abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55127612
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef imbaman het volgende:

[..]

Jij bent kortzichtig!
Denk je dat iemand, op het moment dat zoiets sporadisch gebeurt, gaat lopen mierenneuken?

De moeite voor de foto neem ik voor de TNTpost, klachtenformulier + foto werkt misschien beter.
Dit gebeurt nu al 4 maanden, zo'n drie keer per week.
Ik heb het zo'n 25 a 30 keer gemeldt.

Na twee maanden stop ik toch echt met postbode spelen..
Ik heb het vaak genoeg aangegeven imo
Brievenbusje bij het hek plaatsen, of gewoon het hek open zetten.
pi_55127658
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef TNA het volgende:
Maarre, zit dat hek niet best wel dicht met een groot slot waardoor de postbode geen keus heeft?
De brievenbus zit aan de straatkant.
pi_55127685
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

Brievenbusje bij het hek plaatsen, of gewoon het hek open zetten.
De post is niet voor mijn adres, en mijn brievenbus zit daar gewoon buiten het hek..
Waarom de post van de hele straat door de spijlen van mijn hek slingeren?
pi_55127738
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef imbaman het volgende:

[..]

Jij bent kortzichtig!
Denk je dat iemand, op het moment dat zoiets sporadisch gebeurt, gaat lopen mierenneuken?

De moeite voor de foto neem ik voor de TNTpost, klachtenformulier + foto werkt misschien beter.
Dit gebeurt nu al 4 maanden, zo'n drie keer per week.
Ik heb het zo'n 25 a 30 keer gemeldt.

Na twee maanden stop ik toch echt met postbode spelen..
Ik heb het vaak genoeg aangegeven imo
tnt post bezorgt 6 keer per week. Veel concurrenten van tnt 2 a 3 x per week. Misschien is de betreffende postbode van een ander bedrijf? Sand of selektmail misschien?
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:48:45 #30
192683 AMDB
Visionair.
pi_55127763
Zeker weten dat het van de TNT komt? Geen Sandd of SelektMail? 9/10x als mensen mij verkeerd geadresseerde post proberen aan te smeren is het Sandd of SelektMail.
pi_55127810
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:47 schreef sociologist het volgende:

[..]

tnt post bezorgt 6 keer per week. Veel concurrenten van tnt 2 a 3 x per week. Misschien is de betreffende postbode van een ander bedrijf? Sand of selektmail misschien?
Volgens de beelden van mijn camera die bij het hek hangt is het een TNT-postbezorger.
Hij draagt tenminste zo'n jasje van ze
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:57:49 #32
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_55127974
niet lang meer denk ik als zijn baas die beelden te zien krijgt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_55128087
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:50 schreef imbaman het volgende:

[..]

Volgens de beelden van mijn camera die bij het hek hangt is het een TNT-postbezorger.
Hij draagt tenminste zo'n jasje van ze
Als jij het op camera hebt dan is het raar dat die bezorger nog niet ontslagen is. Je kunt wellicht melding maken bij de politie. Als ik post niet kwijt kon (hek of wat dan ook) dan stuurde ik het retour en gooide ik het niet op straat. Wij kregen vaak melding van post die opstraat gevonden was (hele bundels), maar dat was in 9 van de 10 gevallen van de concurrentie. Soms echter ook niet, TNT gaat best wel hard achteruit (arbeidsvoorwaarden worden minder en dat merk je).

Overigens kun je aan de post zien door wie het is bezorgd (overigens niet altijd via wat er staat bij port betaald). Als het door tnt is bezorgd dan staat er op kleine brieven in 99,9 % van de gevallen rechtsonder een (vaak oranje) streepjescode en de postcode en het huisnummer. Bij de grotere brieven is het soms wat lastiger, maar onder het adres staat vaak een code (bedoel niet de streepjescode) waarin als het van Sandd of selektmail is de betreffende bedrijfsnaam terug te vinden is in deze code. Ook staat er als het door tnt post is bezorgd een oranje streepjescode ergens op het poststuk. Je kunt ook natuurlijk kijken naar wat er staat bij port betaald, maar dat klopt dus niet altijd.

Postzegelpost is altijd via tnt post bezorgd

[ Bericht 0% gewijzigd door sociologist op 08-12-2007 18:14:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')