Idd, Ajax-fans bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef floris.exe het volgende:
En het valt mij op dat het voornamelijk de wat eenvoudigen van geest zijn, de lager opgeleiden, die dat doen.
Wat bedoel je hiermee? Waarom zou ik daar aan lijden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:43 schreef Koenholio het volgende:
Je lijdt aan een post-traumatisch stress syndroom, TS. Zoek hulp.
Je bent enerzijds zwaar autistisch en gedraagt je hier als een bejaarde, anderzijds probeer je jeugdig over te komen in bepaalde topics.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Waarom zou ik daar aan lijden?
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bent enerzijds zwaar autistisch en gedraagt je hier als een bejaarde, anderzijds probeer je jeugdig over te komen in bepaalde topics.
Je hebt in elk geval problemen in je hoofd.
Mwah, nooit geprobeerd.. maar op de strekking van je reply: ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mwah, nooit geprobeerd.. maar op de strekking van je reply: ja.
Daarentegen ben jij een lelijk, uitgerangeerd treinstel waar geen hond brood van lust, gatver. Ga sporten.
Je houdt er gewoon niet van on geconfronteerd te worden met je eigen tekortkomingen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:24 schreef floris.exe het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen altijd precies denken te weten wat voor een persoon jij wel niet zou moeten zijn. Niet dat ze het verkeerd bedoelen, maar laten we eerlijk zijn: denken dat je iemand zo even kunt plaatsen is natuurlijk nogal een vorm van grootsheidswaanzin. En het valt mij op dat het voornamelijk de wat eenvoudigen van geest zijn, de lager opgeleiden, die dat doen.
Go OldJeller!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wilde je wat anders horen?
Je bent gewoon lelijk, daar zijn we snel over uitgepraat.
Nee hoor, je mag zeggen wat je wiltquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wilde je wat anders horen?
Je bent gewoon lelijk, daar zijn we snel over uitgepraat.
Je als je die 'volslank'onzin mag geloven en waarschijnlijk wat sympatieke vrienden en familieleden die toch uit enigszins medelijden zeggen: 'wat zie je er leuk uit'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag zeggen wat je wilt.
Helaas voor jou weet ik zelf wel beter.
Moet ik nu in een hoekje gaan zitten huilen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je als je die 'volslank'onzin mag geloven en waarschijnlijk wat sympatieke vrienden en familieleden die toch uit enigszins medelijden zeggen: 'wat zie je er leuk uit'.
Uiteindelijk weten we allemaal dat je in de praktijk gewoon het bedorven stuk fruit bent dat iedereen laat liggen.
Dat is toch een dagelijkse routine nadat je in de spiegel hebt gekeken of kennisnam van de smerige blikken die je op straat kreeg? Ik snap niet wat mijn posts hier precies aan meedragen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet ik nu in een hoekje gaan zitten huilen?
En ik op mijn beurt begrijp niet helemaal dat jij een harde plasser krijgt door andere mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is toch een dagelijkse routine nadat je in de spiegel hebt gekeken of kennisnam van de smerige blikken die je op straat kreeg? Ik snap niet wat mijn posts hier precies aan meedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |