Ik vind dit echt een hele trieste foto, zo jammer om dit te zien, ook al is het Colin.quote:
Maar door hem uit te fluiten gaat hij beter voetballen en word je wel kampioen?quote:Op maandag 10 december 2007 06:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Iemand moet het pispaaltje zijn. Nu vind iedereen het zielig maar met dat soort mensen ga je geen kampioen worden.
Die Colin, scoort 'ie gewoon tegen zichzelf!quote:Op maandag 10 december 2007 08:05 schreef RayMania het volgende:
Als hij straks de winnende scoort tegen Colin via een verdwaald schot uit de kluts is hij weer de held. Zo gaat dat, helaas.
quote:Op maandag 10 december 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die Colin, scoort 'ie gewoon tegen zichzelf!
quote:Op maandag 10 december 2007 08:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die Colin, scoort 'ie gewoon tegen zichzelf!
Klopt, maar zolang hij nog Ajax-speler is, behoort hij gewoon tot het team dat kampioen gaat worden.quote:Op maandag 10 december 2007 06:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Iemand moet het pispaaltje zijn. Nu vind iedereen het zielig maar met dat soort mensen ga je geen kampioen worden.
Zo is het.. je verliest samen.. je wint samen..quote:Op maandag 10 december 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar zolang hij nog Ajax-speler is, behoort hij gewoon tot het team dat kampioen gaat worden.
quote:10/12/2007 - 'Brazilianen Anderson en Jonathas op stage bij Ajax'
(Gepost door RvN)
BRON: Super Esportes
De zaakwaarnemer van de Brazilianen Anderson en Jonathas meldt dat zij momenteel al in Amsterdam zijn voor een stage van 15 dagen bij Ajax. De spelers van Cruzeiro zouden al langer in de belangstelling van Ajax staan. Over de voorwaarden van een transfer van beide spelers zou al onderhandeld zijn voorafgaand aan de stage. De 18-jarige Jonathas is een aanvaller die afgelopen zomer bijna naar FC Groningen gehaald werd. Omdat de transfer niet voor het sluiten van de transfermarkt kon worden afgerond, ging dat niet door. Anderson is een linkerflankspeler.
De zaakwaarnemer liet weten dat de stage en mogelijke overgang van het tweetal het begin vorm van een samenwerking van Ajax met Cruzeiro.
Wat denk je zelf? Beetje retorische vraag he.. natuurlijk wordt er gejuicht als we kampioen zijn.. alleen bij de één wat harder dan bij de anderquote:Op maandag 10 december 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
Maar ik vind het ook wel sneu ja. Wat als je straks onverhoopt toch kampioen wordt, komt 'ie dan ook niet op het bordes? Of juichen alle supporters dan opeens wel?
quote:Op maandag 10 december 2007 07:37 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer de enige bent die het zielig vindt voor Colin.
Hij is gewoon een Ajaxfan en hij doet zijn best. Hij komt voetballend veel tekort, dat moge duidelijk zijn, maar hij verdient gewoon respect.
Jonathas is de spits en Anderson de linker middenvelderquote:Op maandag 10 december 2007 10:19 schreef oYo het volgende:
En er zijn twee nieuwe stagiars die van Cruzeiro komen (kwam Maxwell ook vandaan dacht ik).
Anderson (aanval)
[ afbeelding ]
Jonathas (links middenveld)
[ afbeelding ]
quote:Tegenstrijdige berichtgeving over Van Basten en Ajax
In een interview met RTL Voetbal ontkende Marco van Basten al contact gehad te hebben met Ajax. Wel is een terugkeer naar Ajax volgens de huidige bondscoach een optie voor hem. Even later meldde Jack van Gelder in het programma Studio Voetbal van Kees Jansma vernomen te hebben dat Van Basten de onderhandelingen met Ajax gestaakt heeft.
Cruzeiro levert volgens mij aardig wat talenten af inderdaad. Ik hoop alleen dat we er wel echt wat aan hebben, want toen feyenoord een samenwerkingsverband met hun had konden ze ondanks het verband Fred (nu Lyon) niet eens krijgen dus dat schiet nog niet echt op.quote:Op maandag 10 december 2007 10:27 schreef JanVanHalst het volgende:
Een samenwerkingsverband met Cruzeiro zou een goede zet zijn. Laat zo'n club maar talentjes uit de sloppenwijken halen voor Ajax.
Dan heb je het ook over feyenoord.quote:Op maandag 10 december 2007 10:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cruzeiro levert volgens mij aardig wat talenten af inderdaad. Ik hoop alleen dat we er wel echt wat aan hebben, want toen feyenoord een samenwerkingsverband met hun had konden ze ondanks het verband Fred (nu Lyon) niet eens krijgen dus dat schiet nog niet echt op.
Als de speler zelf niet wil dan houdt het al snel op he,quote:Op maandag 10 december 2007 10:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Cruzeiro levert volgens mij aardig wat talenten af inderdaad. Ik hoop alleen dat we er wel echt wat aan hebben, want toen feyenoord een samenwerkingsverband met hun had konden ze ondanks het verband Fred (nu Lyon) niet eens krijgen dus dat schiet nog niet echt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |