Nou, ik hoop dat die lelijkerd loog. Toddquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat hij de informatie van hem gekregen had, niet dat hij het vrijwillig gegeven had. Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wraith het niet zou willen vertellen, kan die het best als excuus gebruiken .. kwam Todd nog terug later dit seizoen? :p
En wat is er zo ergerlijk aan Teal'c? Ik erger me meer aan Ronan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 18:21 schreef JK het volgende:
Best leuke aflevering ja! En dat logo op die pakken van Midway station zag er ook goed uit.
Wat ik me eigen afvroeg, was dat :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Oeh, grote kans dat ik goed gokte!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat hij de informatie van hem gekregen had, niet dat hij het vrijwillig gegeven had. Alhoewel het me onwaarschijnlijk lijkt dat een wraith het niet zou willen vertellen, kan die het best als excuus gebruiken .. kwam Todd nog terug later dit seizoen? :p
quote:http://josephmallozzi.wordpress.com/2008/02/16/february-16-2008/
Crazymom writes: “ During our family discussion following the episode, we agreed that while Todd might have led a strike force using information he got while on Atlantis, he wouldn’t have given the information to someone else, at least not voluntarily. He is intent on gathering a power base of his own, and we couldn’t see him letting someone else take that credit.”
Answer: Interesting theory. Let’s see how that plays out the next time they cross paths with Todd. Next episode.
Ik gokte dat ook, hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 01:10 schreef Gamer_V het volgende:
.
[..]
Oeh, grote kans dat ik goed gokte! [afbeelding]
[..]
Wat zijn wij goooeeeed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:24 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe ep is geweest.ja wtf was dat. Replicator net als weeeeirr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
The Wraith hebben toch geen beam technologie?quote:De schrijvers zeiden dat het geen kloon of ascended of hologram of whatever is. Dan lijkt mij dus dat de ene die doodging een neppert was, of hij was op het laatste moment weggebeamd ofzo.
Vind je de baby nu al een neukbaar lekker wijf?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:14 schreef Asgard het volgende:
Goede aflevering, alleen krijg ik nu een soort van SG-1 season 10 gevoel hierbij.
Dan bedoel ik dus Teyla en haar kind.
Teyla = Vala
Teyla's kind = Orici
Het word een jongen volgens Michael dus neequote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vind je de baby nu al een neukbaar lekker wijf?
Daar dacht ik ook al aan. En het is dan ook logisch dat Michael hem wilde hebben, aangezien Doc's research de half wraith heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:00 schreef Mirel het volgende:
De schrijvers zeiden dat het geen kloon of ascended of hologram of whatever is. Dan lijkt mij dus dat de ene die doodging een neppert was, of hij was op het laatste moment weggebeamd ofzo.
Goed gezien van je. Ik had er bijna overheen gekeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:02 schreef Ogala het volgende:
BECKETT!!!!
had ik maar over jouw post gekeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Goed gezien van je. Ik had er bijna overheen gekeken.
Dat richten gaat automatisch. Ik kan me herinner dat iemand dat ooit zei in een aflevering.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:13 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Gave aflevering, alleen dat meisje in de Batlle Cruiser, is die scheel ofzo?
Ze kon 2 keer met een enorm kanon schieten. 2 keer helemaal MIS
Zoals wat? Kittens from mars?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:40 schreef Harajuku. het volgende:
Komt er nog een keer een nieuwe vijand?This is getting old
Ja, heb je nog steeds de replicators en de wraithquote:Op maandag 25 februari 2008 14:02 schreef Ulreazj het volgende:
Wachten op Replicator Weir. En misschien wordt Michael wel de nieuwe hoofdvijand.
Nou, bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zoals wat? Kittens from mars?
Wat dat betreft maakt het niet uit. Had je in gewoon SG1 ook. Heel veel vaak kwam The Trust terug, Asgard etc.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:39 schreef Liquidootje het volgende:
ow geen zorgen. Als ze geen verhaal meer hebben in seizoen 5 ofzo, dan komt ford ook nog wel een keertje langs.
Heb liever Michael als een sterke vijand erbij. Dan weer de replicators.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb je nog steeds de replicators en de wraithFine, halve wraith.
[..]
Nou, bijvoorbeeldHet is verdomme altijd hetzelfde liedje!
Die schrijver heeft geloof ik ooit gezegd dat hij die laatste aflevering met Ford (met dat ontploffende schip) als afsluiter van Ford's stoy arc zag .. nogal teleurstellend dan, ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:14 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat dat betreft maakt het niet uit. Had je in gewoon SG1 ook. Heel veel vaak kwam The Trust terug, Asgard etc.
Idem. En nu moet ik nog 4 uur wachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
heb hem ook eindelijk gezien had de fake gedownload kut zooi
ik password proberen te kraken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Idem. En nu moet ik nog 4 uur wachten.Torrents =
Ik heb nog moeite gedaan met 10minutemail, maar je kon het gewoon niet open krijgen. Nouja. Aardige aflevering.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik password proberen te kraken.
het is iets van hardcorexxx
of hardcoremax
ps welke heb je anders zal ik mijn upload wel eens helemaal open zitten
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Inside joke in nieuwe ep:
becket: I feel like a dogs breakfast ever since i got here.
A dogs breakfast is een film van David Hewlett (mckay) waar onder andere becket en tealc een rol in hebben.
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:22 schreef Asgard het volgende:
Die promo ziet er echt goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer!A little bit hateful
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef Ulreazj het volgende:
Op zich zou Atlantis gewoon de Wraith hun ass kun kicken met hun 2schepen met Asgard wapens. Maar ja.
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
Doe niet zo 24 eeuw. Echte spacevaarders worden gewoon geinjecteerd met translator-microbesquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:06 schreef Pek het volgende:
[..]
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*
Heb je haar doos echt gezien? Heb je daar ook foto's van? Post eens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla heeft een erg schönes doos.... ...
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?
Als je nagaat dat ze met 1 schot al een replicator schip slopen, laatstaan wat er met zo'n Hyve gebeurd.
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger isquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla is een beetje een domme doos.... jammer...
nee hij is al uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Klopt het trouwens nog steeds dat de SG-1 film over 2 weekjes uitkomt?
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zooooquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
firefly was het. De hitsige mechanic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
firefly was het. De hitsige mechanic.
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tjequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tje
4 seizoenen was Farscape![]()
Oh shit. Ik ben nerd
dat werd al gedumpt 2 afleveringen verder toen ze opgesloten zaten in zo`n kuilquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
hij is er al volledig met special effects en dergelijke heb hier al een dvd ripquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:31 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gewoon 10/11 maart downloaden, kijken en dan weer kopen
Vond je? Ik vind het een beetje slap einde. Bovendien zitten er een paar echte onzin dingen in om de hoofdpersonen toch maar levend te houden. Beetje teveel onzin naar mijn gevoelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Ulreazj het volgende:
Voorlopig is ie er nog in die stasis pod, maar of hij blijft.
Die film van SG1 is wel vet. Alleen beetje jammer dat het zo'n simpel wapen is.
En McKay zelf en Teyla heeft zelfs een kleine bijrol. Geniale film btw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Inside joke in nieuwe ep:
becket: I feel like a dogs breakfast ever since i got here.
A dogs breakfast is een film van David Hewlett (mckay) waar onder andere becket en tealc een rol in hebben.
Hoelang wachten hierna?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Er is al een goede versie uit, week geleden ofsow.
Morgen de laatste aflevering van het seizoen, argh wat gaat dat ook zo snel..![]()
Behalve voor hun eigen problemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef Super7fighter het volgende:
Die film is gaar. Voor alles lijken de Ancients wel een middel gevonden te hebben.
Het hele seizoen meegenomen is het wel redelijk. Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:18 schreef -MyLove- het volgende:
Dit seizoen is zeer slecht ... ze mogen wel eens mensen in gaan huren die de main arc niet vergeten.
Das bijna de helft van het seizoen ...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Super7fighter het volgende:
Echte slechte afleveringen waren bijv. Tabula Rasa, Doppelganger, Missing, Trio, Millers Crossing, Mortal Coil, Qurantaine en Harmony.
Hey!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:22 schreef Johnny Blaze het volgende:
lol, waar heb je die onzin vandaan.
klik!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
iemand heeft weer eens een photoshop gezien hoor
OMFG! Nominatie voor domste post van het jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:41 schreef marcel-o het volgende:
[..]
[..]
klik!
wel de totale filter uitzetten in google hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |