quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:21 schreef ursel het volgende:
maar nee, meneer wil niet luisteren natuurlijk en denkt het zelf beter te weten..
Dank u..quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]Zit je me te stalken ofzo
Ik zal de volgende keer wel meteen naar je luisteren
Goede tip! Ga ik meteen nog even proberenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Merovingian het volgende:
Heb je in taakbeheer wel "Processen van alle gebruikers weergeven" aangevinkt? Is onder de lijst van je processen te vinden.
Jij hebt zeker geen Vista?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
600 MB is wel veel, misschien wordt een deel van de geheugen gepakt door een goedkope videokaart zonder eigen geheugen?
Ik heb godzijdank geen Vista nee. Heeft TS ook Vista dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen Vista?
* Merovingian heeft momenteel 1,2GB geheugengebruik
Helemaal gelijk in maar de PC staat ten eerste op afstand en ten tweede nog vol met documenten e.d., ik laat het dus hierbij. Als ik de reacties hier zo lees dan heb ik al het makkelijke wel gedaan. Ik ga me niet uren lang verdiepen in een PC die sowieso al retro is (1800+, 386RAM, MX440) en die vol staat met troepquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef Merovingian het volgende:
Als een pc vol trojans, spyware, virussen en foute registry-entries zit kun je trouwens beter gewoon een format en reinstall doen...
Nou hoor je het nog eens van een ander..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:44 schreef Merovingian het volgende:
Als een pc vol trojans, spyware, virussen en foute registry-entries zit kun je trouwens beter gewoon een format en reinstall doen...
Moet je niet stofzuigen of afwassen ofzo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:58 schreef ursel het volgende:
Nou hoor je het nog eens van een ander..
Gewoon niet mee beginnen met helpen.. als ze er vanaf willen komen ze maar..
Deze vacatures zijn reeds al vervuld..quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je niet stofzuigen of afwassen ofzo?
Den Haagquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
mijn medehagenees heeft gelijk, als de schade erg is (geweest) is format de beste oplossing, Echt helemaal genezen kan je nooit.
En voor het afwassen en stofzuigen hebben wij slaven hoor, die houden ook onze bedden warm enzo
Zoals gezegd staat de PC op afstand en zit deze nog vol met documenten. Daarnaast is het niet mijn PC en dus niet mijn probleemquote:
Waarom open je dan een topic..quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoals gezegd staat de PC op afstand en zit deze nog vol met documenten. Daarnaast is het niet mijn PC en dus niet mijn probleem
De enige die kut is ben jij aangezien je niet weet waar je het over hebt....quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja geen Vista dus. Heb het hier wel eens gedraaid en dat pakte standaard al 800mb oidKut OS
Laat de grote mensen aan het woord en ga braaf met je speelgoedblokjes spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De enige die kut is ben jij aangezien je niet weet waar je het over hebt....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat de grote mensen aan het woord en ga braaf met je speelgoedblokjes spelen![]()
Vista is kut, kutter en kutst. En jij blijkbaar ook
Gast, blijf met je vingers uit je luiers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat de grote mensen aan het woord en ga braaf met je speelgoedblokjes spelen![]()
Vista is kut, kutter en kutst. En jij blijkbaar ook
Uhuquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:39 schreef Netsplitter het volgende:
De enige die kut is ben jij aangezien je niet weet waar je het over hebt....
Omdat ik er op afstand wel op kanquote:
Niet mij napraten, en vooral niet zo grote mond optrekken puberend klein ventje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, blijf met je vingers uit je luiers.
Het begint hier te stinken....![]()
Oh, en ik had ik jou wat gevraagt tyfusnewb.
Bek houden als de volwassenen praten.
Ik zeik Vista gewoon af omdat het werd gepresenteerd als de ultieme OS. Het is gewoon een opgeleukte XP, meer niet. Zelfs Paint is niet echt wat veranderd. Eigenlijk vind ik Vista over het algemeen tegenvallen, zo ook de ondersteuning ervoor (drivers enz). Er zijn aardig wat mensen weer teruggegaan naar XP.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Lekker sfeertje hier.
Mensen die Vista afzeiken om de hoeveelheid geheugen die het gebruikt[ afbeelding ]
Vista gebruikt dat geheugen juist om bijvoorbeeld sneller programma's te kunnen starten...
En de nieuwste stabiele Ubuntu is/heeft .a) geliktere eye candy dankzij de Beryl/Compiz Fusion tov Vista met Aero Glass, b.) kan zonder al die eye candy en na enig tweaken op een PIII met 256 MB RAM draaien zonder merkbare vertraging, daar waar Vista 512 MB en een P4 moet en zal hebben, en standaard je geheugen voor 30-50% volgooit voor precaching, en c.) zelfs zonder deze precaching pakt Vista ongegeneerd pak'em beet 400 MB RAM. Nee, echt geweldig dat Vistaquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:46 schreef _Administr8or_ het volgende:
Lekker sfeertje hier.
Mensen die Vista afzeiken om de hoeveelheid geheugen die het gebruikt[ afbeelding ]
Vista gebruikt dat geheugen juist om bijvoorbeeld sneller programma's te kunnen starten...
Hij had niet eens opengehoeven als je meteen naar ursel had geluisterd!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef FJD het volgende:
Dat gelul over welk OS, daar is vast een apart topic over![]()
Deze mag dicht, ik ben er wel uit
Ik ken Ursel al langer dan vandaagquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
Hij had niet eens opengehoeven als je meteen naar ursel had geluisterd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |