De mannen krijgen haast nooit iets.Brian en Huub moeten als armoedzaaiers naar optredens.Ben benieuwd wat ze vanavond bij elkaar rapen en er rekening mee houden dat ze twee optredens hebben,dus dubbele kleren nodig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Ze mogen Huub ook wel eens nieuwe kleren geven. Een beetje fatsoenlijke overhemden waarin hij niet verzuipt enzo.
Je weet wat ze zeggen: GMTAquote:
Amanda is een aantal maanden gelden gestopt met roken. Heel erg knap, ze heeft het toch maar geflikt. Mensen die zelf roken weten hoe moelijk is hiermee te stopen. Dit verklaard haar honger en dat ze dikker geworden is. Ik blijft het nog sgteeds heel erg knap van haar vinden. Ze moet wel heel erg aankomen, wil het net zo slecht zijn als roken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar hé, ze zeurt niet! Ze dijt lekker uit zonder te huilen. Zo'n verademing na Nadia waarbij elke maaltijd een martelgang leek. Amanda heeft ook altijd honger en schreeuwt dit ook altijd als een misthoorn door het huis. Vind ik tof van haar!
Waarom eet ze dan wel kip? Heeft dus niets met een vorm van dierenliefde te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen: GMTA
Selene eet wel kip maar geen vlees, apart.
Knap hoor na een jaar gerookt te hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Amanda is een aantal maanden gelden gestopt met roken. Heel erg knap, ze heeft het toch maar geflikt. Mensen die zelf roken weten hoe moelijk is hiermee te stopen. Dit verklaard haar honger en dat ze dikker geworden is. Ik blijft het nog sgteeds heel erg knap van haar vinden. Ze moet wel heel erg aankomen, wil het net zo slecht zijn als roken.
Ik kan domme doos amanda wel schieten, maar heb wel respect voor haar dat ze gestopt is met roken. Dat valt niet mee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef coldstar het volgende:
[..]
Amanda is een aantal maanden gelden gestopt met roken. Heel erg knap, ze heeft het toch maar geflikt. Mensen die zelf roken weten hoe moelijk is hiermee te stopen. Dit verklaard haar honger en dat ze dikker geworden is. Ik blijft het nog sgteeds heel erg knap van haar vinden. Ze moet wel heel erg aankomen, wil het net zo slecht zijn als roken.
Af en toe rookt ze nog wel eens, zoals toen ze hoorde dat Deborah terug was naar die vriend etc, toen moest ze Brian effe toestemming vragen om te roken...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef coldstar het volgende:
Die zal wel achter de pc zitten nu hij vrij is.,quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:07 schreef Starlie het volgende:
Waar is Jaap??
misschien heeeft het te maken met wat je lekker vindt of ze heeft een zwaar ongeluk gehad en is behoorlijk door elkaar gehusseld, mogelijk kan haar maag bepaalde vleessoorten hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waarom eet ze dan wel kip? Heeft dus niets met een vorm van dierenliefde te maken.
Misschien moet hij ook stoppen met roken,wordt hij oom wat dikker. Dan gaat hij misschien wat meer op een echte kerel lijken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Ze mogen Huub ook wel eens nieuwe kleren geven. Een beetje fatsoenlijke overhemden waarin hij niet verzuipt enzo.
Ik denk echt niet dat jij weet wat je nu schrijft. Ooit wel eens gehoord dat het stoppen met roken vaak veel moeilijker is voor mensen die weinig roken/gerookt hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Knap hoor na een jaar gerookt te hebben.
Omdat zij het meest kan zaniken en zeiken..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Waarom krijgt Selene nieuwe kleding, heeft zij 10 K ingelegd?
Dus voor mensen die al 20 jaar roken als een ketter ,is het dus makkelijker om te stoppen.Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat jij weet wat je nu schrijft. Ooit wel eens gehoord dat het stoppen met roken vaak veel moeilijker is voor mensen die weinig roken/gerookt hebben.
Wat? Natuurlijk... jij weet niet waar je het over hebt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat jij weet wat je nu schrijft. Ooit wel eens gehoord dat het stoppen met roken vaak veel moeilijker is voor mensen die weinig roken/gerookt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |