Zie het als Amsterdamse humor.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Sommige supporters mogen zich echt de oren uit hun kop schamen. Ik vind Colin ook een Ajax onwaardige speler, maar hij maakt wel deel uit van de club. Ik zeg niet dat hij toegejuicht hoeft te worden, maar respecteer hem in ieder geval. Hem op deze manier kleineren is echt te schandalig voor woorden
Dat gaat ie ook echt doen héquote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk idd wel aankopen zeg, maar v Geel verkoopt waarschijnlijk Huntelaar en koopt er een doelman voor terug oid.
Ja, dat denk ik echt héquote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook echt doen hé!!!!
quote:Op zondag 9 december 2007 19:50 schreef Pritt het volgende:
Binnenkort maar even met een spandoek naar de training.
Colin, je bent wel een toffe peer.
We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
Hmm dat vind ik ook wel triest. Hij kan voor geen meter voetballen maar dat is niet zijn schuld..
Ik had ook niet de indruk dat je er niet blij mee was hoorquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi![]()
suarez![]()
Ten Cate is hier behoorlijk vervloekt vanwege de Colin-affaire hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!
Dat daar nog nooit iemand eerder op is gekomen!!!
Waarom dan zo onzinnigs zeggen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik echt hé!!!!!11!!!1!
Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...quote:Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef toma het volgende:
Volgens mij liep Leonardo warm in de rust, maar dat kon ik niet goed zien. Had ik wel tof gevonden.
Nou gewoon misschien mogelijk wellicht omdat het een beetje cynisch zou kunnen zijn hoor, verder niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dan zo onzinnigs zeggen?
''Ja ik zie Jaakke er best voor aan om Ajax' aandelen te verkopen''
Resultaat is heilig ja, mooi voetbal een leuke bijzaak.quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.
Volgende week liever drie punten en een draak van een wedstrijd, dan goed spelen en geen winst.
Adrie Koster zei het heel goed, in de winterstop wil Ajax zich versterken (lijkt me trouwens toch wel dat de nieuwe trainer/coach inspraak moet hebben?) en keren er wat belangrijke spelers terug van blessures, daarna moet het écht gaan lopen en krijgen we hopelijk een waar kampioenselftal te zien.
ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...
Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.quote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef toma het volgende:
[..]
ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.
Is wel te hopen dat hij meegaat naar Dubai bedenk ik me nu, anders duurt het nog langer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.
doe normaal is niet grappig hoorquote:Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fuck heej.. die foto met zonder Colin.. lekkere situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |