Met spatel wordt bij mij altijd zo'n zootje... dan scheurt de pannenkoek en zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, dat kan ik
Maar ik heb het nu niet gedaan, met spatel gaat gewoon makkelijker
Als je langskomt op 1 van die zeldzame dagen dat ik pannenkoeken bak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik eens pannenkoeken te eten?
Je moet het ook niet te snel willen doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met spatel wordt bij mij altijd zo'n zootje... dan scheurt de pannenkoek en zo.
Zijn die net zo zeldzaam als de dagen waarop je Hot Choco drinkt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je langskomt op 1 van die zeldzame dagen dat ik pannenkoeken bak.
O, rustig en met beleid doen zijn de sleutelwoorden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te snel willen doen.
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaamquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zijn die net zo zeldzaam als de dagen waarop je Hot Choco drinkt?
Yeps, de bovenkant mag niet meer vloeibaar zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, rustig en met beleid doen zijn de sleutelwoorden?.
Ah, ik zal daar de volgende keer eens op letten dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaam
[..]
Yeps, de bovenkant mag niet meer vloeibaar zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaam
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef Re het volgende:
pannenkoeken![]()
ik vind het nog steeds niet staan...
pannekoeken
Nee, maar dat gaat niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ik zal daar de volgende keer eens op letten dan!![]()
... al moet ik dan ook opletten dat de onderkant niet zwart wordt... dat mag ook niet volgens mij
Sgoed!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik lust van de week wel een bakkie
Ik gokte eigenlijk maar dat het met -n wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef Re het volgende:
pannenkoeken![]()
ik vind het nog steeds niet staan...
pannekoeken
Deal!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat niet zo snel hoor.
[..]
Sgoed!
[..]
Ik gokte eigenlijk maar dat het met -n was
Ja goed gegokt, dus niks mis mee!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deal!
En kom op, nieuwe spelling!
Dat is de basis van de nieuwe spelling, als je het niet weet, gokken. Meestal is het wel goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja goed gegokt, dus niks mis mee!
Je ligt er wakker van? Daarom slaap je vast zo slechtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik huil er ook elke nacht om.
Ik word er gewoon vroeg wakker van... the horrorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je ligt er wakker van? Daarom slaap je vast zo slecht
Ik heb er nog over. Morgenquote:
Ik ga er morgen ook vroeg wakker van worden, 06:10 alquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word er gewoon vroeg wakker van... the horror
[..]
Ik heb er nog over. MorgenKoud
Wakker worden, tanden poetsen, ontbijten, daarna gaan we even het boerenleven proeven in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
Wat moet je morgen zo vroeg doen, DA?
Ewww, heb je meegedaan aan boer zoekt vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wakker worden, tanden poetsen, ontbijten, daarna gaan we even het boerenleven proeven in het hoge noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |