abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55199602
Erg sterke achterhoede golfer. Rest is trouwens ook niet mis
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55199613
Goed werk golfer.
That's all folks!
pi_55200629
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[Draft] Stemtopic: Poule A+B
Ik zou het anders doen. In ieder geval niet met de lappen tekst, maar met de linkjes zoals ik had gedaan.
pi_55200861
Waarom ook al die verhalen over de teams in de stemtopics? Maakt het mijns inziens alleen maar ononverzichtelijker. Gewoon de opstelling lijkt me genoeg om te beoordelen, lijkt me.
Hoi.
pi_55200945
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zou het anders doen. In ieder geval niet met de lappen tekst, maar met de linkjes zoals ik had gedaan.
Dat inderdaad.
That's all folks!
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:35:26 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55200957
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:32 schreef pekel het volgende:
Waarom ook al die verhalen over de teams in de stemtopics? Maakt het mijns inziens alleen maar ononverzichtelijker.
Ik zou het inderdaad ook alleen beperken tot de opstellingen van de spelers, dus als voorbeeld:

golfer:
---------------------Cudicini-----------

Trabelsi-------Vasovic----Laseroms------Krol

----Gerrard--------Masopust-------Djorkaeff

------Greaves--------Suker--------Rensenbrink

Voor beschrijving, zie draft het beste team - de poules
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55201139
Ik maak wel even de overige pouletopics aan. Dan is het gelijk klaar.

De regels:
-Je mag niet in je eigen poule stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-De nummer 1 ontvangt 2 punten
-De nummer 2 ontvangt 1 punt.
-Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag.

Zo duidelijk
pi_55201996
Dus wat doen we nou?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55203610
Het team van pekel
Een gebalanceerd en op elkaar aansluitend team. Allereerst een keeper waartegen je U zegt: Jan van Beveren. De man die dankzij meneertje Cruijff niet keepte op het WK'74 voor Oranje. Jan van Beveren is een uitstekende keeper voor elk team. Sterk op de lijn, maar meevoetballend ook z'n mannetje zijn.

Dan de achterhoede. Allereerst licht ik de 2 backs toe: Berry en Ruud. Van Aerle en Heus. Mensen met een naam, echte backs. Knettergek, maar kwalitatief zéér sterk. Weten wat ze moeten doen, kunnen goed meevoetballen. Ideaal voor in je team. Het centrum is het inzicht en de trap samen met de grote beer. Koeman heeft weinig toelichting nodig. Myung-Bo is een topspeler van het Zuid-Korea onder Guus Hiddink. De grote onbekende ster achter het succes, deze Myung-Bo. Kan elke spits ter wereld het leven zuur maken. Met een mannetje als Koeman naast je voor de coaching, heb je een prachtduo achterin.

Het middenveld is wijsheid en kracht. Aanvallende vleugels met Finney en Thoresen. Tom Finney, veelzijdig en scorend vermogen, op rechts. Hallvar Thoresen, aanvallend ingesteld, snel en kan ook scoren. Tevens ben je voor goede voorzetten aan het juiste adres bij deze flankspelers. Het centrale duo op het middenveld is wijsheid alom. Raymond Kopa is een van de beste spelers van de wereld. Techniek en inzicht, gewoon een suprieure middenvelder. Puck van Heel heeft Feyenoord gemaakt tot topclub. Een speler met uitzonderlijke kwaliteiten. Samen met Kopa vormt hij een briljant technisch middenveld.

De aanval is Brazilliaans/Portugees. Waarom? Aanvallers zijn swingend, soepel, sterk en hebben een neusje voor de goal. Eusébio behoort tot de top van de spitsen die de wereld gekent heeft. Geniale voetballer, die met de middenvelders achter zich zeker tot z'n recht komt. Naast hem een echte goaltjesdief, die altijd en overal scoort. Ronaldo behoort zeker tot dit wereldelftal. Zoveel kwaliteit mag niet ontbreken. Scorend vermogen is er dus in overvloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door pekel op 13-12-2007 11:52:38 ]
Hoi.
pi_55203629
Kun je ff linkje in OP van Poule C gooien BS? Dankje. .
Hoi.
pi_55203690
Yup, done.
pi_55237822
Tot wanneer willen we laten stemmen eigenlijk? Zondag?
pi_55240521
Eusebio is geen Braziliaan hoor, pekel
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_55240581
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eusebio is geen Braziliaan hoor, pekel [afbeelding]
Braziliaanse roots.
Hoi.
pi_55240634
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef pekel het volgende:

[..]

Braziliaanse roots.
Mozambiquaanse roots.
pi_55240644
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik maak wel even de overige pouletopics aan. Dan is het gelijk klaar.

De regels:
-Je mag niet in je eigen poule stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-De nummer 1 ontvangt 2 punten
-De nummer 2 ontvangt 1 punt.
-Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag.

Zo duidelijk
Misschien een toevoeging. Mogen buitenstaanders nu wel of niet stemmen? Wanneer ze dat wel mogen, dan ben ik van mening dat ze dat alleen mogen wanneer er een goede motivering achter steekt. Niet zo van: 'Dat vind ik gewoon'. Anders hebben we dalijk teveel halve zolen die gaan stemmen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55242551
Ik tel ze voorlopig wel gewoon mee. Die van tha_dark bijv zijn prima onderbouwd.
  donderdag 13 december 2007 @ 13:50:07 #94
67205 Colplay
How you doin??
pi_55243755
Ik vind het ook wel leuk dat ook de buitenstaanders tijd nemen alles te lezen en te kijken wie zij het sterkste vinden.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_55243909
Ik ga vanavond even alles lezen en stemmen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55271776
Dat wordt dus vanavond, GayMania?
pi_55271992
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat wordt dus vanavond, GayMania?
Nog meer bekende deelnemers niet gestemd?
pi_55272205
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Nog meer bekende deelnemers niet gestemd?
Iets minder dan de helft ongeveer. Per poule zijn er nu 24, 22, 21, 23, 20, 19, 20 en 20 stemmers geweest. Als je telt dat je niet op je eigen poule mag stemmen, dan kan je een beetje zien uit welke poules er nog amper gestemd is.

Deoxyribonucleic, RayMania, Yeahinho, Pfaf uit dit topic zijn degenen die nog niet gestemd hebben. DANIXL voor de helft, twee topics.

Wat doen we met de deadline? Zondagavond? Maandag nieuwe ronde? Ik kan eventueel nog een keer iedereen PM'en. 25 stemmers per poule zou redelijk zijn.
pi_55272699
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Iets minder dan de helft ongeveer. Per poule zijn er nu 24, 22, 21, 23, 20, 19, 20 en 20 stemmers geweest. Als je telt dat je niet op je eigen poule mag stemmen, dan kan je een beetje zien uit welke poules er nog amper gestemd is.

Deoxyribonucleic, RayMania, Yeahinho, Pfaf uit dit topic zijn degenen die nog niet gestemd hebben. DANIXL voor de helft, twee topics.

Wat doen we met de deadline? Zondagavond? Maandag nieuwe ronde? Ik kan eventueel nog een keer iedereen PM'en. 25 stemmers per poule zou redelijk zijn.
Ik zou een pm eruit sturen en deadline inderdaad zondagavond met maandag nieuwe ronde.
quote:
Kwartfinale:

1. Nr. 1 A - Nr. 2 B
2. Nr. 1 C - Nr. 2 D
3. Nr. 1 B - Nr. 2 A
4. Nr. 1 D - Nr. 2 C

Halve fnale:

winnaar 1 - winnaar 2
winnaar 3 - winnaar 4

Finale
Dit weas het eerst.

Ik zou er dit van maken.
quote:
Achte finale:

1. Nr. 1 A - Nr. 2 B
2. Nr. 1 C - Nr. 2 D
3. Nr. 1 E - Nr. 2 F
4. Nr. 1 G - Nr. 2 H
5. Nr. 1 B - Nr. 2 A
6. Nr. 1 D - Nr. 2 C
7. Nr. 1 F - Nr. 2 E
8.Nr. 1 H - Nr. 2 G

Kwartfinale:

A. winnaar 1 - winnaar 2
B. winnaar 3 - winnaar 4
C. winnaar 5 - winnaar 6
D. winnaar 7 - winnaar 8

Halve finale:
1. Winaar A - Winnaar B
2. Winnaar C - Winnaar D

Troostfinale:

Verliezer 1 - Verliezer 2

Finale:

Winnaar 1 - Winaar 2
Zo kan je iemand uit je eigen poule pas weer in de finale tegenkomen. Wel zo eerlijk.

[ Bericht 19% gewijzigd door Steven184 op 14-12-2007 16:43:01 ]
pi_55273015
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik zou een pm eruit sturen en deadline inderdaad zondagavond met maandag nieuwe ronde.
Dan doe ik dat toch zomaar nog even.
quote:
[..]

Dit weas het eerst.

Ik zou er dit van maken.
[..]

Zo kan je iemand uit je eigen poule pas weer in de finale tegenkomen. Wel zo eerlijk.
Die tweede is toch zoals het WK schema van 2006? Dat heb ik nu ook in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')