abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55158546
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef jna het volgende:
Je zou bijna een actie opzetten om hem te steunen. Gewoon een keer bij een training ofzo.
Ik ben al lid van de Jurgen Colin hyves
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55158548
wat moeten we met die prutser
pi_55158552
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Radegast het volgende:
Hebben die andere 10 nog enige moeite gedaan om hem erbij te betrekken? Mag je zoiets verwachten van 'de meer ervaren' spelers als Heitinga en Huntelaar?
Als ze het niet hebben geprobeerd valt ze dat zeker aan te rekenen als al onze aannames kloppen.
pi_55158608
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Colin
Staat daar Beatrix op zijn arm?
pi_55158697
Wat doet iedereen nu ineens Colin

Het is idd erg triest die foto maar dat maakt hem niet ineens ?
  zondag 9 december 2007 @ 23:54:32 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55158732
Vereren is het andere uiterste, maar een beetje respect moeten we toch wel voor hem kunnen opbrengen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55158800
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:

nee tuurlijk. Maar niemand verdient t om zo zich zo buiten gesloten te voelen. Individueel mag hij dan misschien een prutser zijn. Maar dit gun je niemand. Het zou mooi zijn als de meeste supporters dit ook doorkrijgen en hem dan anders gaan behandelen.

Het doet me een beetje denken aan Boukhari een paar jaar geleden, hij speelde verschrikkelijk en werd toen gewisseld, de hele Arena floot hem toen uit. Een paar weken daarna begon hij beter te spelen en maakte hij ineens wat doelpunten. Toen droegen de supporters hem op handen maar hij besloot (volledig terecht) om toch weg te gaan.
pi_55158868
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef toma het volgende:

[..]

nee tuurlijk. Maar niemand verdient t om zo zich zo buiten gesloten te voelen. Individueel mag hij dan misschien een prutser zijn. Maar dit gun je niemand. Het zou mooi zijn als de meeste supporters dit ook doorkrijgen en hem dan anders gaan behandelen.

Het doet me een beetje denken aan Boukhari een paar jaar geleden, hij speelde verschrikkelijk en werd toen gewisseld, de hele Arena floot hem toen uit. Een paar weken daarna begon hij beter te spelen en maakte hij ineens wat doelpunten. Toen droegen de supporters hem op handen maar hij besloot (volledig terecht) om toch weg te gaan.
Tis ook triest, maar je zal altijd gasten houden die hem zo blijven toezingen op die manier, hoe spijtig het ook is allemaal, tuurlijk gun je het niemand dat ie geeneens een feestje met de supporters van de club waar hij speelt kan vieren na de wedstrijd, daar draait het hele voetbal toch ook om voor spelers.
pi_55158870
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:

Nee idd, maar sjimz moet je dan ook niet zo serieus nemen.

Heb wel met Colin te doen, ondanks dat ik 'm ook vanalles heb toegewenst. Voetballen kan ie voor geen meter, maar dit verdient ie niet.
pi_55158913
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee idd, maar sjimz moet je dan ook niet zo serieus nemen.
Idd
quote:
Heb wel met Colin te doen, ondanks dat ik 'm ook vanalles heb toegewenst. Voetballen kan ie voor geen meter, maar dit verdient ie niet.
Deze jongen verdient gewoon een club als VVV of NEC.
pi_55158998
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Radegast het volgende:
Hebben die andere 10 nog enige moeite gedaan om hem erbij te betrekken? Mag je zoiets verwachten van 'de meer ervaren' spelers als Heitinga en Huntelaar?
Wilde eerst allemaal weggaan, maar publiek begon beetje ooooooooh te doen en toen gingen er 2 terug en namen de rest mee, maar Colin liep dus al heel ver bij de middenlijn
pi_55159325
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Deze jongen verdient gewoon een club als VVV of NEC.
Klopt, maar zolang ie bij Ajax speelt hoeft ie echt niet mentaal helemaal naar de tering worden gebracht.
pi_55159409
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt, maar zolang ie bij Ajax speelt hoeft ie echt niet mentaal helemaal naar de tering worden gebracht.
Denk daarom dat ie heus wel beter kan dan dat hij heeft laten zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55159850
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

je gaat er iig niet beter van voetballen als je je zo kut voelt.
pi_55159959
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

kan het slechter dan?
pi_55160070
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje...............

Dit kan écht niet...
pi_55160686

Je ziet Suarez en Maduro hier naar Collin kijken, ze zullen m vast wel geroepen hebben.

Hier zie je bovenin nog twee voeten, maar ik tel er maar 9?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55160731
Kijk je ziet Heitinga en Rommedahl al weglopen achter Colin aan maar Huntelaar wil dat ze meedoen met het publiek dus tsja.
pi_55160833
Colin kan het niveau niet aan en zal onder normale omstandigheden niet spelen, weten wij allemaal, weet Koster, weet Colin ook. Maar wat moet die jongen zeggen als de trainer hem warm laat lopen voor een invalbeurt? "Sorry trainer, maar ik wil niet spelen?"

Die gast is dolblij dat hij bij Ajax mag spelen, hij is een fan van de club en zijn droom komt uit. Die komt echt niet het veld in met de gedacht: nu ga ik het eens goed verneuken. Hij doet zijn best.

Ik zit ook met dichtgeknepen billen iedere keer als er een bal zijn kant op gaat, maar er zijn ook weinig spelers die ik het zo enorm gun om eens de winnende binnen te peren. Maar goed, ik heb dan ook altijd een beetje een zwak voor de underdog.
pi_55161760
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:57 schreef patrickt37 het volgende:

[ afbeelding ]
Whehehehehehhee mooiboi.
Secrets never die. Only people.
pi_55161761
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef Gelderland het volgende:
[ afbeelding ]

aha Colin
Colin heeft vrienden .
pi_55161763
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Serieus, het doet toch pijn om Jurgen Colin zo te zien op die foto? Heb echt met hem te doen, dit verdient niemand.
Iemand moet het pispaaltje zijn. Nu vind iedereen het zielig maar met dat soort mensen ga je geen kampioen worden.
pi_55161938
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt een hele trieste foto, zo jammer om dit te zien, ook al is het Colin.

Kijk, die jongen is totaal ongeschikt voor Ajax, maar eigen spelers uitfluiten? Nooit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55161976
Ik ben blij dat ik niet meer de enige bent die het zielig vindt voor Colin.

Hij is gewoon een Ajaxfan en hij doet zijn best. Hij komt voetballend veel tekort, dat moge duidelijk zijn, maar hij verdient gewoon respect.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 10 december 2007 @ 08:03:28 #253
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_55162107
quote:
Op maandag 10 december 2007 06:01 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Iemand moet het pispaaltje zijn. Nu vind iedereen het zielig maar met dat soort mensen ga je geen kampioen worden.
Maar door hem uit te fluiten gaat hij beter voetballen en word je wel kampioen?
pi_55162114
Als hij straks de winnende scoort tegen Colin via een verdwaald schot uit de kluts is hij weer de held. Zo gaat dat, helaas.
pi_55162194
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:05 schreef RayMania het volgende:
Als hij straks de winnende scoort tegen Colin via een verdwaald schot uit de kluts is hij weer de held. Zo gaat dat, helaas.
Die Colin, scoort 'ie gewoon tegen zichzelf!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55162284
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Al met al is het wel triest
pi_55162322
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

.
  maandag 10 december 2007 @ 08:40:03 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55162333
quote:
Op maandag 10 december 2007 06:01 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Klopt, maar zolang hij nog Ajax-speler is, behoort hij gewoon tot het team dat kampioen gaat worden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55162335
Maar ik vind het ook wel sneu ja. Wat als je straks onverhoopt toch kampioen wordt, komt 'ie dan ook niet op het bordes? Of juichen alle supporters dan opeens wel?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 10 december 2007 @ 08:46:33 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55162381
Weet het niet, denk dat de sfeer dan sowieso positief is en er opnieuw "Colin in Oranje" wordt ingezet. Kijk, op zo'n moment is het weer humor, maar op dit moment is het nodeloos kwetsend. Die jongen zal echt niet al teveel zelfvertrouwen hebben en door de houding van de supporters, wordt het alleen maar minder.
pi_55162390
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar zolang hij nog Ajax-speler is, behoort hij gewoon tot het team dat kampioen gaat worden.
Zo is het.. je verliest samen.. je wint samen..

Ookal maakt Colin een beslissende fout
pi_55162466
quote:
10/12/2007 - 'Brazilianen Anderson en Jonathas op stage bij Ajax'
(Gepost door RvN)

BRON: Super Esportes

De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.

De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
pi_55162487
quote:
Op maandag 10 december 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Maar ik vind het ook wel sneu ja. Wat als je straks onverhoopt toch kampioen wordt, komt 'ie dan ook niet op het bordes? Of juichen alle supporters dan opeens wel?
Wat denk je zelf? Beetje retorische vraag he.. natuurlijk wordt er gejuicht als we kampioen zijn.. alleen bij de één wat harder dan bij de ander
  maandag 10 december 2007 @ 09:09:51 #264
52871 Blight
Supersized.
pi_55162615
quote:
Op maandag 10 december 2007 07:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer de enige bent die het zielig vindt voor Colin.

Hij is gewoon een Ajaxfan en hij doet zijn best. Hij komt voetballend veel tekort, dat moge duidelijk zijn, maar hij verdient gewoon respect.
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55162656
Hoop wel dat van Geel zijn lesje geleerd heeft met "Colin mag het aankomende jaar bewijzen dat hij een goede voetballer is"..

Alleen spelers kopen waarvan je WEET dat je goed zijn.. en niet waarvan je dat nog maar moet zien..
  maandag 10 december 2007 @ 10:19:17 #266
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_55163725
En er zijn twee nieuwe stagiars die van Cruzeiro komen (kwam Maxwell ook vandaan dacht ik).

Anderson (aanval)

Jonathas (links middenveld)
pi_55163868
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:19 schreef oYo het volgende:
En er zijn twee nieuwe stagiars die van Cruzeiro komen (kwam Maxwell ook vandaan dacht ik).

Anderson (aanval)
[ afbeelding ]

Jonathas (links middenveld)
[ afbeelding ]
Jonathas is de spits en Anderson de linker middenvelder

Jonathas heeft al 2 keer aan het ADO Den Haag internationaal jeugdtoernooi meegedaan en hij is daar 2 keer topschutter geworden.
pi_55163882
Een samenwerkingsverband met Cruzeiro zou een goede zet zijn. Laat zo'n club maar talentjes uit de sloppenwijken halen voor Ajax.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55163934
quote:
Tegenstrijdige berichtgeving over Van Basten en Ajax
In een interview met RTL Voetbal ontkende Marco van Basten al contact gehad te hebben met Ajax. Wel is een terugkeer naar Ajax volgens de huidige bondscoach een optie voor hem. Even later meldde Jack van Gelder in het programma Studio Voetbal van Kees Jansma vernomen te hebben dat Van Basten de onderhandelingen met Ajax gestaakt heeft.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55164018
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:27 schreef JanVanHalst het volgende:
Een samenwerkingsverband met Cruzeiro zou een goede zet zijn. Laat zo'n club maar talentjes uit de sloppenwijken halen voor Ajax.
Cruzeiro levert volgens mij aardig wat talenten af inderdaad. Ik hoop alleen dat we er wel echt wat aan hebben, want toen feyenoord een samenwerkingsverband met hun had konden ze ondanks het verband Fred (nu Lyon) niet eens krijgen dus dat schiet nog niet echt op.
AFC Ajax
pi_55164145
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:34 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Cruzeiro levert volgens mij aardig wat talenten af inderdaad. Ik hoop alleen dat we er wel echt wat aan hebben, want toen feyenoord een samenwerkingsverband met hun had konden ze ondanks het verband Fred (nu Lyon) niet eens krijgen dus dat schiet nog niet echt op.
Dan heb je het ook over feyenoord.

Ik vind het wel leuk, paar nieuwe Braziliaantjes. Anderson heeft wel iets weg van Robinho.
pi_55164146
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:34 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Als de speler zelf niet wil dan houdt het al snel op he,
  maandag 10 december 2007 @ 10:47:58 #273
82589 S-Two
barba macacu
pi_55164272
Tjah, dat over Collin is erg triest. Maar zoals door anderen ook al eerder aangehaald is moet er bij (ik denk bij elke club, maar vooral) Ajax altijd een zondebok zijn. Ik las laatst toevallig een column van Youp van 't Hek uit '93 ofso en toen verwoordde hij het heel mooi. Die column is 15 jaar oud maar hij kon echt deze week geschreven zijn; best triest.

(heb de column helaas niet dus kan hem niet posten..)
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55164737
Collin is geen zondebok hij heeft enorm geblunderd in belangrijke wedstrijden en niet alleen hij maar ook de technische staf die hem daar neerzette en aan heeft genomen. Dat mag gewoon gezegd worden.
pi_55164758
Wat we trouwens ook missen is een speler die vanuit het middenveld met snelheid over de verdediging heen kan.
  maandag 10 december 2007 @ 11:15:20 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55164851
Al dat half zachte gedoe over Colin, die gast hoort gewoon niet in een Ajax shirt, klaar. En als je de uitdaging aangaat in Amsterdam weet je nou zolangzamerhand wel dat je commentaar krijgt als je faalt, en dat is het enige wat hij gedaan heeft: falen!

Er hoeven van mij opzich ook geen persoonlijke spreekkoren te komen maar "Lieve trainer, wij vinden Colin niet zo goed, mag ie ajb buiten de selectie vallen?" bekt nou eenmaal niet zo lekker .

Beetje medelijden hebben met een prutser die tonnen verdient, yeah right .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55164945
Hm zouden die Brazilianen gespot zijn door Hans van der Zee?

Mensen die zeggen dat Colin een Ajacied is

Als hij een Ajax hart zou hebben zou hij wel weigeren om in te vallen omdat hij weet dat hij te slecht is
  maandag 10 december 2007 @ 11:31:43 #279
51286 w00h00
Digital man!
pi_55165150
Goede zaak die brazilianen.
pi_55165581
Ik vertrouw Brazilianen niet als ze nog niet door Piet zijn gescout.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 december 2007 @ 12:04:20 #281
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55165680
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:58 schreef Pritt het volgende:
Ik vertrouw Brazilianen niet als ze nog niet door Piet zijn gescout.
Piet de Visser valt alleen op Brazilianen t/m 14 jaar, deze zijn al te oud.
  maandag 10 december 2007 @ 12:05:19 #282
52871 Blight
Supersized.
pi_55165698
quote:
Scorende Kennedy: "Ik heb nog wedstrijdritme nodig"
10 december 2007

Ajax-aanvaller Kennedy Bakircioglu had zaterdag weinig tijd nodig om te bewijzen waarom hij tegen Willem II eindelijk weer in de basis stond. De Zweed trof tegen de Tilburgers al na twee minuten doel. "Heerlijk, natuurlijk", zegt hij tegen FCUpdate.nl.

"Ik was heel blij dat ik tegen Willem II weer eens in de basis stond", zegt de aanvaller, die door een hardnekkige buikwandblessure in september en oktober niet in actie kon komen voor de Amsterdamse club. "Ik heb hard gevochten om mijn plek in het elftal terug te krijgen. Of ik alweer helemaal fit ben? Nee, zeker niet. Ik mis natuurlijk nog wedstrijdritme. Tegen Willem II speelde ik al niet slecht, maar ik kan nog veel beter als ik wat meer wedstrijden in de benen heb."

Tegen de Tilburgers speelde Bakircioglu als aanvallende middenvelder. Hoewel hij bij zijn vorige club FC Twente de afgelopen seizoenen vooral als rechtsbuiten speelde, was dit zeker geen geheel nieuwe positie voor de 27-jarige Zweedse international. "In Griekenland, toen ik voor Iraklis Saloniki speelde, stond ik ook meestal als aanvallende middenvelder opgesteld. En in mijn eerste jaar bij Twente ook af en toe. Deze positie is dus zeker niet nieuw voor me, ik speel er graag."
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55165770
Voorin hebben we een luxe probleem.

Huntelaar
Suarez
Luque
Bakki-choco
Rommedahl
Leonardo

En ja kan er maar 3 opstellen.

Dan naar de verdediging kijkend is onze selectie dus duidelijk niet in balans.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 10 december 2007 @ 12:23:54 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55166015
Nee, we hebben nauwelijks een middenveld en de verdediging is ook een geitenkaas .

Zal me benieuwen tegen PSV Zondag... die spelen ook slecht op het moment...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55166030
Iemand die die Brzailianen ook echt kent(heeft zien spelen)? Zijn het een beetje goede spelers?
pi_55166059
Hoe speelde Bakircioglu eigenlijk?
pi_55166167
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef TornadoDK het volgende:
Iemand die die Brzailianen ook echt kent(heeft zien spelen)? Zijn het een beetje goede spelers?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55166176
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, we hebben nauwelijks een middenveld en de verdediging is ook een geitenkaas .

Zal me benieuwen tegen PSV Zondag... die spelen ook slecht op het moment...
Denk dat de 3 punten er wel in kunnen zitten. Onze aanval is erg productief, hun verdediging is erg onzeker. Onze verdediging is gatenkaas, maar hun aanval is niet zo denderend.

5-3.
  maandag 10 december 2007 @ 12:44:21 #289
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55166385
Laat die Anderson maar komen

http://youtube.com/watch?v=oTb5Ug841fw
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55166565
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Hoe speelde Bakircioglu eigenlijk?
Zeer kut
  maandag 10 december 2007 @ 12:55:56 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55166584
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:

Dat is een andere Andersom, denk dat deze nu stage loopt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Anderson_Luiz_Domingos
pi_55166592
quote:
Laat die Anderson maar komen [afbeelding]

Tering wat een schot!
pi_55166626
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Zeer kut
In het begin best redelijk, maar zakte daarna met de rest van het elftal in..

Was de tweede helft zeker veel eerder een wissel waard (Luque bijv.)
  maandag 10 december 2007 @ 12:58:15 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55166636
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Tering wat een schot!
Is gewoon een Braziliaan, geen Schot.
  maandag 10 december 2007 @ 13:02:24 #295
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55166710
quote:

Ik kan mij dat filmpje van Rosales nog wel herinneren...
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
Voorin hebben we een luxe probleem.

Huntelaar
Suarez
Luque
Bakki-choco
Rommedahl
Leonardo

En ja kan er maar 3 opstellen.

Dan naar de verdediging kijkend is onze selectie dus duidelijk niet in balans.
Vergeet Mitea en Manucharyan niet!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55166718
quote:

Wat een schot heeft die goser.
pi_55166722
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Is gewoon een Braziliaan, geen Schot.
Held
pi_55166825
Hoe lang duurt die proefperiode?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_55166847
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Ordinair het volgende:
Hoe lang duurt die proefperiode?
quote:
De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.
Ajax Netwerk
De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
pi_55166884
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een schot heeft die goser.
De meesten zijn mis en die er wel in zitten slecht gekeept.
pi_55166894
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[..]
Vorm van samenwerking? Kan interessant zijn. Komt denk ik meer dan talent vandaan dan bij Cape Town.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')