Ik moet zeggen, hoe vaker ik de trailer zie. Hoe meer hij mij begint tegen te vallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Cloverfield wordt gruwelijk vet denk ik
Zo'n trailer moet je ook niet tig keer kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hoe vaker ik de trailer zie. Hoe meer hij mij begint tegen te vallen
...en dan?quote:
Ja de trailer is inmiddels ook in de bios te zien, maar daar maakte I am Legend veul meer indrukquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n trailer moet je ook niet tig keer kijken natuurlijk![]()
En het gaat uiteindelijk om de film zelf natuurlijk![]()
Maar het kan ook uber lame zijn, ik weet niet. Een soort Blair Witch Project maar dan met een groot monster in New York... we zullen zien
En die lijkt mij dus weer kut.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja de trailer is inmiddels ook in de bios te zien, maar daar maakte I am Legend veul meer indruk
Hehehe, sneak van dinsdag was prachtig. Bee Moviequote:
Ja, maar met een huis kopen is het maar wát handigquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij dat werk waar je eigenlijk weg wilde omdat het onder je niveau lag?
Want?quote:
Ik weet zondag wel wat er in de sneak draaitquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sneak dinsdag
En oh wat kan ik goed pannenkoeken bakken
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sneak dinsdag
En oh wat kan ik goed pannenkoeken bakken
En ik heb net een kerstboom aangeschaft!quote:
Ja ik ik ik ik ik ik!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik weet zondag wel wat er in de sneak draait
En pannenkoeken?
Ja, dat kan ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?
Wanneer krijg ik eens pannenkoeken te eten?quote:
Ik ga hem morgen weer neerzettenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik heb net een kerstboom aangeschaft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |