Euhm, ja dat waren ook de enige twee die ik wel een beetje de moeite waard vond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja en heb je Nikky en Bas niet gezien D_A?
Ik wel. Raffa en Anja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
SMS'en![]()
Heb ik nog nooit gedaan trouwens
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
SMS'en![]()
Heb ik nog nooit gedaan trouwens
En dat noemen we dan de B-keuze?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Cairon het volgende:
is er niet een afvallers eiland ofzo... dat Ernst Paul ineens zijn kop om de deur steekt en met zijn zwoelste radio-stem stelt: "...en voor jullie is er nog een kans om via een achterdeur terug in de expeditie te komen..."
Wat sufquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Together het volgende:
[..]
Klopt, Stefan en Judith zijn niet zingend in beeld geweest.
Ja, zullen we maar niet naar de LIve-showsquote:
Oh ja, ik heb ook ooit nog eens Raffa gesmst!quote:
Komt ook door de opzet van zo'n ronde hoor, straks op tape een heel nummer komt toch beter over lijkt me.quote:
Damn, ik onderschat m'n scherpte. Dank voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Together het volgende:
[..]
Klopt, Stefan en Judith zijn niet zingend in beeld geweest.
Tijdens die hysterische finale?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook ooit nog eens Raffa gesmst!
Terwijl je nu juist de echte kracht van een zanger of zangeres kunt horen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt ook door de opzet van zo'n ronde hoor, straks op tape een heel nummer komt toch beter over lijkt me.
Ik ook, terwijl het me eigenlijk geen fuck uitmaaktquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je helemaal plaatsvervangend zenuwachtig wordt?!Heb ik elke theaterronde altijd
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je helemaal plaatsvervangend zenuwachtig wordt?!Heb ik elke theaterronde altijd
Ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Een beetje toch wel ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Zhenar het volgende:
Heerlijke emotie-tvquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, terwijl het me eigenlijk geen fuck uitmaakt.
Dat mag ik wel hopen ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef HuubTuub het volgende:
davey gaat ook naar huis
Mooi dat je het zo neerzet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef borisz het volgende:
Door nog 17 plaatsen te vergeven
Aisha
niet door
Marvin
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Zhenar het volgende:
*Geeft*quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand even de tissues doorgeven?![]()
Hmmm dan kan echt iedereen in potentie wel doorquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef Together het volgende:
Davy door!
Er komt nog een pre live show waar ze van 18 naar 12 gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef Greys het volgende:
Maar eh... ff spuit 11 hoor, sorry... er gaan er dus 18 naar de liveshows?
Was dat altijd al zo?![]()
nee naar een voorronde...en dan gaan er 12 door naar de licveshowsquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef Greys het volgende:
Maar eh... ff spuit 11 hoor, sorry... er gaan er dus 18 naar de liveshows?
Was dat altijd al zo?![]()
quote:
Ik ook...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had liever haar door gezien dan Pauline
Omdat niemand van haar houdtquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Leonoor het volgende:
Waarom is zij alleen?
Moet die nog komen?quote:
Ik wil wel even van d'r houden hoorquote:
Ongezellig!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef amaranta het volgende:
Omdat ze al heel groot is en best wel alleen kan gaan? En niet haar pappie nodig heeft om uit te huilen?
Ja ja jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef BVO het volgende:
Tiffany ophoeren!
Wat formuleer je dat toch weer goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef BVO het volgende:
Tiffany ophoeren!
Zou hetquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Was dit dan dat Gordon-emo moment?
Zong hij goed?quote:
Jerney houdt niet van emoties die ze zelf niet kan uitdragen. Zij is coolquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:06 schreef Leonoor het volgende:
Jerney lekker dwingend met haar "TIFFANNYYYYYY!!!"
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
KUT zij is de Alice, Harm en Zosja van Idols 4
Dat was wel echt al te obviousquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Whehehe Nathalie met haar uberslechte acteerprestaties
Let me feast on your tears, biatchquote:
precies, daar spendeer ik mijn saldo wel aan hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Cairon het volgende:
Ollie... heb je gezien welke andere mannen hier aan meedoen... het gros is lelijk en homofiel, we vestigen onze hoop op jou Ollie, want jij moet het goed doen bij de bakvissen die niet geilen op lelijke gay homosexuals...
Alle spanning en stress van de afgelopen dagen in dat theater komt er in 1 keer uit, ik vind dat wel enigszins begrijpelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef Taurus het volgende:
Jeutje wat zijn ze bevangen door de emotie daar zegZouden ze iets gehad hebben van te voren?
Ik kan nieett wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Let me feast on your tears, biatch
Gordon hoort dan ook te spuiten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:
Gordon die al genietend de winnaars onderspuit in de promo
voornamelijk bloed, omdat hij net als een japanner een waanzinnig hoge bloeddruk heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gordon hoort dan ook te spuiten.
Maar Bas moet nogquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Menen jullie dat nou over die Ollie?
Geef mij maar 10 keer liever Bas hoor! Die Ollie doet me niet veel...
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, zullen we maar niet naar de LIve-shows [afbeelding] [afbeelding]
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt ook door de opzet van zo'n ronde hoor, straks op tape een heel nummer komt toch beter over lijkt me.
Gordon kan zo in een gemiddelde Tarantino film.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
voornamelijk bloed, omdat hij net als een japanner een waanzinnig hoge bloeddruk heeft.
Vergeet het gebrek aan slaap niet. Het zijn net brugklassers op schoolreisje 's avonds.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle spanning en stress van de afgelopen dagen in dat theater komt er in 1 keer uit, ik vind dat wel enigszins begrijpelijk eigenlijk
Maar Nigel is echt een dwergje en Ollie volgens mij ook...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Greys het volgende:
Naast Bas en Nigel zijn er niet zo veel leuke en goede mannen.
Dan Ollie maar
Je spreekt jezelf alweer tegen. Dus we zullen wel moeten nuquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Dat is ook weer zo
Nou sorry, maar als die niet door is dan stop ik acuut met kijken!quote:
ik denk hetn niet... waarom is dit zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Ivar door denken jullie?
Ja inderdaad, als ze 3 uur slaap per nacht hebben gekregen is het veelquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vergeet het gebrek aan slaap niet. Het zijn net brugklassers op schoolreisje 's avonds.
Ik zet mijn joker in en sla deze ronde overquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Cairon het volgende:
pick your poison ladies...
Neil die over je heen kruipt of Ollie die over je heen kruipt...
en daarom dus: Ollie
Maar ze zeiden ook dat ze kippenvel kregen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als die niet door is dan stop ik acuut met kijken!
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Het was een van de weinigen die het net gewoon goed deed met zijn optreden.
Bas is zo fucking lelijkquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als die niet door is dan stop ik acuut met kijken!
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen. Het was een van de weinigen die het net gewoon goed deed met zijn optreden.
Ik denk dat ik het zeker weet van niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Ivar door denken jullie?
Waarschijnlijk omdat ze fan van hem is? Kan toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk hetn niet... waarom is dit zo belangrijk voor je?
Ik heb dat ook steeds, en ik ben niet eens zwangerquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
MOeders piest bijna in d'r broek! [afbeelding]
*snif*
Dit is echt erg hoor! [afbeelding] Lang leven de hormonen! [afbeelding]
Ik vind hem niet eens goed! [afbeelding]
Dat bedacht ik me ook toen ze de trap op liepquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar zo nietszeggend, met dat rode sjaaltje.
Ik weet nu al niet meer hoe ze heet
Ze? En bedanktquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze fan van hem is? Kan toch?
Die is wel door hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben benieuwd naar Diktiet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze? En bedankt
Nee lijkt me wel leuk als hij doorgaat. Na 45329x zijn tekst te zijn vergeten
speciaal voor de bakvissenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:19 schreef HuubTuub het volgende:
Bas zal ook wel door zijn. Speciaal voor de bakvissen
Was al bang dat ik de enige was met selectief geheugenverliesquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ze de trap op liep
Ik voel me gevleid!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:19 schreef HuubTuub het volgende:
Bas zal ook wel door zijn. Speciaal voor de bakvissen
Nee ben niet echt fan hoor. Vond hem vanaf de auditie al goed. Maar hij valt nu helaas wel wat terug.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]Oh sorry! Ik dacht het zal wel een meisje zijn die zo fan van hem is
Maar ik gun het hem ook wel. Ben alleen bang van niet, ik heb zo'n voorgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |