Dat is ook bagger en veel te duurquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tele2 voetbal [afbeelding]
Op school doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Adres?
En kan ik dan niet aangeklaagd worden wegens bedreiging ofzo?
zie bronquote:Op zondag 9 december 2007 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
Aan info heb ik niks, daar kijken ze waarschijnlijk niet eens.
Kan niet iemand of ik een algemene brief schrijven die iedereen opstuurt?
2de klacht: Hij laadt de site vanquote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef switchboy het volgende:
[..]
zie bron
bron: http://rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/contactenroute/
Ze zijn gestorvenquote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
2de klacht: Hij laadt de site vanRTL
niet
Gewoon even een Gmail email aanmaken en dan via een webproxy die mail versturen naar zoveel mogelijk emails van RTL.quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zit niet op school en ik ga geen risico nemen om het zo letterlijk te sturen
Vast nietquote:Op zondag 9 december 2007 00:15 schreef De_Ananas het volgende:
Zou leuk zijn als meer mensen die mail sturen alhoewel ik er weinig hoop op heb
Denk je nu echt dat ze er wat aan gaan doen ofzoquote:Op zondag 9 december 2007 00:12 schreef De_Ananas het volgende:
Hallo RTL,
Bedankt voor het verpesten van mijn zaterdagavond. Ik heb met afgrijzen naar Lotto Weekend Miljonairs moeten kijken wegens het te laat beginnen van De Wedstrijden. Ik zette netjes, zoals op RTL teletekst staat aangegeven, om 22.25 mijn tv op RTL 4. Het duurde echter 13 minuten en 28 seconden voordat De Wedstrijden uiteindelijk begon. Na de veel te lange intro hoorde ik iets geks. Humberto Tan vertelde dat er 4 samenvattingen zouden komen, allemaal van de zaterdagavond. Wat las ik echter op teletekst, er zou ook een vrijdagavond wedstrijd moeten komen! Deze wedstrijd is vrijdag ook niet uitgezonden in een samenvatting.
Na 2 dramajaren waar voetbal, of moet ik reclame zeggen, werd uitgezonden op Talpa had ik aan het begin van het seizoen een klein beetje hoop dat het beter zou gaan. Helaas, u heeft het gepresteerd om het voetbal nóg slechter uit te zenden dan Talpa, chapeau! Bij deze raad ik u dan ook aan om te stoppen met het uitzenden van De Wedstrijden. Geef de supporters waar ze recht op hebben.
In plaats van het voetbal raad ik u aan om meer motorsport uit te zenden. Hierbij zijn de kijkers niet gewend aan een professionele verslaggeving van de sport dus u kunt zoveel mogelijk reclame uitzenden zoals u wilt.
Gegroet,
De_Ananas
Denk je nu echt dat demonstreren iets uitmaakt?quote:Op zondag 9 december 2007 00:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze er wat aan gaan doen ofzo?
Waar zit dat kanaal?quote:Op zondag 9 december 2007 00:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat is ook bagger en veel te duur![]()
Business Channel
Gratis via schotel
Met Ajax als hoogste prioriteit
Op de Turksat, 42 Oost.quote:Op zondag 9 december 2007 11:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waar zit dat kanaal?
Wij hebben ook een schotel en dan van anaal digitaal ofzo
hmm volgens mij hebben wij gene turksat of wat dat ook is.quote:
Volgens mij hebben ze mijn mail niet eens gelezen want er staan me toch een fouten inquote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Wij geven uw opmerkingen over het voetbal door aan onze sportredactie.
Tevens doen wij hier melding van bij ons programmamanagement.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
Turksat 1Cquote:Op zondag 9 december 2007 12:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
hmm volgens mij hebben wij gene turksat of wat dat ook is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |