Jaaaaaaaquote:
Ieksquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga er morgen ook vroeg wakker van worden, 06:10 al
Mien ouders wonen in het Noorden, en ik ga weer even de bollenboer uithangen hier morgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ewww, heb je meegedaan aan boer zoekt vrouw ofzo?.
Ah tof, het Noorden. Daar heb ik ook nog ouders wonen als het goed is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mien ouders wonen in het Noorden, en ik ga weer even de bollenboer uithangen hier morgen
The Last Samurai is op vanavondquote:
Jammer dat 'ie op is, hij mocht van mij nog wel even mee gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Last Samurai is op vanavond
Ik ben er 2 dagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah tof, het Noorden. Daar heb ik ook nog ouders wonen als het goed is.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie op is, hij mocht van mij nog wel even mee gaan.
Doe heb ik op dvd en die zit nog in de verpakking. Trekt me nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Last Samurai is op vanavond
Waar in het Noorden zijn die woonzaam? Dan rij ik even langs in mien tractor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je meteen even controleren of mijn ouders zich nog koest houden?
Tom Cruise zijn specialiteit schijnt trekken te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe heb ik op dvd en die zit nog in de verpakking. Trekt me niet
Emm'n. Doar woar die koei'n won'n.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar in het Noorden zijn die woonzaam? Dan rij ik even langs in mien tractor.
En nu heb je een stijve lul en druipt je toetsenbord?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Weer een msn gesprek... is al vanaf 20.00 bezig.
Hoiquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Ah da's aan de andere kant van het kanaal denkquote:
Hoge verwachtingen enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Nog niet, straks gaan de webcams openquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nu heb je een stijve lul en druipt je toetsenbord?
Ieuw.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tom Cruise zijn specialiteit schijnt trekken te zijn.
Ohjeee, doe mij eens even wat screensquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog niet, straks gaan de webcams open.
Waar wonen uw ouders dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah da's aan de andere kant van het kanaal denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |