quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Opden dat topic volgende keer is wat eerder joh als je de laatste post was. Klote ziet.
En jij denkt dat ik dat kan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
OP aub
Helaas, not todayquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:33 schreef chufi het volgende:
Butlers zijn er toch tot 12 uur en dan optiefen ?!
Het was niet tegen jou bedoeldquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:30 schreef Adothehague het volgende:
Opden dat topic volgende keer is wat eerder joh als je de laatste post was. Klote ziet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Het was niet tegen jou bedoeldmaar tegen die gozer met de laatste post in het vorige topic. Dus no offense aan jou
Momentquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
5 min en plak er een plaatje in :-)
Donequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
5 min en plak er een plaatje in :-)
Hoogstens als de mannen vannacht terugkomen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
't Gaat er enorm wild aan toe op het feest. En ik maar denken dat het topstreams zouden worden.
Maar goed, ik blijf optimistisch. Wat niet is, kan nog komen.
Leuke griet, die linkerquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gezellig in de chill
Ja, je komt op een goed moment, een huis vol zure mokkelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuke griet, die linkerZe heeft er zin aan
Enig idee hoe laat dat zal zijn? Uurtje of twee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoogstens als de mannen vannacht terugkomen.
2 uur half drie hoorde ik Huub zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Enig idee hoe laat dat zal zijn? Uurtje of twee?
Ze is weer de vrolijklheid zelve.........................quote:
Ik ook ben ik bang.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
2 uur half drie hoorde ik Huub zeggen.
Ricardo gaat![]()
Amanda valt bijna in slaap bij deze bruisende party
Brian en Amanda krijgen een redelijk aantal lijkt me zo, ze moet immers aansluiting bij die 2 vindenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
Gelukkig heeft Amanda tenminste niet gewonnen. Benieuwd hoe Lieke het gaat verdelen...
Ze MAG die punten verdelen, niet verplicht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
En nu? Moet ze die verdelen? Kan ze haar vriendschap met de superlieve Amanda versterken.
Dat zal vast welquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:49 schreef tipsch het volgende:
En nu? Moet ze die verdelen? Kan ze haar vriendschap met de superlieve Amanda versterken.
Ja, dit hele CP spelletje is te triest voor woordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach wat maken die paar CP's uit. Brian heeft er toch meer dan de febo ooit heeft laten maken.
Hoezo, wat nu weer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Selene is echt zwaar gekrenkt door Jaap
Geheel volgens scriptquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ze gaat Brian en Amanda punten geven die is gek
IK snap werkelijk niet dat ze Brian en Amanda punten geeft. Die 2 hebben zo onvoorstelbaar punten en dat zegt ze zelf ook steeds, alleen ze gaat er niet op door.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke twijfelt over de verdeling van de punten. Zelf pakt ze in ieder geval het meest. Amanda, Brian en Japio krijgen hetzelfde aantal. Huub ook punten, maar niet helemaal van harte.
ja, dat heet ze al vaak genoeg bewezen......not!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef ruby het volgende:
Lieke zit heel erg met de lading die ze met Huub heeft. Ze gunt hem van alles, maar.......
brian heeft haar laatst ook 50 cp gegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
IK snap werkelijk niet dat ze Brian en Amanda punten geeft. Die 2 hebben zo onvoorstelbaar punten en dat zegt ze zelf ook steeds, alleen ze gaat er niet op door.
Ze is ook een kindje van godquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ze gaat Brian en Amanda punten geven die is gek
En Held Huub heeft dat beledigen nog geeneens bewust gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voorlopig plan, maar Huub wil ze eigenlijk ook minder geven. Het zit echt niet goed met Huub, hij heeft haar te veel en te vaak beledigd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |