Ze zitten inmiddels ook echt aan de maximale capaciteit. Groter zal het niet worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:27 schreef Rhapsody het volgende:
Gelukkig hebben ze wel een vaste limiet van het aantal bezoekers. Zelf had ik het kaartje al begin augustus maar het is deze keer nog sneller uitverkocht dan voorheen....
Er rijdt een bus vanuit Aachen/Köln naar Wacken. Als dat niet kan, inderdaad met de trein.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:50 schreef Susi het volgende:
Hoe kan ik het beste heengaan (als ik niet met de auto ga)
Trein ?
Dan geht es losquote:
ik zal het programma eens uitprinten. goed puntquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:06 schreef Susi het volgende:
Whoa, ik heb er echt zin in ! Alleen overlapt de helft van wat ik wil zien
Voorgaande jaren kon je er voor zover ik weet al veel eerder gaan staan. Als ik zo even snel op de site kijk dan zie ik dat op woensdag vanaf 8 uur de camping officieel geopend is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
hoelaat kun je daar de camping op?
is dat woensdag vanaf 8 uur?
ik had gedacht dat je al eerder daar op kon.
jah, dat bedoel ik. ik dacht dat je er eerder heen konquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voorgaande jaren kon je er voor zover ik weet al veel eerder gaan staan. Als ik zo even snel op de site kijk dan zie ik dat op woensdag vanaf 8 uur de camping officieel geopend is.
Ik weet ook niet precies hoe officieel dat officieel is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:59 schreef Susi het volgende:
''officieel'' ?
Ik begreep ook altijd dat mensen er op zondag al heen gaan enzo.
ik zat vorig jaar in de file, komt er zo'n mafkees bij me. heb je zooi bij me.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef Susi het volgende:
Wiet meenemen is niet zo handig denk?
(kga met de trein, niet met de auto dus daarop kunnen ze al niet kijken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |