quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Aerts was helemaal verrast doordat Colin in 't veld stond.
Vertonghen boekt dus progressie! Vasthouden die stijgende lijn!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
Vorige week maakte Vertonghen een eigen doelpunt, nu zorgt hij min of meer dat iemand anders hem maakt.
Hey ik ben ook voor Ajax hoor! maar mag toch wel lachen als we zo weinig balbezit hebben tegen W2quote:
Tuurlijk, maar het boeit niks, dat is juist het mooiequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hey ik ben ook voor Ajax hoor! maar mag toch wel lachen als we zo weinig balbezit hebben tegen W2
Das dan wel weer "normaal "quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
Vorige week maakte Vertonghen een eigen doelpunt, nu zorgt hij min of meer dat iemand anders hem maakt.
Ben ik het ook mee eens. Maar wel lekker 3 doelpunten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hey ik ben ook voor Ajax hoor! maar mag toch wel lachen als we zo weinig balbezit hebben tegen W2
ga nog maar wat jointjes roken jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah moet toch wat sinds ik geen alcohol drinkquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ga nog maar wat jointjes roken ja![]()
Waarom dat dan niet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah moet toch wat sinds ik geen alcohol drink![]()
Je kunt beter alcohol drinkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah moet toch wat sinds ik geen alcohol drink![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |