abonnement Unibet Coolblue
pi_55175883
doe je niet mee
pi_55176335
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef XL het volgende:
Ik vind alle regels in dit topic onzin en de puntentelling stom. Het vergelijken met VBL is ook van de zotte. Het hebben van een harde deadline overbodig. Dat gaat toch allemaal voorbij aan het doel van het topic: grapjes maken.

Bovendien zijn de minst grappige users de users die de hele tijd het format prediken.
Bij NWS is ook geprobeerd ee dergelijke competitie op te zetten, maar daar was de deadline juist losjes, en dat had tot gevolg dat er dagenlang geen uitslag en dus geen nieuwe foto was.

Het competitie-element zorgt er juist voor dat het leuk blijft en de omlopsnelheid hoog blijft.

Nog niet overtuigd? Volg dan de raad van ruud op!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55176425


En je ziet Adam Levine denken:"Kut, dat heb ik dus laten lopen"
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55176508
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef XL het volgende:
Ik vind alle regels in dit topic onzin en de puntentelling stom. Het vergelijken met VBL is ook van de zotte. Het hebben van een harde deadline overbodig. Dat gaat toch allemaal voorbij aan het doel van het topic: grapjes maken.

Bovendien zijn de minst grappige users de users die de hele tijd het format prediken.
Jij bent een grappenmaker
pi_55176637
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef XL het volgende:
Ik vind alle regels in dit topic onzin en de puntentelling stom. Het vergelijken met VBL is ook van de zotte. Het hebben van een harde deadline overbodig. Dat gaat toch allemaal voorbij aan het doel van het topic: grapjes maken.

Bovendien zijn de minst grappige users de users die de hele tijd het format prediken.
Ja duh, laat het woord competitie weg uit de topic titel en verplaats deze naar ONZ dan is het ok zoals jij het schrijft, maar dat is niet de opzet van deze competitie (topic) aan een competitie moet je nu eenmaal regels verbinden anders heb je geen comp. meer.
pi_55176965
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef XL het volgende:
Ik vind alle regels in dit topic onzin en de puntentelling stom. Het vergelijken met VBL is ook van de zotte. Het hebben van een harde deadline overbodig. Dat gaat toch allemaal voorbij aan het doel van het topic: grapjes maken.

Bovendien zijn de minst grappige users de users die de hele tijd het format prediken.
Kan het niet geheel oneens zijn met je
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55177710
Van mij mogen er veranderingen doorgevoerd worden, maar zul je zien dat dan het zelfde gebeurt als bij NWSFoto-onderschrift competitie. Dan is de kans groot dat er weinig meer van overblijft. En ook knap van XL dat hij na 2 rondes kan zien dat bepaalde mensen geen grappige onderschriften kunnen plaatsen.
pi_55177950
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:16 schreef Blawh het volgende:
Van mij mogen er veranderingen doorgevoerd worden, maar zul je zien dat dan het zelfde gebeurt als bij NWSFoto-onderschrift competitie. Dan is de kans groot dat er weinig meer van overblijft. En ook knap van XL dat hij na 2 rondes kan zien dat bepaalde mensen geen grappige onderschriften kunnen plaatsen.
humor is relatief, misschien is XL een zuur persoon
pi_55178069

Na Agassi nu ook Sharapova racket kwijt
pi_55178094

Maria hopeloos op zoek na smsje "ik zie ik zie wat jij niet ziet en 't is wit".
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55178189


Sharapova niet geheel overtuigd van nieuwe meditatie-methode van haar coach
pi_55178195


Sharapova houdt voor BonJovi altijd een gaatje vrij

[ Bericht 0% gewijzigd door BonJovi op 11-12-2007 15:51:13 ]
AFC AJAX
pi_55182346
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:58 schreef XL het volgende:
Ik vind alle regels in dit topic onzin en de puntentelling stom. Het vergelijken met VBL is ook van de zotte. Het hebben van een harde deadline overbodig. Dat gaat toch allemaal voorbij aan het doel van het topic: grapjes maken.

Bovendien zijn de minst grappige users de users die de hele tijd het format prediken.
Hee, heerlijke zure mossel
Ik wil dat dit topic succes heeft
En de grote sportmannen doen het al nummers lang !!!

zullen we daten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 11 december 2007 @ 00:09:05 #164
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55182460


Maria vat het concept mix-dubbel verkeerd op
Weisst
  dinsdag 11 december 2007 @ 00:10:41 #165
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55182495
En wat betreft het competitie-element in dit spel, ben ik daar wel voor. Alleen een minder hoog tempo zou misschien ook niet zo heel erg zijn. Één foto in 2 dagen bijvoorbeeld.
Weisst
pi_55187885
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 00:10 schreef erkel het volgende:
En wat betreft het competitie-element in dit spel, ben ik daar wel voor. Alleen een minder hoog tempo zou misschien ook niet zo heel erg zijn. Één foto in 2 dagen bijvoorbeeld.
Dan post je gewoon niet elke dag

ps. Over XL
Afblijven
XL is mn grote held, sportman in hart en ( misschien nieren)

ps.2. Laten we dit topic lekker vol maken, kijken of het leuk is en dan na 4 delen misschien andere regeltjes maken. Nu is het gewoon handig om even de succes formule van VBL over te nemen. Daar loopt het goed, is het leuk , dus.............

ps3. Ik hou van jullie
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55188161


Sharapova toont op Wimbledon aan dat ze voldoet aan de witte kledingvoorschriften.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55188188
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_55190215


Sharapova had de gehele nacht nog geen been dichtgedaan, en is blij dat het nu wel even kan zolang er niks tussen komt
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_55190341
Colplay
(zou het helpen ???)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:57:41 #171
67205 Colplay
How you doin??
pi_55191020
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
Colplay
(zou het helpen ???)
Tuuurlijk helpt dat.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:54:32 #172
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55192396


Luttele seconden voordat Sharapova haar broek volscheet

[ Bericht 3% gewijzigd door Bayswater op 11-12-2007 17:10:50 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:12:32 #173
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_55195749
Kan ik dat andere kruis weer terugkrijgen?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:47:26 #174
67205 Colplay
How you doin??
pi_55196536
Ik moet zo weer weg, dus zal over vijf minuten de uitslag bekend maken. Dus als iemand nog een leuk onderschrift weet, dan moet hij snel zijn.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_55196749
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef Colplay het volgende:
Ik moet zo weer weg, dus zal over vijf minuten de uitslag bekend maken. Dus als iemand nog een leuk onderschrift weet, dan moet hij snel zijn.
Vijf minuten zijn allang om
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')