Kan je dat eten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:41 schreef Angelob het volgende:
[..]
Heb jij geen vrienden in het echtZo ja dan wil ik wel hoor
![]()
Ah, okay.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen gehoord dat het iets tastbaars was ja, maar of je het kan eten
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin? en vraag me dan af of die christiaan dan ook komtquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:51 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ah, okay.
Weet jij wanneer er weer een PUBmeet is?
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:53 schreef Angelob het volgende:
[..]
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin?
Als heel dat dorp zo A-sociaal is dan hebben ze volgens mij geen politiequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.
Nakkkuuuhhhhquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
Wat is er met Christiaan dan?
Hij is wel een moderator hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
owjahoe kan je m nakken via internet, want buiten durf ik niet te komen
![]()
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hoezo?Bang dat je wordt aangevallen voor de Bikermousen from Mars?
GAAAAHAAAAASSSTTT!quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat is juist het probleemik ben één van hun maar ik val op de mannelijke muizen...
![]()
Woant aomsterdoaam is poep op de stoep, en hoat in de stroatquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef Jasza het volgende:
Wat vind je van Danny de Munk joh Vladi?
http://www.youtube.com/watch?v=6TP3oiVCM3k
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |