Beetje hetzelfde als "intelligent" in combinatie met "Belg" gebruiken...quote:Op zondag 9 december 2007 01:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sowieso het woord "intelligent" in combinatie met "voetballer" gebruiken...![]()
Dat komt wel heel erg intelligent over. NOT!
Ja, da's ook zoiets onmogelijks. Ik zou het verder ook niet weten daar ik een Nederlands paspoort heb.quote:Op zondag 9 december 2007 01:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als "intelligent" in combinatie met "Belg" gebruiken...
Over het algemeen ben je dan wel slimmer, maar nog steeds ontiegelijk domquote:Op zondag 9 december 2007 00:59 schreef Mindstate het volgende:
Kom op, je kunt moeilijk gaan zeggen dat het volgen van VWO of universiteit niks met intelligentie te maken heeft.. Ik zeg niet dat iedereen op het VWO superintelligent is, maar over het algemeen toch wel wat intelligenter dan bijv. de mensen die PRO hebben gedaan.
die moeten gewoon heel veel leren anus. en heel veel speciale begeleiding.quote:Op zondag 9 december 2007 10:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Over het algemeen ben je dan wel slimmer, maar nog steeds ontiegelijk dom
Zijn genoeg mensen die hun VWO ''kopen'' etc.
bericht uit 2005 ....quote:Uw jongensdroom was het om profvoetballer te worden. Dat was ongetwijfeld ook de droom van Arjan de Zeeuw. De huidige aanvoerder van het Engelse Wigan Athletic, 35 jaar alweer, lukte dat ook, maar hij wil nog een andere jongensdroom vervullen: hij wordt dokter. De Zeeuw is in Nederland al doctorandus in de geneeskunde en wil daar een post-doc-opleiding aan toevoegen aan de Universiteit van Londen zodat hij sportblessures kan behandelen in Engeland. De voetballer in The Mirror: 'Spelers weten zelf meer over de tikken die ze oplopen dan welke arts dan ook.' De Zeeuw: 'Ik was student tot m'n 25e en ik ging alleen bij mijn club Telstar spelen omdat ik er part-time kon spelen en daarnaast mijn studie kon doen. Uiteindelijk haalde ik mijn bul en koos ik voor het voetbal. Het was of dat of 50 tot 60 uur in de week in een ziekenhuis werken en ook proberen te spelen.' Gezien zijn bizar grappige carriere is dit nog niet eens zo'n slechte keus geweest. En zoals hijzelf zegt, wie weet er nu beter hoe je een sportblessure behandelt dan een voormalig prof?
Neen, niet in alle gevallen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:19 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
die moeten gewoon heel veel leren anus. en heel veel speciale begeleiding.
toont alleen aan dat iedereen met een IQ van 80+ VWO kan halen met heel hard werken
Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat de gemiddelde universitair student intelligenter is dan de gemiddelde MBO'er.quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof het iets over je intelligentie zegt als je studeert of VWO hebt gedaan.
Dat wel jaquote:Op zondag 9 december 2007 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt er in ieder geval vanuit gaan dat de gemiddelde universitair student intelligenter is dan de gemiddelde MBO'er.
Youri Mulder bijvoorbeeld. VWO afgerond en toen nog een blauwe maandag rechten gestudeerd alvorens naar Schalke te vertrekken.quote:Op zondag 9 december 2007 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Overigens zijn er denk ik best veel voetballers die wel het VWO of de havo afgerond hebben, maar daarna niet verder geleerd hebben omdat ze toen al bij het eerste elftal zaten.
Ik hoorde hem laatst vloeiend Engels praten, echt te goed gewoonquote:Op woensdag 12 december 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Boudewijn Zenden is de intelligentste denk ik
Is Zenden al doorgebroken dan? Wow, dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:54 schreef WooZ het volgende:
zenden en robben hebben beide de havo gedaan, maar volgens mij geen vervolgopleiding, aangezien ze beide al vroeg doorbraken
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is Zenden al doorgebroken dan? Wow, dat heb ik gemist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |