inderdaad, die lauwe / warme Schultenbräu o.i.d. vorig jaar was niet heel geweldig.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:30 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
haha nou have fun! das wel lekker koud bier enzo!
Lauw / warm bier is sowieso ranzig, dus daarom hadden we vorig jaar maar gewoon goedkoop bier gehaald. Bier uit plastic bekers is ook nooit echt geweldig, maar na een paar biertjes ben ik nooit zo kritisch meer.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:13 schreef Reneuh het volgende:
Ik vond dat Beck's bier niet echt te zuipen uit die plastic bekerIig wel beter dan lauw Schultenbrau idd
In Duitsland zit er statiegeld op blik. Dus ik zou het altijd in Nederland halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
is dat schultenbrau in duitsland goedkoper dan in nederland?
Mja, die voorspellingen zijn nooit zo heel betrouwbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:23 schreef nightfall het volgende:
nou,. de weersverwachting ziet er tot op heden nog niet erg hoopvol uit
heb uit tsjechie een tray heel lekker bier meegenomen, die gaat er op wacken aan
Zelfde weer als vorig jaar zou mooi zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:48 schreef Rhapsody het volgende:
Mja, die voorspellingen zijn nooit zo heel betrouwbaar geloof ik.
Kreeg gisteren te horen dat de verwachtingen juist goed zijn voor Wacken.
Ik spreek uberhaupt maar één woord duits.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
Wir gehe nach Wacken fahren. Ofzo iets. Ich Sprache überhaupt kein Deutsch.
Bijna nog een paar nachtjes slapen en dan naar Wacken.
Eerst nog twee dagen werken spullen in pakken boodschappen doen enz.
Ik zag het een tijdje terug al op de site staan ja. Klonk wel grappig. Power Metal Take That.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef ThE_ED het volgende:
oh, vet ik ga dit kijken bij de wetstage als het een beetje uitkomt:
Vorig jaar was ik met vrienden en hadden we een busje en waren we 1 dag van tevoren gegaan, uiteindelijk in de moeder aller files gestaan net buiten Wacken en kwamen we alsnog de 1e festival dag aan net voor het licht werd! (Schijnt de 1e keer geweest te zijn dat ze dat hadden.)quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:54 schreef nightfall het volgende:
na,. iedereen gaat altijd zo vroeg,. wij gaan pas donderdag en we rijden in de middag pas aan, in de avond rij je dan zo het terrein op zonder uren in de wachtrij te staan.
Ben benieuwd of dat dit jaar weer zo is, aangezien Iron Maiden donderdagavond al speelt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:54 schreef nightfall het volgende:
na,. iedereen gaat altijd zo vroeg,. wij gaan pas donderdag en we rijden in de middag pas aan, in de avond rij je dan zo het terrein op zonder uren in de wachtrij te staan.
We zijn met de bus gegaan, net als dit jaar, en toen stonden we ook in die fijne file. Het was net licht aan het worden toen we de camping opliepen, met dat schmutisige natte grasquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef ThE_ED het volgende:
Vorig jaar was ik met vrienden en hadden we een busje en waren we 1 dag van tevoren gegaan, uiteindelijk in de moeder aller files gestaan net buiten Wacken en kwamen we alsnog de 1e festival dag aan net voor het licht werd! (Schijnt de 1e keer geweest te zijn dat ze dat hadden.)
Alleen in 2003 (of 2004) hebben wij in de file gestaan. Was nog wel leuk ook een complete metal file.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef Reneuh het volgende:
[..]
We zijn met de bus gegaan, net als dit jaar, en toen stonden we ook in die fijne file. Het was net licht aan het worden toen we de camping opliepen, met dat schmutisige natte gras
Wij dachten vorig jaar slim te zijn door met de veerpont over de Elbe terug te gaan. Blijkbaar waren er meer mensen op dat geniale idee gekomen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:28 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Alleen in 2003 (of 2004) hebben wij in de file gestaan. Was nog wel leuk ook een complete metal file.
whahahahaquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij dachten vorig jaar slim te zijn door met de veerpont over de Elbe terug te gaan. Blijkbaar waren er meer mensen op dat geniale idee gekomen.
En hier kun je je eigen schema samenstellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:03 schreef nightfall het volgende:
ik krijg het programma niet gevonden op de site,. waar staat dat ding gvd?
Die file was echt om te jankenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef ThE_ED het volgende:
ik ben benieuwd hoe het met de trein gaat gaan..
Moet op zich geen probleem zijn denk ik, gewoon hetzelfde als ik naar Graspop altijd doe, alleen dan wat langer
[..]
Vorig jaar was ik met vrienden en hadden we een busje en waren we 1 dag van tevoren gegaan, uiteindelijk in de moeder aller files gestaan net buiten Wacken en kwamen we alsnog de 1e festival dag aan net voor het licht werd! (Schijnt de 1e keer geweest te zijn dat ze dat hadden.)
En ik had een halve zak winegums op en moest enórm schijten..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:16 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Die file was echt om te jankenEn dan overal dronken, kotsende metalheads in/op auto's whehehe
pff geen idee.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef Coiler het volgende:
Damn...
[ afbeelding ]
Is er een waterleiding op de camping? Anders neem ik een opblaasbaar badje oid mee
Die is er wel maar die is aangesloten op een tank en die is binnen no time leeg. Weinig kans dus. Daarnaast heb je gratis entree in het Wacken zwembad, dus waarom moeilijk doenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef Coiler het volgende:
Damn...
[ afbeelding ]
Is er een waterleiding op de camping? Anders neem ik een opblaasbaar badje oid mee
hahaha das lullig jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik had een halve zak winegums op en moest enórm schijten..
dan ga je toch naar t gratis zwembadquote:Op maandag 28 juli 2008 14:27 schreef Coiler het volgende:
Damn...
[ afbeelding ]
Damn, das wel kort dag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:01 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ga overmorgen ochtend vroeg met de Zug
nog ff werken morgen en dan alles klaarmaken!
Ja, achja, ik ga maar op mezelf en ik moet morgen nog werken en scriptie afronden..quote:
is dat een beetje te doen met de trein?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
Achja, en misschien is het met de trein nog wel sneller..
(zal wel niet...)
Geen idee, vorig jaar was ik met vrienden met een busje, en dit is pas mijn 2e jaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef nightfall het volgende:
[..]
is dat een beetje te doen met de trein?
na,. als ik zie wat ik allemaal meesleep zou ik niet weten hoe ik dat mee moet krijgen op me'n rugquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geen idee, vorig jaar was ik met vrienden met een busje, en dit is pas mijn 2e jaar.
moet vanuit Rotterdam via Utrecht-Amersfoort naar Osnabrück en dan naar Hamburg en zo naar Itzenhoe. Valt me nog mee qua overstappen in Dld.
Naar Graspop heb ik altijd 1 weekendtas vol en nog een klein tasje, ik kan natuurlijk niet veel bier meenemen ofzo, maar dat gaat iig wel redelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef nightfall het volgende:
[..]
na,. als ik zie wat ik allemaal meesleep zou ik niet weten hoe ik dat mee moet krijgen op me'n rug
Vorig jaar hebben we de file heen weten te mijden door een andere route te kiezen, dan is het best te doen. Vanaf hier een uurtje of 5 rijden meestal.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
Al met al iets meer als 7 uur kwijt met de reis via de trein zie ik hier.
Naja, met de auto is het ook best een eindje, tis verder dan het lijkt.
File ontkom je voor een deel niet aan als je de pech hebt hem te treffen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef maxh het volgende:
Mag ik vragen welke route?
Waar stonden vorig jaar de files?
Ik weet het niet precies meer, maar als je de beschrijving van de site volgt, kom je op het laatste stuk in een behoorlijke file. Door net op het laatst een iets andere route te nemen, kun je die deels omzeilen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef maxh het volgende:
Mag ik vragen welke route?
Waar stonden vorig jaar de files?
8 uur Stau vorig jaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef maxh het volgende:
Net op de kaart gekeken, for your information denk ik dat je de file omzeilt als je wat eerder (bij itzehoe ofzo) van de a23 afgaat en dan via een stel kutdorpen naar wacken rijdt.
Zo dat is nogal wat, dat was dus al op de snelweg.. Gelukkig hebben we een wegenkaart van DE, dan moet t wel lukken om de provinciale wegen te pakkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
8 uur Stau vorig jaar
Maar achteraf was via dat kutdorp waar via we gingen ook nog een soort provinciale weg ofzo.
Op de snelweg was ook veel file, maar wij hadden die hele provinciale weg bijna file ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:11 schreef maxh het volgende:
[..]
Zo dat is nogal wat, dat was dus al op de snelweg.. Gelukkig hebben we een wegenkaart van DE, dan moet t wel lukken om de provinciale wegen te pakken
net zoal vorig jaar eigenlijk, afentoe echt goed,. te goed eigenlijk,. drukkend warm. maar de 2de dag begon goed,. maar in de middag flink wat buien. gisteren was gewoon goed,. maar ergens laat in de middag een flinke bui tussendoor,. vannacht ook met bakken dus alles nat ingepakt.quote:
Dat is wel relaxed jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:37 schreef Coiler het volgende:
Ik heb gewoon via een touroperator geboekt. Bus kwam me hier bij het CS ophalen en op de camping afzetten. Ideaal...
ja harstikke gaaf,. heb 3 dagen tegen die schade aan zitten kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed jaMaar het enige wat me gaaf lijkt is je auto naast je tent hebben
That must have been painfull... Ik had er ook zo'n hekel aan toen mijn auto schade had, duurde nog wel ff voordat het gerepareerd werd ookquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:52 schreef nightfall het volgende:
[..]
ja harstikke gaaf,. heb 3 dagen tegen die schade aan zitten kijken
4 augustus worden ze voor me besteld.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef nightfall het volgende:
als je volgend jaar wilt moet je echt optijd kaarten gaan scoren, het schijnt dat volgend jaar een speciale word met waarschijnlijk hele grote namen(althans dat verhaal deed de ronde achter de schermen), dus de kaarten zullen wel weer als warme broodjes gaan..
De circlepit bij unearth was in ieder geval lekker om even op te warmen na die fikse stortbui.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:46 schreef Lov1 het volgende:
Mijn broertje is ook weer heelhuids thuisEn hij vond zijn eerste keer Wacken fantastisch!
Hij vond Iron Maiden, Unearth, Sabbaton, Avantasia, Kreator en Exodus tof![]()
Wat minder waren de nudisten naast hem op de camping die de weg als toilet gebruikten![]()
ja je gaat met mij mee volgend jaarquote:Op zondag 3 augustus 2008 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik volgend jaar ga, het is echt een tyfuseind weg
mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:22 schreef nightfall het volgende:
als je volgend jaar wilt moet je echt optijd kaarten gaan scoren, het schijnt dat volgend jaar een speciale word met waarschijnlijk hele grote namen(althans dat verhaal deed de ronde achter de schermen), dus de kaarten zullen wel weer als warme broodjes gaan..
Alleen Axel Rudi Pell voor zover ik weet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef SickBitch het volgende:
mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?
Uiteraard.quote:Was er nog modder eigenlijk?
Er is volgens mij nog maar 1 naam bekend en dat is Axis Rudi Perl (oid). ivm zijn gecancelde optreden dit jaar.quote:mja ik twijfel om al kaarten te gaan bestellen, volgend jaar is het de 20e editie en naja dat zal wel spectaculair worden! Zijn er nog geen namen bekend gemaakt?
Was er nog modder eigenlijk?
Bij Opeth was er vlak voor ons een kerel die besloot dat het wel leuk geweest was en vrolijk in de modder ging slapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:40 schreef boskameel het volgende:
En daardoor mensen met een te hoog alcoholpromillage. Deze gast lag een uur lang naast bij de biertgarten
. Werd ie wakker gemaakt door de ehbo mannetjes, ging ie weer verder maffen. Hadden later ook zoiets van laat m maar stikken
.
[ afbeelding ]
Ik heb ze helaas gezien ja. Wat een baggerquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:28 schreef Coiler het volgende:
Iemand trouwens nog de Exrementory grindfuckers gezien? Die heb ik gemist
En die ziet er nog schoon uit.. Ik heb wel erger gezienquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:40 schreef boskameel het volgende:
En daardoor mensen met een te hoog alcoholpromillage. Deze gast lag een uur lang naast bij de biertgarten
. Werd ie wakker gemaakt door de ehbo mannetjes, ging ie weer verder maffen. Hadden later ook zoiets van laat m maar stikken
.
[ afbeelding ]
Ten onder gaan aan je eigen succes; misschien moeten ze even met Eindhoven bellen om te kijken hoe je dat voorkomt. Ik heb tot nu toe voornamelijk negatieve verhalen over de drukte gehoord, en weinig positiefs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:07 schreef Monolith het volgende:
Tering zeg, de Xmas kaarten voor 2009 zijn binnen 24 uur alweer uitverkocht. Dat zijn er toch iets van 10.000?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |