ik snap, lekker kieskeurig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef maril het volgende:
[..]
e houd volgens mij van een soort Rambo. maar Huub is ook not my type, nou is geen enkele kerel dat daar hoor.(en buiten de kooi)
tis net het prinses op het erwt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef noekje het volgende:
boe-fucking-hoe
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
'Hé hé hé brothers! Ja joh, lekker thuis!! Lekker mijn ding doen. Lekker knallen en Kelly meisjes ballen. He he he, ja man!! Allemaal fans en die roepen, loser loser Dennis Dennis, wil je een vinger in je kont, met me trouwen! Echt gaaf jongen!
Lieke begrijpt altijd alles van iedereen, behalve van Huub!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
Och en tot overmaat van ramp heeft Jaap ook nog het verkeerde eten besteld.. het prinsesje is verdrietig. En Lieke begrijpt alles natuurlijk..
Huub straks ook kwaad omdat hij moest wachten tot zij klaar was, dus die word straks echt kwaad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Hele dag ligt dat zeikwijf op bed.En nu gaat ze uitgebreid post lezen .Huub zal vanavond goed de pineut zijn,gelukkig gaat hij optreden.
Wat een ramp voor beautiful Nederlandquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:48 schreef 2live het volgende:
volgens de butler gaat DOB stoppen.
Ja, dat zat ik ook te denkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
Je zou bijna denken dat Lieke haar haar expres zo slecht heeft gekapt... uit een soort recalcitrantie.
Daar snap ik nou ook niets van ineens is ze weer beter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
Hele dag ligt dat zeikwijf op bed.En nu gaat ze uitgebreid post lezen .Huub zal vanavond goed de pineut zijn,gelukkig gaat hij optreden.
Huub moet vanavond gewoon een paar lekkere jonge groepies gaan ontmaagdenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
Lieke verwacht dat Huub nu weer naar haar toekomt zodat ze lekker kan snauwen.
Min zuur wijf.
quote:
Ach, nu is het haar kapsel. Misschien slaat ze nog wel vaker aan het automutlieren vanaf nu. Leuke nieuwe verhaallijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar zo vermoeiend om naar te kijken. Alsof ze er per se in wil rammen dat het leven niet deugt als zij niet gelukkig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |