abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2007 @ 23:40:21 #226
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55158418
Je zou bijna een actie opzetten om hem te steunen. Gewoon een keer bij een training ofzo.
Jawel, je keek.
pi_55158491
Hebben die andere 10 nog enige moeite gedaan om hem erbij te betrekken? Mag je zoiets verwachten van 'de meer ervaren' spelers als Heitinga en Huntelaar?
pi_55158529

Colin
pi_55158546
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef jna het volgende:
Je zou bijna een actie opzetten om hem te steunen. Gewoon een keer bij een training ofzo.
Ik ben al lid van de Jurgen Colin hyves
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55158548
wat moeten we met die prutser
pi_55158552
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Radegast het volgende:
Hebben die andere 10 nog enige moeite gedaan om hem erbij te betrekken? Mag je zoiets verwachten van 'de meer ervaren' spelers als Heitinga en Huntelaar?
Als ze het niet hebben geprobeerd valt ze dat zeker aan te rekenen als al onze aannames kloppen.
pi_55158608
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Colin
Staat daar Beatrix op zijn arm?
pi_55158697
Wat doet iedereen nu ineens Colin

Het is idd erg triest die foto maar dat maakt hem niet ineens ?
  zondag 9 december 2007 @ 23:54:32 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55158732
Vereren is het andere uiterste, maar een beetje respect moeten we toch wel voor hem kunnen opbrengen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55158800
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:

nee tuurlijk. Maar niemand verdient t om zo zich zo buiten gesloten te voelen. Individueel mag hij dan misschien een prutser zijn. Maar dit gun je niemand. Het zou mooi zijn als de meeste supporters dit ook doorkrijgen en hem dan anders gaan behandelen.

Het doet me een beetje denken aan Boukhari een paar jaar geleden, hij speelde verschrikkelijk en werd toen gewisseld, de hele Arena floot hem toen uit. Een paar weken daarna begon hij beter te spelen en maakte hij ineens wat doelpunten. Toen droegen de supporters hem op handen maar hij besloot (volledig terecht) om toch weg te gaan.
pi_55158868
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef toma het volgende:

[..]

nee tuurlijk. Maar niemand verdient t om zo zich zo buiten gesloten te voelen. Individueel mag hij dan misschien een prutser zijn. Maar dit gun je niemand. Het zou mooi zijn als de meeste supporters dit ook doorkrijgen en hem dan anders gaan behandelen.

Het doet me een beetje denken aan Boukhari een paar jaar geleden, hij speelde verschrikkelijk en werd toen gewisseld, de hele Arena floot hem toen uit. Een paar weken daarna begon hij beter te spelen en maakte hij ineens wat doelpunten. Toen droegen de supporters hem op handen maar hij besloot (volledig terecht) om toch weg te gaan.
Tis ook triest, maar je zal altijd gasten houden die hem zo blijven toezingen op die manier, hoe spijtig het ook is allemaal, tuurlijk gun je het niemand dat ie geeneens een feestje met de supporters van de club waar hij speelt kan vieren na de wedstrijd, daar draait het hele voetbal toch ook om voor spelers.
pi_55158870
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:

Nee idd, maar sjimz moet je dan ook niet zo serieus nemen.

Heb wel met Colin te doen, ondanks dat ik 'm ook vanalles heb toegewenst. Voetballen kan ie voor geen meter, maar dit verdient ie niet.
pi_55158913
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee idd, maar sjimz moet je dan ook niet zo serieus nemen.
Idd
quote:
Heb wel met Colin te doen, ondanks dat ik 'm ook vanalles heb toegewenst. Voetballen kan ie voor geen meter, maar dit verdient ie niet.
Deze jongen verdient gewoon een club als VVV of NEC.
pi_55158998
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Radegast het volgende:
Wilde eerst allemaal weggaan, maar publiek begon beetje ooooooooh te doen en toen gingen er 2 terug en namen de rest mee, maar Colin liep dus al heel ver bij de middenlijn
pi_55159325
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Deze jongen verdient gewoon een club als VVV of NEC.
Klopt, maar zolang ie bij Ajax speelt hoeft ie echt niet mentaal helemaal naar de tering worden gebracht.
pi_55159409
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt, maar zolang ie bij Ajax speelt hoeft ie echt niet mentaal helemaal naar de tering worden gebracht.
Denk daarom dat ie heus wel beter kan dan dat hij heeft laten zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55159850
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

je gaat er iig niet beter van voetballen als je je zo kut voelt.
pi_55159959
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

kan het slechter dan?
pi_55160070
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:19 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje...............

Dit kan écht niet...
pi_55160686

Je ziet Suarez en Maduro hier naar Collin kijken, ze zullen m vast wel geroepen hebben.

Hier zie je bovenin nog twee voeten, maar ik tel er maar 9?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55160731
Kijk je ziet Heitinga en Rommedahl al weglopen achter Colin aan maar Huntelaar wil dat ze meedoen met het publiek dus tsja.
pi_55160833
Colin kan het niveau niet aan en zal onder normale omstandigheden niet spelen, weten wij allemaal, weet Koster, weet Colin ook. Maar wat moet die jongen zeggen als de trainer hem warm laat lopen voor een invalbeurt? "Sorry trainer, maar ik wil niet spelen?"

Die gast is dolblij dat hij bij Ajax mag spelen, hij is een fan van de club en zijn droom komt uit. Die komt echt niet het veld in met de gedacht: nu ga ik het eens goed verneuken. Hij doet zijn best.

Ik zit ook met dichtgeknepen billen iedere keer als er een bal zijn kant op gaat, maar er zijn ook weinig spelers die ik het zo enorm gun om eens de winnende binnen te peren. Maar goed, ik heb dan ook altijd een beetje een zwak voor de underdog.
pi_55161760
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:57 schreef patrickt37 het volgende:

[ afbeelding ]
Whehehehehehhee mooiboi.
Secrets never die. Only people.
pi_55161761
quote:
Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef Gelderland het volgende:
[ afbeelding ]

aha Colin
Colin heeft vrienden .
pi_55161763
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Serieus, het doet toch pijn om Jurgen Colin zo te zien op die foto? Heb echt met hem te doen, dit verdient niemand.
Iemand moet het pispaaltje zijn. Nu vind iedereen het zielig maar met dat soort mensen ga je geen kampioen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')