Ik zou het anders doen. In ieder geval niet met de lappen tekst, maar met de linkjes zoals ik had gedaan.quote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het anders doen. In ieder geval niet met de lappen tekst, maar met de linkjes zoals ik had gedaan.
Ik zou het inderdaad ook alleen beperken tot de opstellingen van de spelers, dus als voorbeeld:quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:32 schreef pekel het volgende:
Waarom ook al die verhalen over de teams in de stemtopics? Maakt het mijns inziens alleen maar ononverzichtelijker.
Braziliaanse roots.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eusebio is geen Braziliaan hoor, pekel [afbeelding]
Mozambiquaanse roots.quote:
Misschien een toevoeging. Mogen buitenstaanders nu wel of niet stemmen? Wanneer ze dat wel mogen, dan ben ik van mening dat ze dat alleen mogen wanneer er een goede motivering achter steekt. Niet zo van: 'Dat vind ik gewoon'. Anders hebben we dalijk teveel halve zolen die gaan stemmen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik maak wel even de overige pouletopics aan. Dan is het gelijk klaar.
De regels:
-Je mag niet in je eigen poule stemmen
-Je mag slechts één keer stemmen
-Probeer je keuze te motiveren
-De nummer 1 ontvangt 2 punten
-De nummer 2 ontvangt 1 punt.
-Bij gelijk puntentaantal geeft het aantal #1 plekken de doorslag.
Zo duidelijk
Nog meer bekende deelnemers niet gestemd?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat wordt dus vanavond, GayMania?
Iets minder dan de helft ongeveer. Per poule zijn er nu 24, 22, 21, 23, 20, 19, 20 en 20 stemmers geweest. Als je telt dat je niet op je eigen poule mag stemmen, dan kan je een beetje zien uit welke poules er nog amper gestemd is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nog meer bekende deelnemers niet gestemd?
Ik zou een pm eruit sturen en deadline inderdaad zondagavond met maandag nieuwe ronde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iets minder dan de helft ongeveer. Per poule zijn er nu 24, 22, 21, 23, 20, 19, 20 en 20 stemmers geweest. Als je telt dat je niet op je eigen poule mag stemmen, dan kan je een beetje zien uit welke poules er nog amper gestemd is.
Deoxyribonucleic, RayMania, Yeahinho, Pfaf uit dit topic zijn degenen die nog niet gestemd hebben. DANIXL voor de helft, twee topics.
Wat doen we met de deadline? Zondagavond? Maandag nieuwe ronde? Ik kan eventueel nog een keer iedereen PM'en. 25 stemmers per poule zou redelijk zijn.
Dit weas het eerst.quote:Kwartfinale:
1. Nr. 1 A - Nr. 2 B
2. Nr. 1 C - Nr. 2 D
3. Nr. 1 B - Nr. 2 A
4. Nr. 1 D - Nr. 2 C
Halve fnale:
winnaar 1 - winnaar 2
winnaar 3 - winnaar 4
Finale
Zo kan je iemand uit je eigen poule pas weer in de finale tegenkomen. Wel zo eerlijk.quote:Achte finale:
1. Nr. 1 A - Nr. 2 B
2. Nr. 1 C - Nr. 2 D
3. Nr. 1 E - Nr. 2 F
4. Nr. 1 G - Nr. 2 H
5. Nr. 1 B - Nr. 2 A
6. Nr. 1 D - Nr. 2 C
7. Nr. 1 F - Nr. 2 E
8.Nr. 1 H - Nr. 2 G
Kwartfinale:
A. winnaar 1 - winnaar 2
B. winnaar 3 - winnaar 4
C. winnaar 5 - winnaar 6
D. winnaar 7 - winnaar 8
Halve finale:
1. Winaar A - Winnaar B
2. Winnaar C - Winnaar D
Troostfinale:
Verliezer 1 - Verliezer 2
Finale:
Winnaar 1 - Winaar 2
Dan doe ik dat toch zomaar nog even.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zou een pm eruit sturen en deadline inderdaad zondagavond met maandag nieuwe ronde.
Die tweede is toch zoals het WK schema van 2006? Dat heb ik nu ook in ieder geval.quote:[..]
Dit weas het eerst.
Ik zou er dit van maken.
[..]
Zo kan je iemand uit je eigen poule pas weer in de finale tegenkomen. Wel zo eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |