Op z'n MacBook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sinds wanneer is Bart verlieft?
Okee.quote:
Ew.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Jasza het volgende:
A'dam HEE PAK ME DAN
A'dam, ja als je kan, van kleins af aan ken ik elk straatje, elk hoekje en gaatje van mijn Jordaan
Coebergh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okee.
Maar ik ging Jensen kijken en toen werd een stukje gouden kooi gespeeld.
Zat zo'n wijf te bleren;
"Het smaakte naar frambozen, bosbessen. Zo zoet!"
1x raden waarover ze het had.
Koekjeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
IREEEENEEEUH!
En die VibBabes kunnen echt niet dansen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
O.
Sarcasme enzo.
Van Jenssen is sowieso te verwachten dat het over zoiets gaat.
Worst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe smaakte het bij de ene kerel toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop