Luc is met Brian en Huub meegegaan naar de twee optredens.quote:Op zondag 9 december 2007 04:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die hadden optredens, misschien komt feestneus Luc, ook wel weer terug
Hoe doe je dat als je je zelf pleziertquote:Op zondag 9 december 2007 04:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan helemaal van mezelf.
Dat bedoelde ik niet met napruttelen.quote:Op zondag 9 december 2007 04:28 schreef Edwinuss het volgende:
Jaap liet een klein scheetje..
dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet met napruttelen.
Nauwelijks klein te noemen, het was een hele ware volvette knaller !quote:Op zondag 9 december 2007 04:28 schreef Edwinuss het volgende:
Jaap liet een klein scheetje..
Hmmmmmm geen last van. Terwijl het wel bloediritant is als mn vriends nagels iets te lang zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 04:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als je je zelf pleziert![]()
Als ik mijn nagels niet knip doet dat pijn.
Aii, en bloedneuzenquote:Op zondag 9 december 2007 04:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm geen last van. Terwijl het wel bloediritant is als mn vriends nagels iets te lang zijn.
Ik prik er alleen vaak me in mn neusgaten....... beetje ongecontroleerd handgebruik ofzo. En dat doet me een partij pijn!
quote:Op zondag 9 december 2007 04:35 schreef ruba het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij geen eens streams.
Heb geen act gezien, heb het hier gelezen hoe hij lichamen van vrouwen zat af te krakenquote:Op zondag 9 december 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Neem je die hele act van Japio niet een beetje te serieus ? Japio deed dat iig niet !
Uh...het ging helemaal niet over sexquote:Op zondag 9 december 2007 03:55 schreef agter het volgende:
[..]
tja, das nog altijd wel een van de taboe-onderwerpen: dikke mensen en sex, of oude mensen en sex. verzin er maar een paar. zo vrijdenkend zijn we nog niet met zijn allen.
Ik zeg "tijd voor emancipatie voor de dikke medemens!!"
maar das off topic...
Jammer dat je die geweldige parodie van Japio over de hangfactor hebt gemist. Zijn uitleg waarom hij vooral valt voor MILF's tussen 30 en 40 ..... die hebben de ideale hangfactor, volgens Japio.quote:Op zondag 9 december 2007 04:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb geen act gezien, heb het hier gelezen hoe hij lichamen van vrouwen zat af te kraken
oh sorry, komt vast door die stomme wmp skin.quote:Op zondag 9 december 2007 04:47 schreef Edwinuss het volgende:
Niks vista!
Ik ben nog niet zo bekend met de gouden kooi etc.. Maar bedankt voor de link! Dit werkt een stuk prettiger!
De auto was duidelijk hoorbaar en Huub was en is degene die steeds zit te praten.quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beetje vreemde terugkomst, geen beelden van de poort, auto etc.
Plus Huub is onvindbaar ..........
Te veel productie-personeel in de woonkamer ?quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die zit boven in de keuken.quote:Op zondag 9 december 2007 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
brrrrrrrrrrr..en hoe hij ook met selene, handje in handje lagquote:Op zondag 9 december 2007 05:30 schreef avonne het volgende:
En Brian vindt het héél verdacht (imagine glijerig stemmetje) dat de deur van de masterbedroom he-le-maal geblindeerd is...
Wat een belachelijke opmerking was dat, het viel mij ook zo op !quote:Op zondag 9 december 2007 05:30 schreef avonne het volgende:
En Brian vindt het héél verdacht (imagine glijerig stemmetje) dat de deur van de masterbedroom he-le-maal geblindeerd is...
Gokje : Geen personeel ingepland voor de camera's en de regie ?quote:Op zondag 9 december 2007 05:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De danseressen gaan ook de jacuzzi in, maar waar zijn de streams ???
Zou best kunnen, maar hieruit blijkt dan wederom hoe incapabel deze mensen zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 05:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gokje : Geen personeel ingepland voor de camera's en de regie ?
Als ze op dit tijdstip de jacuzzi op de stream willen zetten, hebben ze waarschijnlijk net zo veel extra personeel nodig als er nu nog streamers zijn ........quote:Op zondag 9 december 2007 05:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hieruit blijkt dan wederom hoe incapabel deze mensen zijn.
Goed punt, dus een stuk of vijftig ??quote:Op zondag 9 december 2007 05:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ze op dit tijdstip de jacuzzi op de stream willen zetten, hebben ze waarschijnlijk net zo veel extra personeel nodig als er nu nog streamers zijn ........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |