Het was ook Amsterdamse humor, toen bij De Graafschap-uit, maar daar had het bij moeten blijven.quote:
Slavia geintresseerd?quote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
De supporters en de spelers kunnen eigenlijk wel wat leren van Slavia. Supporters hier juichen altijd iedere speler toe en de spelers komen altijd gezamelijk als 1 team hun respect tonen aan de supporters, ook al verliezen ze.
Hopelijk komt er in de winterstop de juiste club voor Colin hem uit z'n lijden verlossen.
Niet in George Weah Junior, dus Colin geef ik ook niet veel kans.quote:
Hoorde ie van de persvoorlichter van de knvb!quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onderhandelingen met van Basten stopgezet, aldus Jack in studio voetbal.
Scheids is eenzijdig daar staat niemand achter, mensen staan wel achter hun club/spelers.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Zou ook wanbeleid zijn om V.Basten nu bij Ajax te zetten, hij geeft zelf aan nog ervaring nodig te hebben voor club voetbal en dan gaat hij maar ergens anders experimenteren. We hebben iemand nodig die er staat!quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensenquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensen
Nee maar giser was denk ik wel de druppelquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..
Als je die foto ziet is het idd wel tekenend.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar giser was denk ik wel de druppel
Het feit dat er überhaupt onderhandeld is, vind ik al een hele slechte zaak.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat denk ik ook steeds elke keer dat ik die foto ziequote:
Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de context?
Laten we het maar aannemen dat hij even omliep om de tribunes op te gaan en een gezellig feestje te vieren in het Ajax vak.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |