"e:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef tomtomaat het volgende:
Kramer
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:20 schreef tomtomaat het volgende:
Bokko
Cambuur en Heerenveenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef tomtomaat het volgende:
Abe Lenstra heeft voor twee clubs gevoetbald...Welke 2?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef qonmann het volgende:
sc Enschede ook nog
Was ie zo gemakkelijk ?quote:
de vraag was: waar smaakt het naar?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:49 schreef starla het volgende:
Waterstofcyanide geeft de specifieke smaak aan amandelen, maar goed, zoals gewoonlijk is het weer de dictatuur van de onwetendheid.
Je hebt waarschijnlijk ook wel door dat er totaal geen verschil zit?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
de vraag was: waar smaakt het naar?
waterstofcyanide is geen smaak. het geeft smaak. dat is een verschil
als je een ananasijsje proeft en iemand vraagt je: waar smaakt het naar? zeg je: ananas
als hij vraagt: wat geeft dat ijsje ananassmaak: zeg je: Ethylbutanoaat
kortom: lees de vraag
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tasmanië - Hobart
dacht ik net ook. het is echter een kwestie van begrijpen wat de vragensteller bedoelt. daar ging het mis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef starla het volgende:
Je hebt waarschijnlijk ook wel door dat er totaal geen verschil zit?
ik studeer chemische technologie, ik kom ooit nog wel eens reacties tegen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:01 schreef qonmann het volgende:
mooi antwoord van Mobster..
ik was volsalgen clueless inderdaad..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik studeer chemische technologie, ik kom ooit nog wel eens reacties tegen...
kan me voorstellen dat verrewg de meeste mensen dit niet weten
nee, maar uit ervaring weet ik dat er hier wel meer mensen komen met verstand van chemiequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik studeer chemische technologie, ik kom ooit nog wel eens reacties tegen...
kan me voorstellen dat verrewg de meeste mensen dit niet weten
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
dacht ik net ook. het is echter een kwestie van begrijpen wat de vragensteller bedoelt. daar ging het mis.
als ik aan iemand vraag: 'hee hoe heet je?', zul je zelden 4 doopnamen + achternaam te horen krijgen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef starla het volgende:
Volgograd
f... dat was leningrad..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:07 schreef tomtomaat het volgende:
St peterburg
nog 2quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef tomtomaat het volgende:
geel groen rood blauw oranje en paars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |