gedoe van de FEBO maar het was te verwachten.
Alles om de kindjes van God uit de wind te houden.
Het wordt in ieder geval een pauper die zich bij Brian en Amanda gaat aansluiten.quote:Op zondag 9 december 2007 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze alleen nog maar incrowd (via via, ons kent ons) paupers kunnen vinden.
Ik hoorde Huub duidelijk zeggen dat ze Jensen niet mogen zien.quote:Op zondag 9 december 2007 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat gezegd? Huub sprak toch een bandje in met een verzoek?
Hmmm dat zegt ook niet altijd alles, er zijn er ook 'n aantal die later pas naar Huub en Lieke zijn getrokken.quote:Op zondag 9 december 2007 15:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval een pauper die zich bij Brian en Amanda gaat aansluiten.
Daar worden ze op uitgezocht
Wie dan?quote:Op zondag 9 december 2007 15:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hmmm dat zegt ook niet altijd alles, er zijn er ook 'n aantal die later pas naar Huub en Lieke zijn getrokken.Toch zou ik 'n Eric-figuur wel weer 's leuk vinden eigenlijk.
Sorry... aangepast... ging over een contest waar miss DGK Dionne ook aan meedoet.quote:
Ah Thanksquote:Op zondag 9 december 2007 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry... aangepast... ging over een contest waar miss DGK Dionne ook aan meedoet.
Niet veel soepsquote:Op zondag 9 december 2007 15:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry... aangepast... ging over een contest waar miss DGK Dionne ook aan meedoet.
Yep...(wel fake)quote:Op zondag 9 december 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft naast Lieke 'een orgasme gepleegd', beweert hij lachend.
Ja hoor, 2x shampoo erover. Maar tussen haar benen is ze weer eens niet geweest.quote:Op zondag 9 december 2007 15:28 schreef SIRA het volgende:
Staat Amanda nou onder de douche met die pruik en dat die pruik te wassen ?
goedemiddag allen![]()
Amanda is helemaal één geworden met haar pruik.quote:Op zondag 9 december 2007 15:28 schreef SIRA het volgende:
Staat Amanda nou onder de douche met die pruik en dat die pruik te wassen ?
goedemiddag allen![]()
Ze heeft die pruik onder de douche helemaal niet af gehad, dus d'r eigen haren hebben weer geen licht, lucht of water gezien.quote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef Ziet het volgende:
als ze die pruik zo heeft gewassen zal de shampoo niet uit haar eigen haar zijn hehehe
Maar ik snap het niet, ze heeft vannacht zonder pruik geslapen (moest van Brian). Hoe heeft ze die pruik dan weer zo snel opgekregen... ?quote:Op zondag 9 december 2007 15:36 schreef SIRA het volgende:
[..]
Ze heeft die pruik onder de douche helemaal niet af gehad, dus d'r eigen haren hebben weer geen licht, lucht of water gezien.
Zit gewoon met clips vast. Dus je kan hem best even snel opzetten, of de pruik dan mooi zit is een tweede.quote:Op zondag 9 december 2007 15:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, ze heeft vannacht zonder pruik geslapen (moest van Brian). Hoe heeft ze die pruik dan weer zo snel opgekregen... ?
Inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 15:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kut Brian, komt weer effe een duit in het zakje doen .....
Dat is stookdoos Selène.quote:Op zondag 9 december 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
Ligt Lieke nou boos op de bank met een boekje voor haar chagerijnige hoofd?
Nee dus, Lieke zit met haar chagerijnige hoofd op het paard te rijden volgens Brianquote:Op zondag 9 december 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
Ahhh de andere helft van Zeur en Zemelquote:
Lieke zit op Fries....quote:Op zondag 9 december 2007 15:45 schreef mazaru het volgende:
Was erg grappig ja...die mannen hebben ook gewoon meer lol onder elkaar...die wijven kunnen alleen maar zeiken over make-up, hun haar, kleding, trouwen..koetsie koetsie..poppetje..lieve..schatteke...quote:Op zondag 9 december 2007 15:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gelukkig komt Jaap met een briljante afleidingsmanoevre
Kunnen ze niet gewoon al de vrouwen eruit gaan werkenquote:Op zondag 9 december 2007 15:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Was erg grappig ja...die mannen hebben ook gewoon meer lol onder elkaar...die wijven kunnen alleen maar zeiken over make-up, hun haar, kleding, trouwen..koetsie koetsie..poppetje..lieve..schatteke...
Jaap neemt hem in de malingquote:Op zondag 9 december 2007 15:53 schreef blomst het volgende:
Brian wil het fijne weten.
Goed zo Luc!!quote:Op zondag 9 december 2007 16:06 schreef Desii het volgende:
Huub roept Lieke
Luc: Huub, niet doen... laat haar
Huub: Lieke, geef jij de paarden zo eten
quote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef itsme het volgende:
Hoe was het ook weer zemel en?
Prachtige namen
zemel en zeur?
Zie je het bed van Amanda en Brian? Dat heeft Amanda opgemaakt.quote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Katewalker het volgende:
Huub en Luuk hebben de opdracht gekregen de slaapkamer op te ruimen..iig hun eigen spullen en bed..je kan mij niet wijsmaken dat ze dit uit zichzelf zomaar doen...
Volgens mij is er niets gebeurd.quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef donmarkoes het volgende:
die jacuzzi partty was niet op de streams te zien op de officieele site segge ze dat huub met die danseres heeft gezoend? is er uberhaupt wat gebeurd? dan kan ik lieke wle een beejte begrijpen?
Gezoend? Het zal een kusje op de wang ofzo zijn geweest...quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef donmarkoes het volgende:
die jacuzzi partty was niet op de streams te zien op de officieele site segge ze dat huub met die danseres heeft gezoend? is er uberhaupt wat gebeurd? dan kan ik lieke wle een beejte begrijpen?
Lieke lag in bed naast Jaap... dus die kan niets gezien hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 16:27 schreef donmarkoes het volgende:
die 2 zijn niet te bevatten die huub doet wat ie wel en lieke ook maar toch worden ze elke keer boos, op de goudenkooi.tv stond dat lieke heeft gezien dat nathalie en huub gezoend hebben of de regie verdraaid alles zoals wel vaker:S
Ieuw....quote:
Of VV is weer eens in de war en bedoelen ze Melisa.quote:Op zondag 9 december 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke lag in bed naast Jaap... dus die kan niets gezien hebben
Zowel Huub als Natalie beweren dat er niets gebeurd is..... Huub zou daarover kunnen liegen, Natalie geloof ik echter wel
Selene hoorde ik tegen Lieke insinueren dat er wel wat gebeurd zou kunnen zijn.
Lief hè?quote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef Dark het volgende:
Selene noemt Lieke poeps?
Daar geloof ik helemaal nes van.... die ene heeft een vried Mark... en de andere vluchtte al snel het bed uit. Roekipoeki zit te stoken lijkt me.quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef donmarkoes het volgende:
fuckieduckie...quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ieuw....
Mijn laptop heeft het gisteravond begeven, zomaar ineens dus ik zit achter een oude pc.. geen streams dus helaas.
Vind het juist heerlijk, ze krijgen goed/lekkere muziek aangeleverd!quote:Op zondag 9 december 2007 16:35 schreef Katewalker het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutmuziek draait Huub nu...
heerlijk om te zien dit, en dat mede dankzij saaie luc!quote:Op zondag 9 december 2007 16:32 schreef mazaru het volgende:
Lieke is weer eens op oorlogspad. Maar Huub komt dit keer eens niet naar haar toe![]()
Hou vol! Geef ons eens een Zondag zonder die oeverloze domme ruzies tussen H en L
Zoek even op 'gratis streams, DGK gadget' ..quote:Op zondag 9 december 2007 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ieuw....
Mijn laptop heeft het gisteravond begeven, zomaar ineens dus ik zit achter een oude pc.. geen streams dus helaas.
Ik vind dat Luc een beetje in de buurt van Huub moet blijven vandaag.quote:Op zondag 9 december 2007 16:41 schreef miesy het volgende:
[..]
heerlijk om te zien dit, en dat mede dankzij saaie luc!
huub lijkt van zijn dag te genieten, gewoon lekker relaxed.
zo kan het dus ook...
Die moeder neemt toch nooit op.quote:Op zondag 9 december 2007 16:44 schreef blomst het volgende:
Amanda wil haar moeder bellen, maar moet wachten op Brian, die heeft de punten en het nummer.
250 voor Liekequote:Op zondag 9 december 2007 16:49 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het is gegaan met de 500cp's?
luc en huub kunnen best goed met elkaar omgaan.quote:Op zondag 9 december 2007 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat Luc een beetje in de buurt van Huub moet blijven vandaag.![]()
Wat trouwens ook weer een verhaallijn oplevert, want Zeur heeft al tegen Zemel gezegd dat ze bij haar in de buurt zou blijven om haar te steunen in deze moeilijke tijden
A heeft 50 punten van Lieke gekregen, dus..........kan ze bellen!quote:Op zondag 9 december 2007 16:46 schreef blomst het volgende:
Leuek zo zijn als ze straks wil bellen, dat achter zegt je hebt geen genoeg punten, Brian heeft teveel opgemaakt en moet de rest inleveren
Ik dacht eigenlijk dat Huub zeur was en Lieke zemel.quote:Op zondag 9 december 2007 16:54 schreef Dark het volgende:
Trouwens.........is Lieke zeur en Selene zemel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |