![]()
quote:
Verliezer Idols wint Duitse Popstars
Van onze redactie Privé
AMSTERDAM, zaterdag
Tialda van Slogteren werd bij de Nederlandse Idols tot twee keer toe uitgeschakeld, maar won in Duitsland de finale van Popstars!
";Die afwijzing is het beste wat mij ooit is overkomen!", zegt de nieuwe ster opgewonden. "In Nederland raken Idols-winnaars in de vergetelheid. Dat zal hier in Duitsland niet gebeuren. Hier heb je echt een miljoenenpubliek."
De Haarlemse kreeg de prijs uitgereikt door popicoon Nina Hagen nadat zij de Duitse huiskamers ontroerde met haar ballade 'My immortal' van Evanescence.
Tialda streed in Keulen om een plek in de jongens- en meidenband 'Room 2012', met ruimte voor drie jongens en een meisje. De vakjury selecteerde de jongens, het Duitse publiek besliste welk meisje de band compleet zou maken. Tialda bleef tot de finale de grote favoriet. "Ik heb nauwelijks geslapen" vertelt de brunette, die nog twee weken in Duitsland blijft, dan met kerst thuis is, maar het nieuwe jaar bij onze oosterburen begint.
quote:
Nederlandse Tialda wint Duitse Popstars..
Dreimal ist scheepsrecht!!!
AMSTERDAM - De Nederlandse Tialda van Slogteren heeft gisteravond de finale van de Duitse Popstar gewonnen! De 22-jarige 'hübsche Niederländerin' uit Haarlem, die twee keer eerder aan de Nederlandse Idols deelnam, wint een plek in band Room 2012. Norman Ramazan, de andere Nederlander in de finale, gold van tevoren als favoriet, maar dolf helaas het onderspit..
Tialda streed gisteravond in Keulen samen met de Nederlandse Norman uit Amsterdam om een plek in de jongens- en meidenband Room 2012. Met ruimte voor drie jongens en één meisje..
Norman, ook een oude bekende bij Idols, gold bij het publiek als favoriet, maar de jury dacht daar anders over.. Een zichtbaar teleurgestelde Norman moest de Duitse Julian (20), Sascha (23), Cristobal (20) voor laten gaan.
In de finale nam Tialda het via een zogenaamde sing off op tegen de Duitse Marcella die haar nummer verprutste en in tranen het podium verliet.. Tialda schitterde echter met haar nummer 'My Immortal' van Evanescence..
Tialda kreeg de prijs door niemand minder dan Nina Hagen uitgereikt. De winnares was sprakeloos: ,,Ongelooflijk. Het lijkt alsof ik droom."
Het ziet ernaar uit dat haar diepste wens nu eindelijk in vervulling gaat.
Beeld