Dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat om de verjaardag van Wilhelmina, dus er hoeft helemaal niks gewijzigd te worden.
Ja dat wist ik dus ook wel. Maar ik dacht dat dat alleen betrekking had op de dag waarop het gevierd werd. Dus wellicht zou het dan na Bea op haar verjaardag gevierd worden...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat om de verjaardag van Wilhelmina, dus er hoeft helemaal niks gewijzigd te worden.
Ze doet anders haar werk hartstikke goed en net alsof andere landen (republieken) geen landvertegenwoordigers heeft, die hetzelfde werk doen als Beatrix.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:17 schreef Synthesist het volgende:
Nederland zal een republiek worden als bea er de brij aan geeft
Eindelijk.
Ik dacht ook meteen aan bier.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef TeChNo2 het volgende:
In ieder geval wordt het een bier-zuip-feest dat staat wel zo goed als vast...
Misschien wel een Beiers bierfest-achtige dag...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat om de verjaardag van Wilhelmina Juliana, dus er hoeft helemaal niks gewijzigd te worden.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja lekker end januari koninginnedagquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:25 schreef Bron het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus ook wel. Maar ik dacht dat dat alleen betrekking had op de dag waarop het gevierd werd. Dus wellicht zou het dan na Bea op haar verjaardag gevierd worden...
Je hebt gelijk, iets te snel wiki gelezenquote:
Dat hij in een Argentijns kutje wil roeren moet ie zelf weten, maar voor de rest hoeft het van mij niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Suga_Mama het volgende:
Als Wilm lex koning word, dan worden we deelstaat van Argentinié.
prima, dan dumpen we suriname en die tokkie eilanden en gaan we lekker aan de slag in Argentinaquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:50 schreef Suga_Mama het volgende:
Als Wilm lex koning word, dan worden we deelstaat van Argentinié.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |