omg wat een zielige foto..quote:
Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, maar jij was er bij toch? Ik heb namelijk sterk de indruk dat iemand hier nav de foto de aanname maakt dat Colin in de zeik gezet werd terwijl dat helemaal niet het geval geweest is (volgens jou).
Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.quote:Op zondag 9 december 2007 18:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.
precies, je moet je ook verplaatsen in zo een speler. Als je als klein jongetje al bij Ajax wilt spelen en je krijgt de kans en iedereen is tegen je. Dan heb je er echt geen plezier meer in en vertrouwen, en plezier is nog wel het belangrijkste.quote:Op zondag 9 december 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.
Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...quote:Op zondag 9 december 2007 19:01 schreef Trancelocator het volgende:
Deze situatie met Colin is natuurlijk ook niet iets wat van de een op de andere dag is ontstaan. Het is een optelsom van gebeurtenissen (fluitconcert in de arena, liederen).
Enige wat ik heb gehoord is Colin in Oranje(10 seconde oid), mag jij zeggen wat er nog meer is gezongen?quote:Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...
Tien seconden, door twintig man. De mensen waar ik mee was en anderen die bij mij in de buurt stonden waren het er juist wel over eens dat hij aardig inviel. Bal afpakken, inleveren bij een medespeler, dat werk. Best goed. Er was voor hem echt geen reden om weg te lopen, eerder om mee te juichen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...
Nou dan...quote:Op zondag 9 december 2007 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Enige wat ik heb gehoord is Colin in Oranje(10 seconde oid), mag jij zeggen wat er nog meer is gezongen?
Misschien niet opgelet dan.
Het zal hem waarschijnlijk niet alleen om deze keer gegaan zijn he. Hij heeft het idee dat hij er niet bij hoort. En of hij nou goed of slecht speelt, doet er niet toe. Wij horen de spelers te steunen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tien seconden, door twintig man. De mensen waar ik mee was en anderen die bij mij in de buurt stonden waren het er juist wel over eens dat hij aardig inviel. Bal afpakken, inleveren bij een medespeler, dat werk. Best goed. Er was voor hem echt geen reden om weg te lopen, eerder om mee te juichen.
Och, wat ik heb begrepen stond Colin in de bekerwedstrijd tegen Feyenoord terug te klappen toen 'Colin in Oranje' werd ingezet. Net alsof we op Krohn-Dehli zitten te wachten trouwens, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zal hem waarschijnlijk niet alleen om deze keer gegaan zijn he. Hij heeft het idee dat hij er niet bij hoort. En of hij nou goed of slecht speelt, doet er niet toe. Wij horen de spelers te steunen.
Niet in het uitvak.quote:Op zondag 9 december 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
Naja ik heb het niet gezongen, vind het nergens opslaan maar 10 seconde wat amer te horen was valt best mee, maargoed het hoort inderdaad niet/
Was jij er gister ook dan?
Dat was inderdaad zo, met een lach op zijn gezicht als ik me niet vergis.quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Och, wat ik heb begrepen stond Colin in de bekerwedstrijd tegen Feyenoord terug te klappen toen 'Colin in Oranje' werd ingezet.
Dat is al langer bekend. Heb ook een tiefushekel aan voetballer Colin hoor. Hij had nooit een contract mogen krijgen, maar die foto zegt toch wel iets over hoe het vooral NIET moet.quote:Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef dronkeykong het volgende:
Colin
Sorry hoor maar gisteren kwam ie af en toe echt als een kip zonder kop in...hield me hart echt vast de 2e helft. Vooral dat vasthouden in de 16 was not done
+ aankoop(en)quote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend. Heb ook een tiefushekel aan voetballer Colin hoor. Hij had nooit een contract mogen krijgen, maar die foto zegt toch wel iets over hoe het vooral NIET moet.
Wel gewoon koploper.Nog 3 wedstrijden tot de winterstop, en daarna zijn met name Vermaelen en Davids er weer bij.
![]()
Zie het als Amsterdamse humor.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Sommige supporters mogen zich echt de oren uit hun kop schamen. Ik vind Colin ook een Ajax onwaardige speler, maar hij maakt wel deel uit van de club. Ik zeg niet dat hij toegejuicht hoeft te worden, maar respecteer hem in ieder geval. Hem op deze manier kleineren is echt te schandalig voor woorden
Dat gaat ie ook echt doen héquote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk idd wel aankopen zeg, maar v Geel verkoopt waarschijnlijk Huntelaar en koopt er een doelman voor terug oid.
Ja, dat denk ik echt héquote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gaat ie ook echt doen hé!!!!
quote:Op zondag 9 december 2007 19:50 schreef Pritt het volgende:
Binnenkort maar even met een spandoek naar de training.
Colin, je bent wel een toffe peer.
We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
Hmm dat vind ik ook wel triest. Hij kan voor geen meter voetballen maar dat is niet zijn schuld..
Ik had ook niet de indruk dat je er niet blij mee was hoorquote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd
kron-delhi![]()
suarez![]()
Ten Cate is hier behoorlijk vervloekt vanwege de Colin-affaire hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef toma het volgende:
[..]
We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!
Dat daar nog nooit iemand eerder op is gekomen!!!
Waarom dan zo onzinnigs zeggen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik echt hé!!!!!11!!!1!
Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...quote:Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef toma het volgende:
Volgens mij liep Leonardo warm in de rust, maar dat kon ik niet goed zien. Had ik wel tof gevonden.
Nou gewoon misschien mogelijk wellicht omdat het een beetje cynisch zou kunnen zijn hoor, verder niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dan zo onzinnigs zeggen?
''Ja ik zie Jaakke er best voor aan om Ajax' aandelen te verkopen''
Resultaat is heilig ja, mooi voetbal een leuke bijzaak.quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.
Volgende week liever drie punten en een draak van een wedstrijd, dan goed spelen en geen winst.
Adrie Koster zei het heel goed, in de winterstop wil Ajax zich versterken (lijkt me trouwens toch wel dat de nieuwe trainer/coach inspraak moet hebben?) en keren er wat belangrijke spelers terug van blessures, daarna moet het écht gaan lopen en krijgen we hopelijk een waar kampioenselftal te zien.
ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...
Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.quote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef toma het volgende:
[..]
ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.
Is wel te hopen dat hij meegaat naar Dubai bedenk ik me nu, anders duurt het nog langer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.
doe normaal is niet grappig hoorquote:Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fuck heej.. die foto met zonder Colin.. lekkere situatie
Het was ook Amsterdamse humor, toen bij De Graafschap-uit, maar daar had het bij moeten blijven.quote:
Slavia geintresseerd?quote:Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
De supporters en de spelers kunnen eigenlijk wel wat leren van Slavia. Supporters hier juichen altijd iedere speler toe en de spelers komen altijd gezamelijk als 1 team hun respect tonen aan de supporters, ook al verliezen ze.
Hopelijk komt er in de winterstop de juiste club voor Colin hem uit z'n lijden verlossen.
Niet in George Weah Junior, dus Colin geef ik ook niet veel kans.quote:
Hoorde ie van de persvoorlichter van de knvb!quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onderhandelingen met van Basten stopgezet, aldus Jack in studio voetbal.
Scheids is eenzijdig daar staat niemand achter, mensen staan wel achter hun club/spelers.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Zou ook wanbeleid zijn om V.Basten nu bij Ajax te zetten, hij geeft zelf aan nog ervaring nodig te hebben voor club voetbal en dan gaat hij maar ergens anders experimenteren. We hebben iemand nodig die er staat!quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensenquote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensen
Nee maar giser was denk ik wel de druppelquote:Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..
Als je die foto ziet is het idd wel tekenend.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar giser was denk ik wel de druppel
Het feit dat er überhaupt onderhandeld is, vind ik al een hele slechte zaak.quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat denk ik ook steeds elke keer dat ik die foto ziequote:
Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.quote:Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de context?
Laten we het maar aannemen dat hij even omliep om de tribunes op te gaan en een gezellig feestje te vieren in het Ajax vak.quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |