abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55150783
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef Gelderland het volgende:
[ afbeelding ]

aha Colin
omg wat een zielige foto..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55150847
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:35 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, maar jij was er bij toch? Ik heb namelijk sterk de indruk dat iemand hier nav de foto de aanname maakt dat Colin in de zeik gezet werd terwijl dat helemaal niet het geval geweest is (volgens jou).
Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.
pi_55150934
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:48 schreef Jasza het volgende:

[..]

Er is niks raars over hem gezongen gister ofzo hoor, dus weetniet waar mensen dat vandaan halen.
Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.
pi_55150943
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef Gelderland het volgende:
[ afbeelding ]

aha Colin
omg dat is wel erg sad...

dat gun ik die knul ook weer niet zeg!
pi_55151098
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ga dan maar eens naar de oorarts... Er moet gewoon gekapt worden met die zogenaamd grappige liedjes over Colin.
precies, je moet je ook verplaatsen in zo een speler. Als je als klein jongetje al bij Ajax wilt spelen en je krijgt de kans en iedereen is tegen je. Dan heb je er echt geen plezier meer in en vertrouwen, en plezier is nog wel het belangrijkste.
AFC AJAX
  zondag 9 december 2007 @ 19:01:43 #158
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_55151107
Deze situatie met Colin is natuurlijk ook niet iets wat van de een op de andere dag is ontstaan. Het is een optelsom van gebeurtenissen (fluitconcert in de arena, liederen).
  zondag 9 december 2007 @ 19:02:21 #159
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55151122
Die foto

Ik word er gewoon stil van
Jawel, je keek.
pi_55151199
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:01 schreef Trancelocator het volgende:
Deze situatie met Colin is natuurlijk ook niet iets wat van de een op de andere dag is ontstaan. Het is een optelsom van gebeurtenissen (fluitconcert in de arena, liederen).
Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...
pi_55151280
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zo is dat. Maar er is gisterenavond wel degelijk weer richting Colin gezongen, ook al zegt jasza van niet...
Enige wat ik heb gehoord is Colin in Oranje(10 seconde oid), mag jij zeggen wat er nog meer is gezongen?

Misschien niet opgelet dan.
pi_55151311
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tien seconden, door twintig man. De mensen waar ik mee was en anderen die bij mij in de buurt stonden waren het er juist wel over eens dat hij aardig inviel. Bal afpakken, inleveren bij een medespeler, dat werk. Best goed. Er was voor hem echt geen reden om weg te lopen, eerder om mee te juichen.

Verder was het wel weer grappig in Tilburg. Met die corners en Kennedy maar lachen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55151321
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Enige wat ik heb gehoord is Colin in Oranje(10 seconde oid), mag jij zeggen wat er nog meer is gezongen?

Misschien niet opgelet dan.
Nou dan...

Dan is er toch gezongen? Kun jij het wel weer proberen recht te lullen, maar het is toch belachelijk dat je je eigen spelers afkraakt?

En dit speelt al sinds de wedstrijd tegen de Graafschap
pi_55151353
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Tien seconden, door twintig man. De mensen waar ik mee was en anderen die bij mij in de buurt stonden waren het er juist wel over eens dat hij aardig inviel. Bal afpakken, inleveren bij een medespeler, dat werk. Best goed. Er was voor hem echt geen reden om weg te lopen, eerder om mee te juichen.
Het zal hem waarschijnlijk niet alleen om deze keer gegaan zijn he. Hij heeft het idee dat hij er niet bij hoort. En of hij nou goed of slecht speelt, doet er niet toe. Wij horen de spelers te steunen.
pi_55151376
Naja ik heb het niet gezongen, vind het nergens opslaan maar 10 seconde wat amer te horen was valt best mee, maargoed het hoort inderdaad niet/

Was jij er gister ook dan?
pi_55151434
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het zal hem waarschijnlijk niet alleen om deze keer gegaan zijn he. Hij heeft het idee dat hij er niet bij hoort. En of hij nou goed of slecht speelt, doet er niet toe. Wij horen de spelers te steunen.
Och, wat ik heb begrepen stond Colin in de bekerwedstrijd tegen Feyenoord terug te klappen toen 'Colin in Oranje' werd ingezet. Net alsof we op Krohn-Dehli zitten te wachten trouwens, maar dat is een andere discussie.

Natuurlijk kan Colin er ook niet veel aan doen. Maar door nu weg te lopen maakt hij het er voor zichzelf ook niet makkelijker op. Nu hebben we het weer niet in positieve zin over hem. Terwijl iemand anders misschien hier reageert met 'Colin was best aardig gisteren'. Zoals je ziet wordt dat al door verschillenden hier beaamd. Had hij er juist steun uit kunnen halen.

Of moest hij gewoon de bal halen die hij het stadion had uitgeschoten?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55151447
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
Naja ik heb het niet gezongen, vind het nergens opslaan maar 10 seconde wat amer te horen was valt best mee, maargoed het hoort inderdaad niet/

Was jij er gister ook dan?
Niet in het uitvak.
pi_55151753
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Och, wat ik heb begrepen stond Colin in de bekerwedstrijd tegen Feyenoord terug te klappen toen 'Colin in Oranje' werd ingezet.
Dat was inderdaad zo, met een lach op zijn gezicht als ik me niet vergis.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55152045
Binnenkort maar even met een spandoek naar de training.
Colin, je bent wel een toffe peer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55152094
Colin was gister een fucking drama, de simpelste ballen over de zijlijn jagen die jongen speelt elke wedstrijd alsof het zijn eerste is en zo nerveus als de tering is. Of hij kan gewoon niet voetballen.

In ieder geval koploper maar ik zie ons niet van psv winnen. Zal wel weer zo'n smerige 0-1 worden.
pi_55152269
Ik heb me gisteren (opnieuw) meer lopen ergeren aan Emanuelson...

En met het oog op PSV is het alleen maar mooi dat je nu ff een puntje of wat voorstaat. Tot en met de winterstop is het een kwestie van bijblijven. Wat dat betreft kun je je nog een verliespartij permitteren. Na de winterstop moet het gebeuren, mag er echt iets van Ajax worden verwacht.
pi_55152742
Colin

Sorry hoor maar gisteren kwam ie af en toe echt als een kip zonder kop in...hield me hart echt vast de 2e helft. Vooral dat vasthouden in de 16 was not done
MOKUM XXX RATED
pi_55153349
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef dronkeykong het volgende:
Colin

Sorry hoor maar gisteren kwam ie af en toe echt als een kip zonder kop in...hield me hart echt vast de 2e helft. Vooral dat vasthouden in de 16 was not done
Dat is al langer bekend. Heb ook een tiefushekel aan voetballer Colin hoor. Hij had nooit een contract mogen krijgen, maar die foto zegt toch wel iets over hoe het vooral NIET moet.

Wel gewoon koploper. Nog 3 wedstrijden tot de winterstop, en daarna zijn met name Vermaelen en Davids er weer bij.
pi_55153382
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is al langer bekend. Heb ook een tiefushekel aan voetballer Colin hoor. Hij had nooit een contract mogen krijgen, maar die foto zegt toch wel iets over hoe het vooral NIET moet.

Wel gewoon koploper. Nog 3 wedstrijden tot de winterstop, en daarna zijn met name Vermaelen en Davids er weer bij.
+ aankoop(en)
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55153428
Volgens mij liep Leonardo warm in de rust, maar dat kon ik niet goed zien. Had ik wel tof gevonden.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 20:48:10 #176
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55153445
Hopelijk idd wel aankopen zeg, maar v Geel verkoopt waarschijnlijk Huntelaar en koopt er een doelman voor terug oid.
pi_55153544
Als Huntelaar vertrekt mag Van Geel van mij doodvallen. Dan snapt ie er totaal niets van. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Van Geel niet zo stom is.

En dat er inderdaad maar snel wat verdedigers bij komen. Ben benieuwd welke namen de komende tijd langs gaan komen.
  zondag 9 december 2007 @ 20:51:52 #178
51286 w00h00
Digital man!
pi_55153545
Vanavond nog Ajax getinte studio voetbal of voetbal insite?

Behalve Jack van Gelder bij Studio voetbal.
  zondag 9 december 2007 @ 20:52:33 #179
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_55153567
Sommige supporters mogen zich echt de oren uit hun kop schamen. Ik vind Colin ook een Ajax onwaardige speler, maar hij maakt wel deel uit van de club. Ik zeg niet dat hij toegejuicht hoeft te worden, maar respecteer hem in ieder geval. Hem op deze manier kleineren is echt te schandalig voor woorden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 december 2007 @ 20:54:01 #180
51286 w00h00
Digital man!
pi_55153605
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef StarGazer het volgende:
Sommige supporters mogen zich echt de oren uit hun kop schamen. Ik vind Colin ook een Ajax onwaardige speler, maar hij maakt wel deel uit van de club. Ik zeg niet dat hij toegejuicht hoeft te worden, maar respecteer hem in ieder geval. Hem op deze manier kleineren is echt te schandalig voor woorden
Zie het als Amsterdamse humor.
pi_55153661
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef w00h00 het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHA
pi_55153674
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopelijk idd wel aankopen zeg, maar v Geel verkoopt waarschijnlijk Huntelaar en koopt er een doelman voor terug oid.
Dat gaat ie ook echt doen hé !!!!
  zondag 9 december 2007 @ 20:57:04 #183
51286 w00h00
Digital man!
pi_55153688
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHA
En het niveau van het Nederlands elftal is toch ook het niveau van Colin?
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 20:58:34 #184
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55153731
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat gaat ie ook echt doen hé !!!!
Ja, dat denk ik echt hé !!!!!11!!!1!
pi_55153783
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:50 schreef Pritt het volgende:
Binnenkort maar even met een spandoek naar de training.
Colin, je bent wel een toffe peer.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55153791
Hmm dat vind ik ook wel triest. Hij kan voor geen meter voetballen maar dat is niet zijn schuld..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 december 2007 @ 21:04:18 #187
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55153862
Als Maduro weet dat MvB coach wordt tekent hij denk ik wel bij
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_55153901
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef devv05 het volgende:
Hmm dat vind ik ook wel triest. Hij kan voor geen meter voetballen maar dat is niet zijn schuld..
We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!

Dat daar nog nooit iemand eerder op is gekomen!!!
  zondag 9 december 2007 @ 21:11:27 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55154074
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Sethje het volgende:
ik zeg toch niet dat ik niet blij ben met de punten maar het was gewoon een waardeloze wedstrijd

kron-delhi
suarez
Ik had ook niet de indruk dat je er niet blij mee was hoor . Ik bedoelde meer dat het nauwelijks nog een verrassing is dat Ajax met kutvoetbal de punten pakt. Hoe kut het ook blijft om ze zo te zien ballen.

En hoezo Suarez ? ?
Hij is misschien wel irritant en een ongelooflijke egotrip soms, ondertussen doet hij wel gewoon waar hij voor gehaald is; scoren.
De afgelopen wedstrijden (die van gister ook neem ik aan, gezien je frustratie) speelde hij soms ongelooflijk matig en zag hij wel eens iemand over het hoofd ja. Maar heel Ajax speelde ongelooflijk matig tot slecht die wedstrijden (uitzonderingen daargelaten). Zelfs Huntelaar mist kansen die hij normaliter dronken nog zou afmaken. Dus wat kan je hem in godsnaam dan nog verwijten als ie (zijn soms toch belangrijke) goaltjes blijft maken, zoals gister en de vorige week. .
-
pi_55154079
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef toma het volgende:

[..]

We zouden de beleidsbepalers aan moeten pakken!!

Dat daar nog nooit iemand eerder op is gekomen!!!
Ten Cate is hier behoorlijk vervloekt vanwege de Colin-affaire hoor.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55154203
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik echt hé !!!!!11!!!1!
Waarom dan zo onzinnigs zeggen?

''Ja ik zie Jaakke er best voor aan om Ajax' aandelen te verkopen''
pi_55154390
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef toma het volgende:
Volgens mij liep Leonardo warm in de rust, maar dat kon ik niet goed zien. Had ik wel tof gevonden.
Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 21:24:42 #193
138438 crew  Pizzakoppo
pi_55154406
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom dan zo onzinnigs zeggen?

''Ja ik zie Jaakke er best voor aan om Ajax' aandelen te verkopen''
Nou gewoon misschien mogelijk wellicht omdat het een beetje cynisch zou kunnen zijn hoor, verder niet.
  zondag 9 december 2007 @ 21:34:56 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55154718
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk dat er veel beter mogelijk is, alhoewel de punten het belangrijkst zijn.

Volgende week liever drie punten en een draak van een wedstrijd, dan goed spelen en geen winst.

Adrie Koster zei het heel goed, in de winterstop wil Ajax zich versterken (lijkt me trouwens toch wel dat de nieuwe trainer/coach inspraak moet hebben?) en keren er wat belangrijke spelers terug van blessures, daarna moet het écht gaan lopen en krijgen we hopelijk een waar kampioenselftal te zien.
Resultaat is heilig ja, mooi voetbal een leuke bijzaak. .
Ik weet ook zeker dat het beter kan dan dit, ook met de huidige selectie zonder de geblesseerde spelers. Maar het lijkt alsof sommige spelers niet helemaal meer lekker in hun vel zitten laatste paar weken. Urby die steeds grotere, nonchalante fouten maakt, Huntelaar die z'n scherpte een beetje kwijt is en kansen mist die hij anders nooit zou missen.
Sowieso begint dat gefrustreerde gezeik en gekanker tegen alles en iedereen om hem heen als iets niet lukt een beetje irritant te worden. . Kan zo in het lijstje irritante trekjes naast die van Suarez wat mij betreft.
-
pi_55154828
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat was Colin, omdat hij er vlak voor rust plotseling in moest...
ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.
pi_55154865
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef toma het volgende:

[..]

ah jammer. Omdat ie een trainingspak aan had dacht ik dat t Leonardo was.
Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.
pi_55155438
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die moet eerst wedstrijden met jong Ajax spelen en zal waarschijnlijk pas terug zijn na de winterstop.
Is wel te hopen dat hij meegaat naar Dubai bedenk ik me nu, anders duurt het nog langer.
pi_55155598
Ik vind ook dat Colin een voetballer is die niet bij Ajax past, maar hem uitschelden/uitfluiten/rare liederen zingen is nooit bij me opgekomen. Wij moeten één geheel zijn met het team, met de club, niemand buitensluiten of wat dan ook..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55155709
fuck heej.. die foto met zonder Colin.. lekkere situatie
pi_55155765
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
fuck heej.. die foto met zonder Colin.. lekkere situatie
doe normaal is niet grappig hoor
AFC AJAX
  zondag 9 december 2007 @ 22:18:11 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55155958
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Het was ook Amsterdamse humor, toen bij De Graafschap-uit, maar daar had het bij moeten blijven.

Zijn zelfvertrouwen wordt er echt niet beter op, kan hij er wat aan doen dat men hem een contract aanbood?

Feit is gewoon dat hij een speler is van Ajax en soms moet hij spelen, gezien de blessures in de defensie.

Op zo'n moment moet je achter hem staan, zoals je achter het hele team staat.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 9 december 2007 @ 22:29:12 #202
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_55156327
De supporters en de spelers kunnen eigenlijk wel wat leren van Slavia. Supporters hier juichen altijd iedere speler toe en de spelers komen altijd gezamelijk als 1 team hun respect tonen aan de supporters, ook al verliezen ze.

Hopelijk komt er in de winterstop de juiste club voor Colin hem uit z'n lijden verlossen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55156637
Ook altijd maar zeiken op de ArenA dat het sfeerloos is (wat natuurlijk ook wel is) maar dit maakt het natuurlijk ook niet beter.
pi_55156857
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
De supporters en de spelers kunnen eigenlijk wel wat leren van Slavia. Supporters hier juichen altijd iedere speler toe en de spelers komen altijd gezamelijk als 1 team hun respect tonen aan de supporters, ook al verliezen ze.

Hopelijk komt er in de winterstop de juiste club voor Colin hem uit z'n lijden verlossen.
Slavia geintresseerd?
  zondag 9 december 2007 @ 22:48:44 #205
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_55156937
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:46 schreef Pritt het volgende:

[..]

Slavia geintresseerd?
Niet in George Weah Junior, dus Colin geef ik ook niet veel kans.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55157253
Onderhandelingen met van Basten stopgezet , aldus Jack in studio voetbal.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 9 december 2007 @ 22:58:43 #207
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55157266
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55157303
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoorde ie van de persvoorlichter van de knvb!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55157316
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Tering, ga lekker janken omdat er "Colin in Oranje" wordt gezongen. Als je daar al niet tegen kan mag je lekker uit Amsterdam opzouten. Tere zieltjes hier, maar wel elk weekend de scheids de kanker wensen. Hypocrieten
Scheids is eenzijdig daar staat niemand achter, mensen staan wel achter hun club/spelers.
AFC AJAX
pi_55157330
quote:
Zou ook wanbeleid zijn om V.Basten nu bij Ajax te zetten, hij geeft zelf aan nog ervaring nodig te hebben voor club voetbal en dan gaat hij maar ergens anders experimenteren. We hebben iemand nodig die er staat!
pi_55157389
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 9 december 2007 @ 23:03:50 #212
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55157431
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om deze week, het gaat om het uitfluiten bij het roepen van zijn naam, zelfs bij Jong Ajax zijn er zieltjes die hem van alles toewensen
Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55157488
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:03 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Duidelijk helemaal mee eens. Maar hier reageren mensen heftig nav wat er bij Willem2 gebeurt, en dat stelt echt geen ene fuck voor. Maar laat verder maar, er zijn vast interessantere zaken te bespreken..
Nee maar giser was denk ik wel de druppel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_55157701
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nee maar giser was denk ik wel de druppel
Als je die foto ziet is het idd wel tekenend.
  zondag 9 december 2007 @ 23:15:05 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55157767
quote:
Het feit dat er überhaupt onderhandeld is, vind ik al een hele slechte zaak.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55157871
Welke foto?
  zondag 9 december 2007 @ 23:19:48 #217
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55157878
  zondag 9 december 2007 @ 23:25:58 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55158062
Serieus, het doet toch pijn om Jurgen Colin zo te zien op die foto? Heb echt met hem te doen, dit verdient niemand.
pi_55158103
ai ai ai...

dit is zielig.
pi_55158115
Wat is de context?
pi_55158148
Hij kijkt in ieder geval om.
pi_55158163
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:27 schreef toma het volgende:
ai ai ai...

dit is zielig.
Dat denk ik ook steeds elke keer dat ik die foto zie
  zondag 9 december 2007 @ 23:30:19 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55158175
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de context?
Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.
  zondag 9 december 2007 @ 23:39:57 #224
51286 w00h00
Digital man!
pi_55158409
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef twi het volgende:

[..]

Wat de context ook is, hij loopt daar niet omdat hij het zo naar z'n zin heeft bij Ajax. Als 'ie nodig moet poepen had 'ie dat ook wel op kunnen houden, en als z'n vriendin/vrouw aan het bevallen was had hij niet zo gesjokt en achterom gekeken.
Laten we het maar aannemen dat hij even omliep om de tribunes op te gaan en een gezellig feestje te vieren in het Ajax vak.

Zoals ik al eerder zei zie ik ik die liederen eerder als Amsterdamse humor dan het daadwerkelijk voor lul zetten van Colin. Maar op een gegeven moment is het ook leuk geweest en moeten we duidelijk laten zien dat we achter iedere speler staan.
pi_55158411
De tekst die bij de foto staat is trouwens wel terecht. Ik zou het hem persoonlijk wel gunnen om volgende week tegen PSV in de laatste de winnende te maken en dan zo doen:

mido
  zondag 9 december 2007 @ 23:40:21 #226
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55158418
Je zou bijna een actie opzetten om hem te steunen. Gewoon een keer bij een training ofzo.
Jawel, je keek.
pi_55158491
Hebben die andere 10 nog enige moeite gedaan om hem erbij te betrekken? Mag je zoiets verwachten van 'de meer ervaren' spelers als Heitinga en Huntelaar?
pi_55158529

Colin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')