Die rode vlek is puur spanning, dus als hij dat loslaat, leidt het ook niet meer afquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed zingen en zijn rode vlek op zijn linkerwang leidt af...
Neil is niet sympathiek. Nooit niet, en dat wordt ie nooit niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Together het volgende:
Wat tof, er zijn eigenlijk bijna geen kandidaten meer die ik gruwelijk irritant vind. Zelfs Neil is sympathiek geworden.
No way!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voorspel al een Nikki en een Ollie in de top 3.
Ik voorspel zelfs al een winnaar in Ollie.
Welke andere zangeressen met haar geluid (en vooral voorkomen!?) hebben de markt al verzadigd dan? Ik vind haar een redelijk uniek persoon eigenlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:55 schreef Cairon het volgende:
maar heeft geen blijvende potentie omdat de markt verzadigd is met haar geluid en voorkomen...
Mjah, hoe moet ik het uitleggen... Ik verwacht gewoon, gezien alle lof-uitingen en haar hele voorkomen (quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben wij al die weken wel naar dezelfde Nathalie gekeken?
Te weinig stem???
En dat beste mensen is het teken dat je je oren moet laten uitspuiten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:54 schreef happyme28 het volgende:
ik vind hem wel een prettige stem hebben.
Gelukkig wel!quote:
Wat nou wéér?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf alweer tegen. Dus we zullen wel moeten nu![]()
dat hele "vrijgevochten soul-sister met een gouden strot en een stemgeluid dat netjes resoneert met het geschal van een hemels engelen koor, die een tikkeltje alternatief is" komt over als een soort van been-there done-that cliche beeld... hoeveel R&B/Soul miepjes heeft de wereld nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke andere zangeressen met haar geluid (en vooral voorkomen!?) hebben de markt al verzadigd dan? Ik vind haar een redelijk uniek persoon eigenlijk
Bij de live shows hebben ze zo'n bandje wat meespeelt en dus de hele sfeer weer totaal anders. Ik denk dat het wel de moeite is. Zeker als we vroeg in de live shows heen gaan. Dan kunnen we Nikki, Nathalie & Bas checken + wat meukquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat nou wéér?
Nou, Tiffany doorNeil door
dan had ik nog liever Ivar gezien, maar goed Neil kon het natuurlijk mentaal niet door om eruit gestuurd te worden
Verder heb ik Stefan (wenkbrauwboy) helemaal n iet in beeld gezienHij zat toch nog in deze ronde? En een meisje met kort haar zag je wel op die stoelen zitten, maar haar optreden en beoordeling heb ik ook niet gezien...
Verder wordt de finale natuurlijk tussen Nikky en Nathalie, met Bas op nummer 3
Mooi topic.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef BVO het volgende:
Leuke uitzending. hoewel het op het eind voorspelbaar werd.
Voorspellen wie de laatste 12 halen!
Idolsprono: De laatste 18!!
Heb er even over nagedacht *kraak* maar bv Birget Lewis komt aardig in de buurt qua gelijkenis inderdaad. Maar veel meer kan ik er niet bedenken en ik vind Nathalie veel meer een uitgesproken persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Cairon het volgende:
[..]
dat hele "vrijgevochten soul-sister met een gouden strot en een stemgeluid dat netjes resoneert met het geschal van een hemels engelen koor, die een tikkeltje alternatief is" komt over als een soort van been-there done-that cliche beeld... hoeveel R&B/Soul miepjes heeft de wereld nodig?
Jaaaa, ik wou ook zeker gaan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij de live shows hebben ze zo'n bandje wat meespeelt en dus de hele sfeer weer totaal anders. Ik denk dat het wel de moeite is. Zeker als we vroeg in de live shows heen gaan. Dan kunnen we Nikki, Nathalie & Bas checken + wat meuk
Euhm naja, beutje wel hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, ik wou ook zeker gaan hoor
Ik bedoelde alleen dat ik mezelf niet tegensprak [ afbeelding ]
quote:
6quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:07 schreef borisz het volgende:
18 dus, hoeveel zullen er afvallen komende week ?
En dat háár!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Simoontjuh het volgende:
Een paar mensen voor mij onbegrijpelijk doorbv die Asnat.. dat vind ik echt niet om aan te horen
Die vind ik niet om aan te zien... maar haar stem is zo goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Simoontjuh het volgende:
Een paar mensen voor mij onbegrijpelijk doorbv die Asnat.. dat vind ik echt niet om aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |