omdat rechtse mensen totaal geen hart hebben aan andere mensenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Lieve schat, waarom heb jij vooroordelen? Dat was toch onmenselijk enzo slecht enzo?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Meki het volgende:
Waarom zijn ze dan rechts en onmenselijk
En in de OP van dit topic staat er notabene dat er geen demonstranten waren. In de bron die jij gepost hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik open deze topic en heb een bron
daar verder lezen
Ik had iets anders te doen..quote:
Dus jij mag wel vooroordelen hebben en andere mensen niet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat rechtse mensen totaal geen hart hebben aan andere mensen
en van mij kunnen ze totaal niet verwachten dat ze van mij steun krijgen
MAKKELIJK HE? VRAGEN ONTWIJKEN? WAS JE ER OF NIET? NEE HE? IK OOK NIET! EN IK HEB DEZELFDE BRON ALS JIJ! BEANTWOORD DE VRAAG DAN!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik open deze topic en heb een bron
daar verder lezen
Hoe bedoel je de verloedering heeft toegeslagen in het Nederlandse onderwijssysteemquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Meki het volgende:
omdat rechtse mensen totaal geen hart hebben aan andere mensen
en van mij kunnen ze totaal niet verwachten dat ze van mij steun krijgen
Kijk dit is nou een voorbeeld van een rechtse persoonquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef rgras het volgende:
Natuurlijk waren er geen Islamieten op de dam, die waren natuurlijk bezig auto's te jatten en inbraken te plegen!![]()
moslim-instellingquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dus jij mag wel vooroordelen hebben en andere mensen niet?.
Dus, als wij uitgaan van jouw bron, waren er geen demonstranten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik had iets anders te doen..
anders was ik wel erbij
Kortom, je verwijt mij iets te roepen terwijl ik er niet bij was om vervolgens zelf iets te roepen zonder dat je er bij wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Meki het volgende:
Ik had iets anders te doen..
anders was ik wel erbij
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef rgras het volgende:
Natuurlijk waren er geen Islamieten op de dam, die waren natuurlijk bezig auto's te jatten en inbraken te plegen!![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan rechts en onmenselijk
Ik vertel de waarheid dat is iets anders dan onzinquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dus jij mag wel vooroordelen hebben en andere mensen niet?.
hij is van school gegaan op z'n 14e om loverboy te wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe bedoel je de verloedering heeft toegeslagen in het Nederlandse onderwijssysteem![]()
Vooroordelen, spelfouten, geen interpunctie en gebrekkige zinsopbouw.
jah en is wilders dus boosquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dus, als wij uitgaan van jouw bron, waren er geen demonstranten?
Ja hoe moet er anders iets van de 14 jarige Nederlandse VMBO hoeren worden?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hij is van school gegaan op z'n 14e om loverboy te worden
Ik heb bron jij niet daar gaat het omquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
MAKKELIJK HE? VRAGEN ONTWIJKEN? WAS JE ER OF NIET? NEE HE? IK OOK NIET! EN IK HEB DEZELFDE BRON ALS JIJ! BEANTWOORD DE VRAAG DAN!
iddquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Kortom, je verwijt mij iets te roepen terwijl ik er niet bij was om vervolgens zelf iets te roepen zonder dat je er bij was
Ik vertel ook de waarheid: Marokkanen zijn gemiddeld crimineler dan autochtonen! (Voor een bron: www.cbs.nl)quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vertel de waarheid dat is iets anders dan onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |