Als de stand zo blijft vind ik het best.quote:
De Scheidsrecher maakte dat voordeel gebaar, of kan natuurlijk ook door spelen zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wie zegt dat het voordeel was? Het werd geen overtreding gevonden.
Maar als Ajax ook lekker brak speelt heeft PSV nog een kans volgende weekquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als de stand zo blijft vind ik het best.
Dat is vanwege het droge veld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef the_undertaker het volgende:
Die Huntelaar spuugt echt elke wedstrijd continu.
Dat gaat nog spannend worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar als Ajax ook lekker brak speelt heeft PSV nog een kans volgende week
Want zoals gisteren..omfg![]()
Bedankt voor deze ongelovelijk intressante, boeiende en relevante feitquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef the_undertaker het volgende:
Die Huntelaar spuugt echt elke wedstrijd continu.
Sja het spel van Ajax brengt ons nu eenmaal niet in vervoeringquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ongelovelijk intressante, boeiende en relevante feit
In dat geval kunnen we beter allemaal fok uitdoen en gewoon alleen de stream kijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vind het de 2e helft best aardig, al 4 doelpunten. Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Sja het spel van Ajax brengt ons nu eenmaal niet in vervoering
Bedankt voor dit ongelooflijk interessant, boeiend en relevant feit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Je hebt een puntquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef MaxC het volgende:
[..]
Vind het de 2e helft best aardig, al 4 doelpunten. Wat wil je nog meer?
Zaterdagavond enzo...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Bedankt voor dit ongelooflijk interessant, boeiend en relevant feit.
Vitesse komt voetballend nog niet in de buurt van de 16 en krijgt dan zo 2 kadootjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef venomsnake het volgende:
Fijne terugspeelbal bij de 2e goal van Vitesse..
Zeg ik dat dan?quote:
Omdat we bij elkaar in de competitie zitten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Waarom PSV er dan nou bijhalen?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:53 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
De grensrechter is zijn loopgraven al aan het maken
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg gelooft er nog in!
Ik zag dr ook al, lekker wijf.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg gelooft er nog in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |