Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
Sinds wanneer kun je een op volbellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.
Shit niet gelijktijdig hoorquote:
standaardgedicht:quote:
quote:
Is goed! Mag ik dan met die Pringle likkert naar Koh Chang?quote:
Van deze letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
standaardgedicht:
hè spetter,
hier is je
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
De eer gaat naar NZ........bedank haar maar.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik mee om je koffers te dragen?
Zit er niet in. Andere slachtoffers gelieve zich nu te melden...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |