Piet de Visser valt alleen op Brazilianen t/m 14 jaar, deze zijn al te oud.quote:Op maandag 10 december 2007 11:58 schreef Pritt het volgende:
Ik vertrouw Brazilianen niet als ze nog niet door Piet zijn gescout.
quote:Scorende Kennedy: "Ik heb nog wedstrijdritme nodig"
10 december 2007
Ajax-aanvaller Kennedy Bakircioglu had zaterdag weinig tijd nodig om te bewijzen waarom hij tegen Willem II eindelijk weer in de basis stond. De Zweed trof tegen de Tilburgers al na twee minuten doel. "Heerlijk, natuurlijk", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
"Ik was heel blij dat ik tegen Willem II weer eens in de basis stond", zegt de aanvaller, die door een hardnekkige buikwandblessure in september en oktober niet in actie kon komen voor de Amsterdamse club. "Ik heb hard gevochten om mijn plek in het elftal terug te krijgen. Of ik alweer helemaal fit ben? Nee, zeker niet. Ik mis natuurlijk nog wedstrijdritme. Tegen Willem II speelde ik al niet slecht, maar ik kan nog veel beter als ik wat meer wedstrijden in de benen heb."
Tegen de Tilburgers speelde Bakircioglu als aanvallende middenvelder. Hoewel hij bij zijn vorige club FC Twente de afgelopen seizoenen vooral als rechtsbuiten speelde, was dit zeker geen geheel nieuwe positie voor de 27-jarige Zweedse international. "In Griekenland, toen ik voor Iraklis Saloniki speelde, stond ik ook meestal als aanvallende middenvelder opgesteld. En in mijn eerste jaar bij Twente ook af en toe. Deze positie is dus zeker niet nieuw voor me, ik speel er graag."
quote:Op maandag 10 december 2007 12:24 schreef TornadoDK het volgende:
Iemand die die Brzailianen ook echt kent(heeft zien spelen)? Zijn het een beetje goede spelers?
Denk dat de 3 punten er wel in kunnen zitten. Onze aanval is erg productief, hun verdediging is erg onzeker. Onze verdediging is gatenkaas, maar hun aanval is niet zo denderend.quote:Op maandag 10 december 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, we hebben nauwelijks een middenveld en de verdediging is ook een geitenkaas.
Zal me benieuwen tegen PSV Zondag... die spelen ook slecht op het moment...
Zeer kutquote:Op maandag 10 december 2007 12:25 schreef Nashje het volgende:
Hoe speelde Bakircioglu eigenlijk?
Dat is een andere Andersom, denk dat deze nu stage loopt:quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Laat die Anderson maar komen
http://youtube.com/watch?v=oTb5Ug841fw
Tering wat een schot!quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Laat die Anderson maar komen [afbeelding]
In het begin best redelijk, maar zakte daarna met de rest van het elftal in..quote:
Is gewoon een Braziliaan, geen Schot.quote:
Ik kan mij dat filmpje van Rosales nog wel herinneren...quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Vergeet Mitea en Manucharyan niet!quote:Op maandag 10 december 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
Voorin hebben we een luxe probleem.
Huntelaar
Suarez
Luque
Bakki-choco
Rommedahl
Leonardo
En ja kan er maar 3 opstellen.
Dan naar de verdediging kijkend is onze selectie dus duidelijk niet in balans.
Wat een schot heeft die goser.quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Sethje het volgende:
Heldquote:Op maandag 10 december 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is gewoon een Braziliaan, geen Schot.
quote:Op maandag 10 december 2007 13:08 schreef Ordinair het volgende:
Hoe lang duurt die proefperiode?
quote:De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.
Ajax Netwerk
De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
De meesten zijn mis en die er wel in zitten slecht gekeept.quote:Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een schot heeft die goser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |