Er klaar mee zijn......ik mis mijn schoonmoeder zo af en toequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee helemaal nietWe drinken nog wel es een biertje . Maar ben er klaar mee
Alwéér zo'n dubbele bodem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
De juiste vraag is 'heb je een rijbewijs'.
Ja das gewoon lekker .. Geen gezeik enz.. Ik heb ook al een lange relatie achter de rug en ik vermaak me nu prima. Niks moet enzo en ik ben goed in staat om mijn zaken te regelen. Daar heb ik geen echte gniffel man voor nodig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik me héééél goed voorstellen, ik geniet ook van mijn vrijheid.
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent haar dus soms wel kwaadgezind?
Vertel ff waaromquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?
Het verantwoording afleggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das gewoon lekker .. Geen gezeik enz.. Ik heb ook al een lange relatie achter de rug en ik vermaak me nu prima. Niks moet enzo en ik ben goed in staat om mijn zaken te regelen. Daar heb ik geen echte gniffel man voor nodig.
quote:
Ik geloof niet dat je mijn waarschuwing van eerder helemaal hebt begrepen punk..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
TE LAAAAAAAAAAAAAAAAAT !!!!!!! HAHAHAHAHAHA SUKKKEL!!!!111!!1![]()
D:D
Je leek toen een beetje dubbel, kon ironisch bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard......anders zou ik eerder niet gezegd hebben dat ik haar als user niet zag zitten is het wel ?
Neh sorry......ik zou het mezelf nooit vergeven als je jezelf er nog op zit te bevredigen ook.quote:
Zet deze nog even op repeat: http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De sfeer hier gaat gelijk op met die van DGK....![]()
Het wordt zowel hier als daar iets scherper.......
Nu overschat je jezelf, is het moeilijk voor je om to the point te zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh sorry......ik zou het mezelf nooit vergeven als je jezelf er nog op zit te bevredigen ook.
Nee hoor..ook al was het dubbelgelaagd...de strekking was juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je leek toen een beetje dubbel, kon ironisch bedoeld zijn.
Denk niet dat dat zo bedoeld was..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat jezelf toelaat, m.a.w. het hem niet volledig kunt aanrekenen ?
Gert wil je effe opkankeren en niet naar dit soort gemuts luisteren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, wil je van ´zij´ ´zijn´ maken?
Is er ergens een moment geweest in mijn manier van posten waaruit je dat zou kunnen concluderen ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu overschat je jezelf, is het moeilijk voor je om to the point te zijn?
Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, wil je van ´zij´ ´zijn´ maken?
Done....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zet deze nog even op repeat: http://www.youtube.com/watch?v=xymVxcLQVT8 [ afbeelding ]
Jij bent mijn goeroe, maar JWT, ik ben een thrillseeker.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor..ook al was het dubbelgelaagd...de strekking was juist.
Gert is lievquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Gert wil je effe opkankeren en niet naar dit soort gemuts luisteren.
Slappe LUL!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zo is-ie toch veel mooier?![]()
Maar OK, 't is jouw titel.
Love you even morequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zo is-ie toch veel mooier?![]()
Maar OK, 't is jouw titel.
Uitleggen heeft dan vermoedelijk weinig nut......quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Begrijp niet maar waar het allemaal over gaat, kan ook aan mijn jenever-perensap-consumptie liggen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Begrijp niet maar waar het allemaal over gaat, kan ook aan mijn jenever-perensap-consumptie liggen natuurlijk.
'PWND'quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
PWND by Gertje, APK, eat your heart out!!
Volgens mij loopt iedereen door en langs elkaar heen te blaten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Las vandaag dat een niet al te kleine bank zich van het Palm project heeft losgemaakt......Ik vrees dat het slecht gaat aflopen.....quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen door en langs elkaar heen te blaten.
Ben zó blij dat het niet aan mij ligtquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij loopt iedereen door en langs elkaar heen te blaten.
Bedoel je die zooi bij Dubai?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las vandaag dat een niet al te kleine bank zich van het Palm project heeft losgemaakt......Ik vrees dat het slecht gaat aflopen.....
Van nul en gener waarde NMNSquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitleggen heeft dan vermoedelijk weinig nut......
Jemig, ook al zo ingewikkeldquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensch!![]()
....zei het dat er bij mij een dubbele motivatie aan ten grondslag ligt..
Bron: Elsevierquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je die zooi bij Dubai?
Hebben ze daar een bánk nodig dan?
Gooi maar in mijn pet, zal het er tzt weleens uithalen NMNSquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bron: Elsevier
ABN AMRO beëindigt samenwerking met Palm Invest
vrijdag 7 december 2007 17:35
ABN AMRO heeft de relatie met investeringsfonds Palm Invest verbroken. Een woordvoerder van de bank weigerde verder commentaar te geven. 'We zeggen eigenlijk nooit iets over onze relaties,' aldus de zegsman.
ABN AMRO heeft de relatie met investeringsfonds Palm Invest verbroken
De Vereniging Vastgoed Participanten (VVP) heeft beleggers in de fondsen opgeroepen ‘zo spoedig mogelijk opheldering te vragen'. De club is bang de rentebaten over de maand december onzeker zijn geworden.
Eind oktober ontstond twijfel over de betrouwbaarheid van het vastgoedfonds. Verschillende deelnemers aan het fonds vertrouwden de zaak niet en lieten onderzoek doen door Advocatenkantoor Bartels uit Zeist. De beleggers eisten duidelijkheid over voorwaarden en beleggingen.
Zwendel
Bij Palm Invest kan worden geïnvesteerd in de palmeilanden in Dubai. Het project bestaat uit de bouw van villa’s, restaurants en winkelcentra. Investeerders behalen volgens het vastgoedfonds een vaste hoge rente en krijgen de inleg gegarandeerd terug.
Palm Invest was het derde vastgoedfonds in korte tijd dat negatief in de aandacht kwam te staan. Eerder werd de mogelijke zwendel van Royal Dubai Investments en Golden Sun Resort bekend.
Onderzoek
Bij Royal Dubai lijkt een groep particuliere beleggers voor miljoenen te zijn opgelicht. Het bedrijf heeft gelogen over samenwerkingsverbanden. Naar schatting gaat het om 10 tot 20 miljoen euro particulier geld.
Ik meen ergens gelezen te hebben "okay fair enough" .....blijkt het nu uiteindelijk toch niet fair enough genoeg voor je te zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Nou Jappie, spui je ongerief jegens mij!!
Ik ook maar heb ff niet opgelet.quote:
Niet als je er weer over begint, dus vertel.. misschien lucht het opquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben "okay fair enough" .....blijkt het nu uiteindelijk toch niet fair enough genoeg voor je te zijn?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen als je weer lief voor me bent![]()
En jij bent dan mijn vriend?
Komt bij mij een beetje simpel overquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorlopig gedraagt Jappie zich als een echte vent. Maakt rustig z'n puntjes, laat zich verder niet teveel uit z'n tent lokken. Ik vind het wel wat hebben...
Ik kan het niet vinden, meesterquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Simpel: "de palmboom van mijn vriend"
Mag ik van jou de link waar IK er over begonnen ben ? :quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet als je er weer over begint, dus vertel.. misschien lucht het op
Je luistert slecht..ik zei daarstraks juist dat ik dat niet aan het doen wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt bij mij een beetje simpel over![]()
Steken geven, maar niet zeggen wat je dwarszit..
Pizza (met extra kaas )quote:
Moet dat, je reacties zeggen toch al genoeg. Je hoeft me niet te mogen, ik vind de één ook liever dan de ander, maar bij jou is duidelijk sprake van een aversie, die je niet onder woorden kunt of wilt brengen. Maakt ook niet uit, maar vermom het dan niet, en zeg gewoon dat je me een kutwijfuser vind, ipv dat halfomslachtige gedoe<.En laat mij en de mede Fokkers genieten van je uitleg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik van jou de link waar IK er over begonnen ben ? :![]()
Het was toch begrijpend lezen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je luistert slecht..ik zei daarstraks juist dat ik dat niet aan het doen was
Ja japert, what's the prob?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
en zeg gewoon dat je me een kutwijfuser vind,
Haal een keer diep adem..lees vervolgens de afgelopen slowchats nog eens rustig door en kijk dan of je nog steeds hetzelfde waanidee bij je op voelt komen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet dat, je reacties zeggen toch al genoeg. Je hoeft me niet te mogen, ik vind de één ook liever dan de ander, maar bij jou is duidelijk sprake van een aversie, die je niet ionder woorden kunt of wilt brengen. Maakt ook niet uit, maar vermom het dan niet, en zeg gewoon dat je me een kutwijfuser vind, ipv dat halfomslachtige gedoe<.En laat mij en de mede Fokkers genieten van je uitleg.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=3k85q9L8eJI
Daar zijn nu leuke lijstjes voorquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet dat, je reacties zeggen toch al genoeg. Je hoeft me niet te mogen, ik vind de één ook liever dan de ander, maar bij jou is duidelijk sprake van een aversie, die je niet onder woorden kunt of wilt brengen. Maakt ook niet uit, maar vermom het dan niet, en zeg gewoon dat je me een kutwijfuser vind, ipv dat halfomslachtige gedoe<.En laat mij en de mede Fokkers genieten van je uitleg.
Ik ben eigenlijk on japperts side here.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haal een keer diep adem..lees vervolgens de afgelopen slowchats nog eens rustig door en kijk dan of je nog steeds hetzelfde waanidee bij je op voelt komen.
Voor psychoses moet je niet bij mij zijn, en waarom teruglezen. Zeg het gewoon, of durf je niet?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haal een keer diep adem..lees vervolgens de afgelopen slowchats nog eens rustig door en kijk dan of je nog steeds hetzelfde waanidee bij je op voelt komen.
Uit jouw mond is dat bijna een belediging.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Jappie is niet zo gemeen als hij de hele tijd doet.
Was íe maar gemeen, hij is gewoon zieligquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Ian is jarig vandaag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft Ian alle popcorn trouwens meegenomen?
Ik vind jou ook een kutwijf.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent van huis uit een kutwijf....drom hou ik ook zo van je.
Joh..ik ben er wel weer klaar mee...deze kras op de plaat verneukt het hele liedje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voor psychoses moet je niet bij mij zijn, en waarom teruglezen. Zeg het gewoon, of durf je niet?
Nog een keer maar voor Jappert, Gert & me. Muziek!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
Als je met de billen bloot moet geef je niet thuis?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh..ik ben er wel weer klaar mee...deze kras op de plaat verneukt het hele liedje.
Mannen, wel blaffen, maar niet bijtenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Dacht ik midden in een rel te vallen, istniks
Yvonnequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
En ik dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een keer maar voor Jappert, Gert & me. Muziek!
Mag ik je er voorzichtig op wijzen dat je aan het generaliseren bent....dat wat je mij om de vier dagen verwijt........quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mannen, wel blaffen, maar niet bijten
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne![]()
![]()
![]()
Speciaal hier voor mijn verjaardag![]()
![]()
optiefen, bitch.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Gefeliciteerd Ian-Nickquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
IK BEN JARIG MOTHERFUCKERS!!1!1111!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het over mannenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag ik je er voorzichtig op wijzen dat je aan het generaliseren bent....dat wat je mij om de vier dagen verwijt........
Van harte Ian..........quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je die hele fucking verjaardag in eenzaamheid moet spendenderen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van harte Ian..........
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
HIEP HIEP HOER A
HIEP HIEP HOER B
LOBASCA ZIT TE ZUIPEN
EN IAN DIE DOET MEE!
Komt goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
ik hoop dat je die hele fucking verjaardag in eenzaamheid moet spendenderen.
Ik zit net alle linkjes van jullie hier te beluisterenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
optiefen, bitch.![]()
Of heb je bog een leuk liedje op youtube/
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Een jaar ouder !!!! Jeetje Feli ..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ouwe lullen muziek, Yvonquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit net alle linkjes van jullie hier te beluisteren
Wat onaardig nu weerquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Gratuliere Heimatjunge!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yvonne![]()
![]()
![]()
Speciaal hier voor mijn verjaardag![]()
![]()
Ik niet, maar de mannen hier schijnen nogal psychische schade door vrouwen te hebben opgelopenquote:
Danke Herr OberSturmBahnFuhrerin!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Gratuliere Heimatjunge! [ afbeelding ]
Die gozert heeft echt een goede speed dealert.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een keer maar voor Jappert, Gert & me. Muziek!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef yvonne het volgende:
Schnitzel
Feli!
http://nl.youtube.com/watch?v=cMU316ixzc0&feature=related
Nee mutsje.. *diepe zucht*quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je met de billen bloot moet geef je niet thuis?
Dat zou natuurlijk ook maar zo projectie kunnen zijn......quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, maar de mannen hier schijnen nogal psychische schade door vrouwen te hebben opgelopen
Oh, gelukkig ben ik geen ouwe lulquote:
Feli Nickquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef Ian_Nick het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!1!11!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lul niet zo dom,ik verander niet met een half uur, take it or leave it, jij had je mening al klaar voordat jij en ik met elkaar kennis maakte.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee mutsje.. *diepe zucht*![]()
Wat jij alleen niet helemaal schijnt te kunnen begrijpen is dat er op deze aardkloot mensen rondlopen die een mening kunnen hebben over iemand en desondanks toch gewoon normaal kunnen doen en daardoor gaandeweg erachter komen dat er toch ook nog wel een paar leuke punten zijn te ontdekken aan de persoon welke eerder voor ergernis zorgde.
De sc van de vooravond zijn daarvan getuige maar eerlijk gezegd heb je jezelf het laatste half uur wel weer onmogelijk gemaakt...het duurt wel weer even voor ik hierover heen ben hoor.
Doe dan maar het 1e single'tje dat je zelf hebt gekocht in je jonge jaren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
jij mag nu een verzoeknummer plaatsen.
Graciasquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Feli Nick
Ik zal je feest niet verder opleuken met al te lange posts
WTFquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee mutsje.. *diepe zucht*![]()
Wat jij alleen niet helemaal schijnt te kunnen begrijpen is dat er op deze aardkloot mensen rondlopen die een mening kunnen hebben over iemand en desondanks toch gewoon normaal kunnen doen en daardoor gaandeweg erachter komen dat er toch ook nog wel een paar leuke punten zijn te ontdekken aan de persoon welke eerder voor ergernis zorgde.
De sc van de vooravond zijn daarvan getuige maar eerlijk gezegd heb je jezelf het laatste half uur wel weer onmogelijk gemaakt...het duurt wel weer even voor ik hierover heen ben hoor.
Hallo, es ist hier mein geburtstag verdammt nochmal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet zo dom,ik verander niet met een half uur, take it or leave it, jij had je mening al klaar voordat jij en ik met elkaar kennis maakte.
Volgens mij valt dat wel mee. Onze mannen lijken zich goed te amuseren hier.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet, maar de mannen hier schijnen nogal psychische schade door vrouwen te hebben opgelopen
Zal ik het even doen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Gerrrrt, mag ik in de COS posten dat ik jarig ben?
Natuurlijk vader, I´ll kiss you to pletter!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, es ist hier mein geburtstag verdammt nochmal.
Kann das gemekker niet ein bisschen warten!?![]()
![]()
Seit froh kleine Ente![]()
![]()
![]()
Ofzo![]()
Kuttaal
Je bent anders net de vrouwelijke variant van jeckyll en mr hydequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet zo dom,ik verander niet met een half uur, take it or leave it, jij had je mening al klaar voordat jij en ik met elkaar kennis maakte.
Okay, let me get this straight....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Natuurlijk vader, I´ll kiss you to pletter!!!
Good to see you!
Op de één of andere manier voel je je soms heel erg aangevallen en ga je "blind' tot het gaatje. Dat lijkt mij in dit geval totaal niet nodig. Kortom: Laat het rusten en laten we Ian's verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar uur weg geweest schatquote:
Kan je iets duidelijker zijn?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent anders net de vrouwelijke variant van jeckyll en mr hyde
http://www.youtube.com/watch?v=R36CixkIaIcquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe dan maar het 1e single'tje dat je zelf hebt gekocht in je jonge jaren.
Nou ja, je bent iig op tijd voor Ian's jaardagquote:
Hoi Veulentje, jij bent er, nu kan de party beginnen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar uur weg geweest schat![]()
Maar ik snap het wel, je bent gewoon blij met je bier en ballen
IK ben godverdomme bijna een week weggeweest, truttenbek!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben maar een paar uur weg geweest schat![]()
Maar ik snap het wel, je bent gewoon blij met je bier en ballen
Je wil Yvonne toch zeker niet tegen het haar strijken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier voel je je soms heel erg aangevallen en ga je "blind' tot het gaatje. Dat lijkt mij in dit geval totaal niet nodig. Kortom: Laat het rusten en laten we Ian's verjaardag vieren.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent anders net de vrouwelijke variant van jeckyll en mr hyde
Jij bent nummer 1, maar wilt dat niet zijn, want dan komt het te dichtbij. Er is geen nummer 2 of 3.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, let me get this straight....
Ik ben niet #1, niet #2, maar iets dat daarna komt?
Gatverdammequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Voor Ian.. Dit kreeg ik googeld .. Maar komt vast wel van pas[ afbeelding ]
Fishy maar goed
#care, ik haat verjaardagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel kudt, zo zonder familie en vrienden je verjaardag vieren in een heel ver land......
ik iets fout gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat het rusten en laten we Ian's verjaardag vieren.
Ja hè??
Saufen für Ian. Gratuliere Bübe.![]()
Wel, wel, welquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je wil Yvonne toch zeker niet tegen het haar strijken?...die komt hier echt niet voor Nick's verjaar.
Waar heb je dan op gegoogled?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Voor Ian.. Dit kreeg ik googeld .. Maar komt vast wel van pas[ afbeelding ]
Fishy maar goed
Ik begrijp ook niet wat die hier zoekt......kan Gert haar niet wegsturen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je wil Yvonne toch zeker niet tegen het haar strijken?...die komt hier echt niet voor Nick's verjaar.
Ik heb je hardstikke gemist in die week, import mofquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
IK ben godverdomme bijna een week weggeweest, truttenbek!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben toch wel COSjosties weg gestuurd hé?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb je hardstikke gemist in die week, import mof
Serieus?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=R36CixkIaIc
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1, maar wilt dat niet zijn, want dan komt het te dichtbij. Er is geen nummer 2 of 3.
http://nl.youtube.com/watch?v=EM2Okmpe6rw&feature=relatedquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat die hier zoekt......kan Gert haar niet wegsturen?
Goed meesteres Yvonne....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=EM2Okmpe6rw&feature=related
Ga jij dit ff luisteren, gaan wij even vieren/rellen.
Gooi opquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
gaan wij even /rellen.
Gaan we rellen!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het gaat om de feromonen, die moeten matchen, deurbelquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer, gebruik dan ook eens je deo.....zo komt niemand dichtbij
Die is teringpuickend!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g
Voor Ian
Met zulke tepels en tieten als die van jou lijkt verdomme alles op een deurbelletje....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het gaat om de feromonen, die moeten matchen, deurbel
Googel jij dan es op Ianquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat die hier zoekt......kan Gert haar niet wegsturen?
Ohhh vind jij dat ook mooi?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was eerder slettebak.quote:
69 dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1, maar wilt dat niet zijn, want dan komt het te dichtbij. Er is geen nummer 2 of 3.
We zijn hardstikke lief geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie hebben toch wel COSjosties weg gestuurd hé?![]()
![]()
tube-linkje?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, een heel ijshockey stadion vol blije, dronken hooligans (we wonnen 14-1) heeft "Alles Gute Zum Geburtstag" voor mij gezongen![]()
Pwn dát maar eensch
Pics please, anders begrijp ik het niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met zulke tepels en tieten als die van jou lijkt verdomme alles op een deurbelletje....
Oi, ik zet je rolstoel op de rem hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik was eerder slettebak.
Is er "iets" te rellen dan?
Doe maar effe....
Ze waren te vroegquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Btw, een heel ijshockey stadion vol blije, dronken hooligans (we wonnen 14-1) heeft "Alles Gute Zum Geburtstag" voor mij gezongen![]()
Pwn dát maar eensch
Waarom die koe?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
#care, we hebben gewonnen en het was vechten, dat wil je niet wetenquote:
Past alleen op een billboard....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Pics please, anders begrijp ik het niet.
Presidentskandidaat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die vent is echt wel iemand... circa 102.000.000 hits voor Ian
Haquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohhh vind jij dat ook mooi?![]()
Wilde je net er uit flikkeren hier, maar blijf nog maar even dan.
Er werd geklaagd over herkenbaarheid, dus toch maar weer iets met oranje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dank-u-vriendelijk, Disana![]()
![]()
Kecke Kerst Icon
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik zet je rolstoel op de rem hoor
Geneens een gebroken neus?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
#care, we hebben gewonnen en het was vechten, dat wil je niet weten![]()
![]()
![]()
Nummer 14 tegenpartij is bloedend naar huis![]()
![]()
Een gebroken neus is nou niet echt speciaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geneens een gebroken neus?
Stelletje mietjes dat jullie zijn
Foto?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
#care, we hebben gewonnen en het was vechten, dat wil je niet weten![]()
![]()
![]()
Nummer 14 tegenpartij is bloedend naar huis![]()
![]()
Morgen ben ik de lul.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd geklaagd over herkenbaarheid, dus toch maar weer iets met oranje.
Heb je nog/al leuke cadeau's gekregen, of moet je het met ons doen?
Je 'geestelijke' vooruitgang is zo'n anderhalf jaar geleden gestopt? Is het niet?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa Coos gaat "even sigaretten halen".
Wehehe, verzuurde oldbiequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Je 'geestelijke' vooruitgang is zo'n anderhalf jaar geleden gestopt? Is het niet?
Alsof een beetje bloed wat voorsteltquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Een gebroken neus is nou niet echt speciaal![]()
Komt best regelmatig voor.
Wel als ze zo bloeden dat ze niet meer mogen spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof een beetje bloed wat voorstelt
Leuk, dat persoonlijke tintje, met je foto erbij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:31 schreef yvonne het volgende:
Voor Gert
Mag ik nou ff blijven?
Voor de kijkers hoop ik.. Stuur um ff de storm inquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Ian met z'n bandje...
Hij is de meest rechter.
[ afbeelding ]
Lekker effectief.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel als ze zo bloeden dat ze niet meer mogen spelen![]()
![]()
Gert...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk, dat persoonlijke tintje, met je foto erbij.
Je bent toch wel naar Roger Waters geweest hè? Anders is het alsnog aufrotzen hier.
Voor de kijkers ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
Voor de kijkers hoop ik.. Stuur um ff de storm in
Ik merk 't.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don´t ask me..ik heb niets te vertellen
Kind! Jij moest nog geboren wordenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk, dat persoonlijke tintje, met je foto erbij.
Je bent toch wel naar Roger Waters geweest hè? Anders is het alsnog aufrotzen hier.
Leannemaisquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd kutnewbie Schnitzeltje
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ik dacht dat Ian 20 werd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu heb je eindelijk de leeftijd bereikt waarop men "vroegâh" echt volwassen werd... 21 jaar
Volgens mij blijft ian eeuwig 6quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef -Blurk- het volgende:
O, ik dacht dat Ian 20 werd?
Maar dat was dan wel in het "Siberië van Nederland" niet??quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
Ohh 21 .. Mag je eindelijk een vuist op tafel slaan ( zei mijn vader lang geleden)[ afbeelding ]
Ik dacht dat een man zijn ballen altijd al op veel jongere leeftijd indaalden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
Ohh 21 .. Mag je eindelijk een vuist op tafel slaan ( zei mijn vader lang geleden)[ afbeelding ]
Voplgens mij ben jij een kloon van PcEend die het eens over een andere boeg wil gooien.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nieteens lang in penismaat
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Voplgens mij ben jij een kloon van PcEend die het eens over een andere boeg wil gooien.
Dit moet je even uit leggen lief veulen.quote:
Kan je het niet bijhouden?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit moet je even uit leggen lief veulen.
Dat die ballen in een vuist zitten is nieuw voor mequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat een man zijn ballen altijd al op veel jongere leeftijd indaalden.
Jappie is nog een beetje in SM-sferen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat die ballen in een vuist zitten is nieuw voor me
Het kán wel Soury, als je je vuist om die ballen sluitquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ballen zetten de vuist in beweging...ook apart als je er zo over nadenkt...daar niet vanquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
O, dan ben jij er een van APK.quote:
Dat lijkt mij wel aan te sluiten op Gert's post boven je maar verder behoorlijk pijnlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het kán wel Soury, als je je vuist om die ballen sluit
Wat lul je nou manquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan ben jij er een van APK.
Hebben jullie al ruzie gehad?
![]()
kan de kwijlsmiley niet vinden.
Scheelt natuurlijk wél hoe groot je vuist is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel aan te sluiten op Gert's post boven je maar verder behoorlijk pijnlijk.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lul je nou man![]()
Ik héb wel 5 kloontjes.
Dat ijshockey brengt me toch wel enigzins in verwarring.quote:
Hieperdepiepquote:
Dat gaat helemaal niet goed komenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:58 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, allemaal nog veel plezier! Ian, een heel fijne verjaardag morgen!
Dat komt niet door de ijshockey, dat komt door de leeftijd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:57 schreef Coos het volgende:
Dat ijshockey brengt me toch wel enigzins in verwarring.
Jij hebt ook ballen ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wél hoe groot je vuist is.
BURRRRRRRRRN!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat komt niet door de ijshockey, dat komt door de leeftijd.
Zoenen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, net nu ik afhaak komt mijn lekkere, slimme beertje binnen...
FOTO'S!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, niet op dezelfde plek als jij
Ik weet niet hoe het bij jou voelt..maar mijn ballen kunen schoksprekenderwijs weinig hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, niet op dezelfde plek als jij
Hé mijn favo avaquote:
...die om de één of andere reden ook in mijn bos rondloopt.quote:
Die van mij wél hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou voelt..maar mijn ballen kunen schoksprekenderwijs weinig hebben
Wtf echt!?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
...die om de één of andere reden ook in mijn bos rondloopt.
Slaap lekker Blurker....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:58 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, allemaal nog veel plezier! Ian, een heel fijne verjaardag morgen!
Dus jij pakt ze af en toe wel eens beet om ze vervolgens met een rotklap op tafel te slammen ?quote:
Zolang die maar geen bomen in brand steekt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Talitha het volgende:
Super grappig gewoonquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trusten Blurk en NMNS.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Blurker....
Ik ben er ook weg van.....fijne voortzetting allemaal en Ian, een fijne dag morgen.....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
En we kunnen hier zo verder: [DGK SC # 505] Gefeliciteerd Ian !!!!
Tis een pyromanisch beertje?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zolang die maar geen bomen in brand steekt.
Tof!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yups: [SC # 500] Een feestje kan gevierd, de 500-ste volgeklierd
Kee, dan blijf ik nog even tot deze vol is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
En we kunnen hier zo verder: [DGK SC # 505] Gefeliciteerd Ian !!!!
Da's niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet te snel he deze moet ook nog vol
Lijkt me te regelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, dan blijf ik nog even tot deze vol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |