50 maar liefst!! Sterkte voor het hele gezin Spekkiemonsterquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
tvp
Mijn moedermag zometeen voor de uitslag. Natuurlijk ga ik mee.
2 weken geleden met bevolkingsonderzoek iets ontdekt en gelijk meer onderzoeken bij de chirurg en de mammacare in t ziekenhuis. een paar dagen later 50 !!!! biopten want haar hele lin kerborst zat vol met "iets" ....
straks de uitslag dus ... gaat allemaal snel en ik vind 50 biopten wel heeeeel erg veel...ben er dus eig best een beetje huiverig voor allemaal

quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:29 schreef Vivi het volgende:
Spek, weten jullie al iets? *hoopt hard dat ze het goede nieuws aan het vieren zijn*

Godver....quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Helaas geen feestje....
Het is dus foute boel. De biopten die ze onderzocht hebben zijn grotendeels kwaadaardig maar zou geen uitzaaiende kanker zijn. Het zijn er teveel om allemaal te onderzoeken. haar linkerborst zit helemaal vol. Ze gaan donderdagavond overleggen of het een bortbesparende operatie word of een borstamputatie. Ze word hierover donderdagaavond opgebeld.
Het is dus allemaal niet zo best en omdat ik niet helemaal op de hoogte ben weet ik niet precies wat er nou eigenlijk allemaal staat te gebeuren. Maar we hopen donderdag dus weer wat meer te horen.
Gezien het feit dat de hele borst vol zit lijkt een amputatie er dik in te zitten.
heavy shit allemaal.....

Nee, ik heb juist gekozen voor een complete amputatie omdat ik bang ben dat ik niets zou kunnen voelen met siliconen als er weer iets zou zitten als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:29 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik bedoel, laat je niet met plastische chirurgie een siliconenborst maken?

Jezus, loop ik net te jubelen......quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Helaas geen feestje....
Het is dus foute boel. De biopten die ze onderzocht hebben zijn grotendeels kwaadaardig maar zou geen uitzaaiende kanker zijn. Het zijn er teveel om allemaal te onderzoeken. haar linkerborst zit helemaal vol. Ze gaan donderdagavond overleggen of het een bortbesparende operatie word of een borstamputatie. Ze word hierover donderdagaavond opgebeld.
Het is dus allemaal niet zo best en omdat ik niet helemaal op de hoogte ben weet ik niet precies wat er nou eigenlijk allemaal staat te gebeuren. Maar we hopen donderdag dus weer wat meer te horen.
Gezien het feit dat de hele borst vol zit lijkt een amputatie er dik in te zitten.
heavy shit allemaal.....

Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...quote:

De rechter, dus links voor de kijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...
Spekkiemonster, heel veel sterkte!

Wij zaten hier ook al te kijken of we het konden zien maar wij werden het niet eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...

Ja, ik weet heel goed dat het vroeger anders was, heb wel eens foto's gezien van die 'deuken' zeg maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dit topic zie ik nu pas
Milia, wow, dat ziet erg echt heel netjes uit in dat shirtjeWeet dat dat 'vroeger' wel anders was; mijn oma moest 30 jaar geleden haar borst laten amputeren, en die had zo'n stugge prothese, dat bleef je zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |