quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg gelooft er nog in!
Met badslippers vanwege de natte ondergrond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef FredAFCA het volgende:
Hoe speelt Colin? Kheb voor het eerst in lange tijd geen Planet, dus kan de wedstrijd niet zien...
Diep respect voor zulke mensenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Tilburg gelooft er nog in!
Veroorzaakte net een penalty, maar niet geflotenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef FredAFCA het volgende:
Hoe speelt Colin? Kheb voor het eerst in lange tijd geen Planet, dus kan de wedstrijd niet zien...
Die Driessen lult altijd maar wat uit zn nek. Erger me elke keer kapot als ie weer commentator isquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef RayMania het volgende:
Driessen: "En natuurlijk de maker van die fantastische derde goal". Over Vertonghen.
Ik dacht laat ik ook even het zinnetje zeggen wat je altijd voorbij ziet komen als er een ander team word bijgehaaldquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat we bij elkaar in de competitie zitten?
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef FredAFCA het volgende:
Zegt iemand die in een psv topic over Koster begintquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Waarom PSV er dan nou bijhalen?
Krohn-Deli komt erinquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Acathla het volgende:
Urzaiz er in!
Kan die klootzak niet springen ofzo? Wat een totale nutteloze lapzwans. Je kunt echt beter Urzaiz centraal achterin hebben dan Colin in het stadion als Ajas voetbalt..quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:07 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
COLIN #$%*$#(*%$*)(
En Colin naar Londenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef Terrorbita het volgende:
Urby gaat straks lekker op het vliegtuig naar Valencia
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En Colin naar Londen de Amstel in..^O^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |