Trust lithjequote:Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
Trusten voor straks en mooie dromen gewenst.![]()
![]()
Truste Talithaquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef Talitha het volgende:
Trusten voor straks en mooie dromen gewenst.![]()
![]()
Zie correctie..quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttttt![]()
Ik weet dat m'n paintskills beroerd zijn![]()
En er staat hoppy...quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssssssttttttttt![]()
Ik weet dat m'n paintskills beroerd zijn![]()
Die cake had beter een tart kunnen zijnquote:
En zo verloopt alles vlekkeloos conform de chaostheorie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Nu is de logica in dit verjaarstopic ver te zoeken....
Dit is niet meer na te lezen straksquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zal een emoticon bijplaatsen dan klopt het weer..
als inquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is niet meer na te lezen straks![]()
Zullen we allemaal onze posts editten!?
Tis altijd een beetje de vraag wanneer je welke theorie moet gebruiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
En zo verloopt alles vlekkeloos conform de chaostheorie.
IWMquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:23 schreef it_was_me het volgende:
Heeeeeej Ian Gefeliciteerd!
Hangt idd af van de plaats delirium en in welke toestand het kadaver zich bevindt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis altijd een beetje de vraag wanneer je welke theorie moet gebruiken.
En hoelang....
Het hele topicquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
als in
en verder niets ?
Of iig toch de eerste page....lijkt mij eik wel een strak plan..zo veel zinnigs word er normaal ook nooit gepost..quote:
Straks is het mijn schuld als er een SC'er luchtverkeersleider wordt..quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Het goede antwoord is geloof ik 13.
D.......
Wat voor cake heb jij op ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Straks is het mijn schuld als er een SC'er luchtverkeersleider wordt..
Dude, het is mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Straks is het mijn schuld als er een SC'er luchtverkeersleider wordt..
Met beide ben ik theoretisch bezig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt idd af van de plaats delirium en in welke toestand het kadaver zich bevindt.
Hoopte op een duitse trakatiequote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, het is mijn verjaardag.
Deel 's uit die teringgoeie drugs die jij gebruikt.
Wehehequote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Eens ff kijken wat ik nog meer voor leuke Ian-birthday plaatjes tegenkom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik reeds snel tot het rijk der kadavers zal behoren als ik niet snel achter de pc vandaan kom.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Met beide ben ik theoretisch bezig.
En zij wij niet allemaal Kadavers van God ?
Leuke naam voor een sekte btw..
Tring
Dit moet toch een succes wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op Ian Bier gezocht... momentje
http://nl.youtube.com/watch?v=zCrwjC7YsDquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
Wordt er geen muziek op Ian´s verjaardag geplugd?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, het is mijn verjaardag.
Deel 's uit die teringgoeie drugs die jij gebruikt.
Hebben jullie die ad niet van in hogere sferen -word verkeersleider ?quote:
Baggerlayout hier.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie die ad niet van in hogere sferen -word verkeersleider ?
Onderaan ons mooie pagina, in Foksilver hier ?
Jap, je doet het er om. Hij pakt niet bij mijquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=zCrwjC7YsD
Lolquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie die ad niet van in hogere sferen -word verkeersleider ?
Onderaan ons mooie pagina, in Foksilver hier ?
Bij je geboorte staat al vast hoeveel hartslagen je hart kan maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik reeds snel tot het rijk der kadavers zal behoren als ik niet snel achter de pc vandaan kom.![]()
Gottseidankquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:38 schreef Soury het volgende:
Zorg zelf wel voor de drank[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |