Vroeg ik mij ook al af, tis net een klein travootje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Meganog het volgende:
Hoeveel kilo makeup heeft Amanda opgesmeerd... ?
Al draagt een.......quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Meganog het volgende:
Moet die zwerver die op die bank zit zich niet een beetje fatsoenlijk aankleden voor het feestje?
Tnxquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP weer Prospera.![]()
Inmiddels alles gemute hier.
Ik snap er geen yota van, het nummer van Huub stond er binnen een poep en een scheet op als ik het goed heb begrepen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef Prospera het volgende:
Brian kan zijn nummer niet meer aanhoren.
ook Luc is helemaal kapot.
[ afbeelding ]
We wachten op Stijn die binnenkomt, dáárom verdragen we haarquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom vinden de bewoners het zo vanzelfsprekend dat die Roekie daar rondloopt????
En nu kap ik met die vraag, word gewoon moe van mezelf...
Roekie is een Koeliequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef Prospera het volgende:
Amanda wast het haar van Kroepie en vraagt waar ze vandaan komt, Suriname geloof ik.
[ afbeelding ]
Dat is toch met zoveel dingen zo, na het doucheincident ook, Huub zei toen s'morgens dat Brian zijn handen weer niet thuis kon houden en via de plasma mochten ze er niet meer over praten tot 12.00 uur.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Waarom vinden de bewoners het zo vanzelfsprekend dat die Roekie daar rondloopt????
En nu kap ik met die vraag, word gewoon moe van mezelf...
Jazeker en haar partijdigheid naar Brian toe én haar onnozele verslagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Is zij de verslaggeefster van Villa Vandaag jah? Dus zij is degene die al die enorm domme typefouten maakt?
Ik blijf dat een denigrerend woord vinden, sorry.quote:
En nogal een gekleurde en foutieve weergave geeft van wat er zich in de Kooi afspeeltquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Is zij de verslaggeefster van Villa Vandaag jah? Dus zij is degene die al die enorm domme typefouten maakt?
Nou beter een goede Koelie als een droge Poekiequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf dat een denigrerend woord vinden, sorry.
Misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden erop te letten: op maandag en woensdag is ze naar school, dus dan werkt ze niet. Voor het overige zijn haar werktijden van 8 tot 4 of van 4 tot 12, en de laatste tijd werkt ze vaak op zaterdag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef SiRojK het volgende:
Morgen moet ze weg, ws weer verslagjes schrijven; ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden erop te letten: op maandag en woensdag is ze naar school, dus dan werkt ze niet. Voor het overige zijn haar werktijden van 8 tot 4 of van 4 tot 12, en de laatste tijd werkt ze vaak op zaterdag.
Eens kijken of we haar stukjes kunnen vastpinnen op de partijdigheid richting Brian.
Godzijdank.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Morgen moet ze weg, ws weer verslagjes schrijven; ik ben benieuwd.
Als Lieke de opdracht heeft gekregen om met Brian en Amanda te spelen. Dan zouden Brian en Huub wel eens de opdracht kunnen hebben gehad om met elkaar te gaan spelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Prospera het volgende:
Brian&Huub lijken steeds meer vriendjes te worden
Huub heeft misschien in de gaten dat hij nooit van Brian kan winnen.
[ afbeelding ]
Die opdracht had ze, om met Amanda te spelen, wellicht ligt ze daarom nu ziek in bed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Lieke de opdracht heeft gekregen om met Brian en Amanda te spelen. Dan zouden Brian en Huub wel eens de opdracht kunnen hebben gehad om met elkaar te gaan spelen.
Wat is het toch ontzettend jammer dat dit spel zo gemanipuleerd wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die opdracht had ze, om met Amanda te spelen, wellicht ligt ze daarom nu ziek in bed.
Huub ziet het allemaal gebeuren en bond ws. met Brian om Lieke vóór te zijn.
Wat is een koelie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf dat een denigrerend woord vinden, sorry.
rond 1996quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef Prospera het volgende:
Amanda heeft in de miniplaybackshow van Henny Huisman gespeeld als Linda van Linda,roos&Jessica.
Ze was toen zo'n 8 jaar oud en had een oranje outfitje aan.
Ademnood zongen ze, het was in de tijd van dat liedje: No no, no no no no no.
Volgens mij was dat begin 1990.
Dan is ze nu 25
Waarom zou Huupie nooit van brrrrrian kunnen winnen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Het was niet opgelegd door achter.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is het toch ontzettend jammer dat dit spel zo gemanipuleerd wordt.
Het had zo mooi kunnen zijn als alles gewoon op een natuurlijke manier zou gaan.
Je weet niet meer wat nou spontaan is, en wat voorgeschreven is.
Ik kan het woord sgattie niet meer horen of lezen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Brian komt even in de private kijken, ziet daar Jaap zitten en zegt: hé sgattie.
[ afbeelding ]
Hahhaa, idd..quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
En nogal een gekleurde en foutieve weergave geeft van wat er zich in de Kooi afspeelt
Die luc is geen james bond joh. Het is gewoon een lelijke vent met een hondekopquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
Luc: "Ik vraag me af hoe James Bond die moves maakte in zijn films met zo'n pak aan"
[ afbeelding ]
En iedereen heeft een mooie jurk.En zie Luc met een smoking.Slaat nergens op om zo uit te pakken voor een gastspeelster.De andere bewoners krijgen een taart en dat was het.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
Vandaag zijn de gastspelers wel meer in beeld dan de spelers zelf, het word een raar programma ondertussen.
In het geval van amanda is dat een stap vooruit.quote:
Omdat Brian de gedoodverfde winnaar is,quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waarom zou Huupie nooit van brrrrrian kunnen winnen dan?
Ik vind Luc verre van lelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die luc is geen james bond joh. Het is gewoon een lelijke vent met een hondekop
Afwachten dan maar. Misschien begint het daar achter wel met wat suggesties. En als daar niet naar geluisterd wordt komen misschien de opdrachten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Het was niet opgelegd door achter.
Het hokje had wat opmerkingen ri. Amanda gegeven; Lieke mag voor der eigen invullen wat ze ermee doet.
Tot nu toe kiest ze nog steeds voor Huub en Jaap
och ja, als je van hoerige paringsdansen houdtquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:13 schreef Kinga het volgende:
Wat een slijmbal die Roekie.
Ze vindt het leuk hoe Amanda danst. Zo vrouwelijk.![]()
Met de haren zwiepen en met de kont naar achteren hupsen?
Als je na gaat waar brrrian allemaal mee weg is gekomen zou je dat inderdaad kunnen geloven. Onvoorstelbaar dat zo'n agressieve gozer nog in de kooi zit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat Brian de gedoodverfde winnaar is,
zal ff een link voor je zoeken.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2325358#2325358
geplaatst door Mootie
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stukje geschiedenis, nooit geleerd?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelie
Smaken verschillen maar de rest van het mannelijk schoon in de villa laat toch zwaar te wensen over, vind ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar die gozer is een ubernerd met die bril en zogenaamde gansterrapper
Ik maak me ook wel zorgen over haarquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:17 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Lieke eigenlijk ? Volgens mij ligt ze nu niet meer in bed.
Daarom denk ik ook dat dit niet voor de verjaardag van Selene is, voor wat wel.......beats me.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En iedereen heeft een mooie jurk.En zie Luc met een smoking.Slaat nergens op om zo uit te pakken voor een gastspeelster.De andere bewoners krijgen een taart en dat was het.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:19 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar de rest van het mannelijk schoon in de villa laat toch zwaar te wensen over, vind ik.
Hopelijk niet voor de Miljonair Fairquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat dit niet voor de verjaardag van Selene is, voor wat wel.......beats me.
De kapster mag van achter haar haar niet doen, terwijl ze wel al de hele middag bezig is met de gastspelers.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:29 schreef noekje het volgende:
Waarom is Lieke boos?
En die lelijke kut-Amnda wordt nu wel onder handen genomen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
De kapster mag van achter haar haar niet doen, terwijl ze wel al de hele middag bezig is met de gastspelers.
Niet, ze kwam gisteren zogenaamd een urendurend interview houden met Brian en kwam vannacht terug terwijl bijna iedereen al sliep. En that's itquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Scandalous het volgende:
Wat is nou de verklaring voor die Roekie in de villa? Heb ff wat gemist
Selene heeft het haar van Amanda gedaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
En die lelijke kut-Amnda wordt nu wel onder handen genomen?
Hehe een strijd tussen de wannabe miljonairs en de wannabe wannabe miljonairs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Scandalous het volgende:
Wel een beetje lullig dat Roekie's haar en makeup worden gedaan en voor Lieke is weer geen tijd... wie de fuck is roekie?
Ah OK. Nou ja, hoe meer ze zich realiseert hoe hard het programma waarin ze zit, zuigt, hoe beterquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Selene heeft het haar van Amanda gedaan.
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja dat stomme interview heb ik gezien, en dat ze vannacht terugkwam, ik heb alleen de verklaring gemist.... Zo stom, zoveel gastspelers! Alsof alle gastspelers die ze hadden besteld ineens tegelijk voor de deur stondenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet, ze kwam gisteren zogenaamd een urendurend interview houden met Brian en kwam vannacht terug terwijl bijna iedereen al sliep. En that's it![]()
Owja, en ze Luc z'n 'ex', ze hebben een paar keer gedate.
Ik heb geen idee waar het hokje mee bezig is maar het klopt natuurlijk niet, laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Selene heeft het haar van Amanda gedaan.
misschien heeft die vriendelijkheid te maken met het plan van huub om brian vanavond in alle gezelligheid dronken te voeren (zoals hij toen met huub deed) en hem in de armen van een lekker ding te drijven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:42 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Die vindt het opeens vervelend voor Lieke dat ze niet geholpen wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, zo'n geloofwaardig verloopquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die vindt het opeens vervelend voor Lieke dat ze niet geholpen wordt.
Terwijl ze zelf tig keer de reden was dat Lieke niet bij de kapper aan bod is gekomen in het verleden. Toen ze nog Slieko heette.
Ze heeft sowieso altijd 10 jaar ouder er uitgezienquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:43 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Zo lijk ik echt geen 19! maar ik ben het wel! bijna 20!
ze zegt mij iets te vaak dat ze 19 is
Gisteren zei Huub dat dat zijn plan was ja.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef miesy het volgende:
[..]
misschien heeft die vriendelijkheid te maken met het plan van huub om brian vanavond in alle gezelligheid dronken te voeren (zoals hij toen met huub deed) en hem in de armen van een lekker ding te drijven.
Vriendinnen van Selene idd maar ik heb het idee dat het hokje iets anders in petto heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
En er komen toch al de vrienden van Beauty & de Nerd vanavond?
seleen is niet onaardig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:52 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Huub denken nu te weten wie de nieuwe miljonair word, gezien de stapel post voor Selene
helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het hokje mee bezig is maar het klopt natuurlijk niet, laten we eerlijk zijn.
De gastspelers worden verwend en de wannabees mogen het uitzoeken.
Zelfs Mandy vindt het vreemd.
Is Lieke weer bezig geweest? Eerst Juicy en nu Lucy willen vermoorden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:10 schreef Prospera het volgende:
Luc: ik loop hier rond met mijn nek in een bracelet.
en schijnbaar ook Dennis stalked.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:00 schreef Myriam1978 het volgende:
SL op de stalker verhaal van Ricardo?
alles werkt prima hier,quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:01 schreef eeff het volgende:
Ff OT, maar eh.. ik heb sinds gisteravond geen streams meer...
Server van HiDiHo kan geen verbinding meer maken met de server, andere sites ook niet?
Heb wel betaald...
Kwestie van de Hyves bekijken van Dennix, niks te vinden alleen de simpele anti Dennix berichten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:00 schreef Meganog het volgende:
Dennis wordt bedreigd op Hyves en ook op straat.
Ricardo krijgt ook bedreigende berichten op zijn Hyves.
Korte SL.
Dit gaat over vanavond, ze gaan op sjiek, en Selene is gisteren ook bij de kapsters geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:01 schreef avonne het volgende:
Hoezo zit Lieke (en Amanda?) te zeuren dat de "gastspelers alles krijgen"?
3 dagen geleden of zo is de kapper nog geweest. WTF gaat het over?
(en nee, ik zet geen streams aan)
en wat ik leuk vind aan Amanda is haar gezonde eetlust. Ze komt ook gewoon aan zonder te zeiken. Na Nadia vind ik dat zo'n verademing.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:07 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Weet je wat ik leuk vind aan Iboprufen? Ze zijn roze".
Helaas, ook al niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef miesy het volgende:
[..]
alles werkt prima hier,
http://members.chello.nl/ptbuys/
Het blijft ook een komisch gezicht hoe Amanda en Brian, ook in galakleding, het voer naar binnen zitten te schuiven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef noekje het volgende:
[..]
en wat ik leuk vind aan Amanda is haar gezonde eetlust. Ze komt ook gewoon aan zonder te zeiken. Na Nadia vind ik dat zo'n verademing.
geen betaalscherm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:11 schreef eeff het volgende:
[..]
Helaas, ook al niet.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad ;-(
Al gekeken in dit topic? Problemen met Streams en Abonnement # 2quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:11 schreef eeff het volgende:
[..]
Helaas, ook al niet.
oei, da's balen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:11 schreef eeff het volgende:
[..]
Helaas, ook al niet.
Dennis ????quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er weer als eerste aan tafel?
Geen betaalscherm, heb nl. betaald.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
geen betaalscherm?
Kan ook aan je provider liggen?
Hoe weet je dat? Ik merk totaal geen verschil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dennis ????
Oh nee die was al De Villa uit![]()
Stel je voor dat er een stemming komt over wie ze mogen houden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
LL fluistert tegen Brian: Als ik de nieuwe miljonair wordt, heb ik dan je back-up?
B: Natuurlijk.
L: Dan krijgen jullie ook mijn back-up natuurlijk.
Het zal ook niet waar zijn.
Het wordt ook met de seconde minder interessant, merk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
LL fluistert tegen Brian: Als ik de nieuwe miljonair wordt, heb ik dan je back-up?
jesus christus.........BORING!!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Nee joh, die saaie lul?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda en ook Huub heb ik vandaag meerdere malen horen zeggen dat het vanavond 'vet' wordt.. ze zullen dan toch wel iets weten??quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Ze proberen Ricardo uit te horen of hij meer weet over vanavond, maar Hij trapt er niet in.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Roekshanna is een Hindoestaanse naam. Ze vertelde eerder dat haar pa uit Suriname komt en haar ma uit Nederland.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok wat is de oorspronkelijke afkomst van Roekshanna en Selene?
Ik raad Roekshanna: half Iraans/Nederlands
Selene: Nederlans/Portuguees?
Gadver.........quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Luc als Miljonair ok maar niet een verbond met Brian kom op toch!?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Gadver.........
Schakel net in, het zal toch niet waar zijn, die saaie dubbel lul erin
Komt Jeroen nogquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Veel reacties dus op het eventuele verblijf van de nieuwe miljonair Dubbel Lul. Ik snap de negativiteit en hoop van harte dat het niet zo is, moet er niet aan denken, net zo min als Selene of PoekieRoekie.
Ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Luc als Miljonair ok maar niet een verbond met Brian kom op toch!?
Ik hoor geen krakend-ijs meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik merk totaal geen verschil.
Dan is zn rap carriere ook zwaar mislukt, met zoveel vrije tijd, als je goed verkoopt dan zou je bijna elke dag promotie materiaal moeten promoten.. Maar ik hoop het niet want dan word het voor Amanda en Brian nog makkelijker dan het nu al is, te triest ImO!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Veel reacties dus op het eventuele verblijf van de nieuwe miljonair Dubbel Lul. Ik snap de negativiteit en hoop van harte dat het niet zo is, moet er niet aan denken, net zo min als Selene of PoekieRoekie.
Wie is Poekie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
Om elke dag bezig te zijn aan promotie in NL moet je Universal of zo achter je kont hebben. Luc heeft toch helemaa in eigen beheer?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan is zn rap carriere ook zwaar mislukt, met zoveel vrije tijd, als je goed verkoopt dan zou je bijna elke dag promotie materiaal moeten promoten.. Maar ik hoop het niet want dan word het voor Amanda en Brian nog makkelijker dan het nu al is, te triest ImO!
Die carriere valt ook wel mee... Ik had voor dgk nooit iets van hem gehoord. En tijdens en erna ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan is zn rap carriere ook zwaar mislukt, met zoveel vrije tijd, als je goed verkoopt dan zou je bijna elke dag promotie materiaal moeten promoten.. Maar ik hoop het niet want dan word het voor Amanda en Brian nog makkelijker dan het nu al is, te triest ImO!
Poekie, PoekieRoekie aka Roekshana.quote:
Als B-artiest kan je ook goed aan de bak komen hoor, er zijn genoeg mensen die independant werken en altijd volgeboekt zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Om elke dag bezig te zijn aan promotie in NL moet je Universal of zo achter je kont hebben. Luc heeft toch helemaa in eigen beheer?
Ze zat bij de buren, wie weet wat ze gegeten heeft?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:34 schreef Katewalker het volgende:
Okeee.......iedereen heeft gegeten behalve de jarige...
hmz...3 gastbewoners... misschien moeten ze vanavond om 8 uur gaan KIEZEN wie de nieuwe bewoner wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:37 schreef Disana het volgende:
Lieke: Als om acht uur alles begint...
En ze moet haar haar zelfs nog doen. En ik heb geen idee wat er om acht uur is.
Dat had ik ook al als mogelijkheid geschreven. Maar ik denk niet dat dat nu zou zijn, als het al gebeurt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
hmz...3 gastbewoners... misschien moeten ze vanavond om 8 uur gaan KIEZEN wie de nieuwe bewoner wordt.
Aangezien DGK er van houdt om ideeen te recyclen zou dat best wel eens kunnen...
Heb jij een beter idee om de tv uitzendingen te vullen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef Dark het volgende:
Huub en Lieke - ruzie nummer 1.256.523........
Zeker weten dat ik ga kijken, thanx.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vanavond bij Jensen.
Bedankt Rooie, zal 100% voor de buis zitten..quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
Dennis vanavond bij Jensen.
In het voorstukje zag je hem konijnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt Rooie, zal 100% voor de buis zitten..
Ik zeg niet dat hij aan de bak niet komt..Je hebt gelijk. Maar ja aan de andere kant heb je die Marianne en Roelf...Die hebben wel een "veelbelovende" 15 Andy Wahrol of (sh-/)fame minutes gehad,quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als B-artiest kan je ook goed aan de bak komen hoor, er zijn genoeg mensen die independant werken en altijd volgeboekt zijn.
Luc's probleem is echter dat hij geen B-artiest is, maar een D-artiest... en tja, dan is er weinig interesse voor je tenzij je in een of ander reality soap programma zit om zo toch nog wat aandacht te genereren...
Heb het idee dat Lieke er niet meer tegen kan, en doodmoe is. Het zou me niet verbazen als ze alsnog naar huis gaat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Lieke weer gezellig![]()
Hoopte dat ze wat vrolijker zou zijn na een dag slapen.
Lieke snapt nul komma nul van het spel......ze kan echt beter naar huis gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Lieke weigert te snappen dat Huub haar in vertrouwen dingen van achter vertelt, maar zal liegen als er een ander bij is.
Volgens mij is ze alleen maar bezig met een mega-machtsstrijd jegens Huub die ze niet kan winnen. En al haar kwaaltjes komen mij als psychosomatisch over.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieke er niet meer tegen kan, en doodmoe is. Het zou me niet verbazen als ze alsnog naar huis gaat.
Luc noemt Brian zijn 'broer'.. dusss..quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:29 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Luc als Miljonair ok maar niet een verbond met Brian kom op toch!?
Ik hoop het echt, ben dat gebitch helemaal zat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieke er niet meer tegen kan, en doodmoe is. Het zou me niet verbazen als ze alsnog naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is ze alleen maar bezig met een mega-machtsstrijd jegens Huub die ze niet kan winnen. En al haar kwaaltjes komen mij als psychosomatisch over.
Als hij platen wilt verkopen en er zou animo zijn, dan kan hij beter dag en nacht op tmf zitten(of op de radio/regionale zenders/youtube) waar hij zn muziek kan promoten ipv de gouden kooi waar zn muziek niet te horen is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij aan de bak niet komt..Je hebt gelijk. Maar ja aan de andere kant heb je die Marianne en Roelf...Die hebben wel een "veelbelovende" 15 Andy Wahrol of (sh-/)fame minutes gehad,
Luc weet dat hij commercieel bezig moet zijn om door te breken in de neder-rap wereld of hij moet Opgezwolle of Pete Philly heten oftewel echt talent hebben...Of hij moet provoceren als, hoe heet ie ook al weer, Abdel, A... uit de Bijlmeer?
Er wordt toegewerkt naar de finale, dan ga je er niet zomaar uitstappen met zo kort te gaan, zeker niet na alles wat je al overleefd hebt tot nu toe. In haar plaats zou ik gewoon zo rustig mogelijk gaan doen, en als de redaktie dan van me af zou willen, dan mogen ze me een zeer riante oprot-premie betalen... Ik wrees echter dat er in hun contracten wel een of andere clausule zal staan die hun dwingt om enige activiteit te hebben...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
Ze begon pas met zeuren toen de shit voorbij was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ben dat gebitch helemaal zat.
Wel jammer, ze is echt op, niet verwonderlijk overig na alle shit die ze over haar heen heeft gehad.
Yep dan Huub naar huis, en Brian de onvervalste winnaar*kots kots*quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef schatje het volgende:
Maar goed, het zal wel niet lang meer duren voordat Lieke aansluiting zoekt bij Lieke en Amanda.
Precies wat Deborah Flens wil.
Lieke snapt het spel niet. Misschien siert dat haar maar aan de andere kant moet je weten wanneer je moet nokken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze begon pas met zeuren toen de shit voorbij was.
huub zou ook gewoon 1 x duidelijk moeten wezen in wat hij bedoeld in plaats van 50 x herhalen in de hoop dat er dan wel begrip en zinnigheid uit lieke komt. tis elke keer weer hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, ben dat gebitch helemaal zat.
Wel jammer, ze is echt op, niet verwonderlijk overigens na alle shit die ze over haar heen heeft gehad.
Ja, dat idee heb ik ook, ze hebben zich voor alles goed ingedekt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er wordt toegewerkt naar de finale, dan ga je er niet zomaar uitstappen met zo kort te gaan, zeker niet na alles wat je al overleefd hebt tot nu toe. In haar plaats zou ik gewoon zo rustig mogelijk gaan doen, en als de redaktie dan van me af zou willen, dan mogen ze me een zeer riante oprot-premie betalen... Ik wrees echter dat er in hun contracten wel een of andere clausule zal staan die hun dwingt om enige activiteit te hebben...
kan ze net zo goed vrijwillig de poort uitlopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef schatje het volgende:
Maar goed, het zal wel niet lang meer duren voordat Lieke aansluiting zoekt bij Lieke en Amanda.
Precies wat Deborah Flens wil.
Nu al, je bent er snel bij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo de kerstboom staat (kutlampjesdie zitten gewoon in de knoop in de boom)
En nu maar even kijken naar het 'feest'.
Heeft Luc net in het hokje gehoordquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Luc weet nu al dat er problemen gaat komen tussen hem en huub........please, stop the scripst.
Helemaal met je eens. Ik vond haar al zoveel incasseren zonder te piepen...Man die "aanranding" verhaal was echt heftig...In haar plaats was ik allang doodziek geworden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, ze hebben zich voor alles goed ingedekt.
Maar dat de klachten van Lieke deels psychosomatisch zijn denk ik ook, vind het ook niet vreemd na al die ellende die ze toendertijd vrij stoicijns onderging, ik denk dat ze daar nú de prijs voor betaalt. Als ik denk aan die aanranding en hetgene wat Natasja met haar deed toen ze nog een keertje gezellig kwam koken met haar sister from hell, daar kan ik nog kippenvel van krijgen. Dan daarbij de schoppen die ze van Brian heeft gekregen, nou, dan vind ik dat ze nu best een beetje vervelend mag doen hoor, alleen jammer dat ze het tegen Huub doet, had het liever tegen Brian en Amanda gezien, maar dat mag natuurlijk niet.
Hij denkt dat Huub en hij vanavond problemen krijgen.Niet met elkaar maar met de vrouwen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Luc weet nu al dat er problemen gaat komen tussen hem en huub........please, stop the scripst.
quote:
Overduidelijk verhaalquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij denkt dat Huub en hij vanavond problemen krijgen.Niet met elkaar maar met de vrouwen.
Nee niet tussen hem en Huub toch? Luuk bedoeld dat er problemen gaan komen voor hem én Huub..met z'n 2en zijn ze de klos vanavond...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Dit zei Luc inderdaad!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee niet tussen hem en Huub toch? Luuk bedoeld dat er problemen gaan komen voor hem én Huub..met z'n 2en zijn ze de klos vanavond...
Hij zei dat hij voelde dat hij of Huub vanavond problemen zou krijgen (Roekshanna en Lieke). Da's toch wat anders. Ze zouden op elkaar letten en elkaar behoeden voor stomme dingen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik voel je maar ook Lieke heeft het te ver laten komen in het toelaten van de 6-2 en 5-2 situatie. Lieke wil zich niet laten kennen dus zal nooit zonder slag of stoot het programma verlaten. Dom imo, ze heeft behoorlijk wat in haar mars maar als ze zo doorgaat zullen toekomstige werkgevers zich ook achter de oren krabben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, ze hebben zich voor alles goed ingedekt.
ik vind haar na gisteravond een stuk minder leuk als dat ik in eerste instantie dacht.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Selene is wel een topwijf vind ik
De verjaardag van Selena wordt gevierd..er komen drie "vriendinnen"..en er zal wel muziek komen..enzo..quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar wat is de bedoeling vanavond, behalve dat Luc en Huub problemen krijgen met vrouwen ?
Vertrouw jij Luc, ik namelijk niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei dat hij voelde dat hij of Huub vanavond problemen zou krijgen (Roekshanna en Lieke). Da's toch wat anders. Ze zouden op elkaar letten en elkaar behoeden voor stomme dingen.
Hier ook, morgen naar Drachten? Brian verkrachten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo de kerstboom staat (kutlampjesdie zitten gewoon in de knoop in de boom)
En nu maar even kijken naar het 'feest'.
Neuh, maar het ging er nu even om wat er werkelijk werd gezegd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertrouw jij Luc, ik namelijk niet.
Voor wie en wat stond er in?quote:
Ze is toch ook al eerder overspannen geweest of een burnout gehad ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je maar ook Lieke heeft het te ver laten komen in het toelaten van de 6-2 en 5-2 situatie. Lieke wil zich niet laten kennen dus zal nooit zonder slag of stoot het programma verlaten. Dom imo, ze heeft behoorlijk wat in haar mars maar als ze zo doorgaat zullen toekomstige werkgevers zich ook achter de oren krabben.
Wat heeft ze gedaan dan gisteravond?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:08 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind haar na gisteravond een stuk minder leuk als dat ik in eerste instantie dacht.
Hoi lieverd...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:09 schreef loisie het volgende:
[..]
Hier ook, morgen naar Drachten? Brian verkrachten?
OK dan, beetje nuanceren kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar het ging er nu even om wat er werkelijk werd gezegd.
Tsja iedereen heeft zijn minpunten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:08 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind haar na gisteravond een stuk minder leuk als dat ik in eerste instantie dacht.
Ik ben uitverkocht.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor wie en wat stond er in?
heb ik een teiltje nodig?
Zeuren over haar nerd Jeroen. Ik vind dat ze hem zijn gang moeten laten gaan. Als hij dronken wilde worden op "nationale" nederlandstalig streams...Zijn keus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan gisteravond?
dank je, weet ik welke zender ik niet moet aanklikken...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Dennis vanavond bij Jensen of roep ik oud nieuws
Onze nieuwe favoriet zomaar de villa uitgezet.Hij wilde niet en ging nog effe zwemmen en mediteren.Maar toen kwam de beveiliging en moest onze nieuwe held de villa uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan dan gisteravond?
Oke dan niet...............gaan we wel eens een keer samen dronken worden op een terras en dan op t station bijtankenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi lieverd...nee, ik hoef zijn kinderarmpje niet
en brian reageert zo mak als een lammetjequote:
Beetje laat maar toch: was een Don Diablo kaartje zoals hij gisteren al aankondigde. Ze moest er wel om lachen. En 'veel liefs en een dikke kus'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor wie en wat stond er in?
heb ik een teiltje nodig?
Oud nieuws maar om hoe laat dat is de vraag, ik hoef niet de hele avond die plofkop van Jensen te kijken..Geven jullie mij een gil?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
Ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
Gaat Lieke posst lezen???
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef Carlaa het volgende:
[..]
dank je, weet ik welke zender ik niet moet aanklikken...
Lieke isquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaah Lieke begint weer over Huub.
ze hoopte naturlijk haar gelijk te krijgen en seleen ging er niet op in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaah Lieke begint weer over Huub.
Ik hoop dat Huub vanavond een of ander wijf pakt. Krijgen we nog 1 grote knalruzie en dan is het daarna over met het gezeikquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub moest wachten tot ze klaar was, Hoop dat Huub haar nu links laat liggen.
The queen of beautyquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef maril het volgende:
Waarom draagt dat eng mens een kroontje
Nee, die zei dat zij Jaap zat was...quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef miesy het volgende:
[..]
ze hoopte naturlijk haar gelijk te krijgen en seleen ging er niet op in.
hoop het ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub moest wachten tot ze klaar was, Hoop dat Huub haar nu links laat liggen.
Ze is toch jaaaaarriiigggg. En daarom moet iedereen de hele dag voor haar hollen, haar aandacht geven en geeft het haar recht om zich echt als een prinsesje te gedragenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef maril het volgende:
Waarom draagt dat eng mens een kroontje
Zeker weten dat dat gebeurd, s Huub ten voeten uit nl.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub vanavond een of ander wijf pakt. Krijgen we nog 1 grote knalruzie en dan is het daarna over met het gezeik
Toen moest ze naar achter omdat ze maar bleef zeuren en toen kwam ze boos terug.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
Dit van Lieke was te verwachten, ze baalt al van dat haar haar niet werd gedaan, Aanda zou haar make-up bijwerken wat ook niet door ging, en Selene zou het haar van Lieke doen, wat ook niet door ging, dus wie moet het weer ervaren, juist Huub.
volgens mij is huub haar type gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Lieke is Huub zooo zat..pfff volgens mij is ze hem al maanden zat...
Ze vindt het niet goed dat ze zich zo voelt..........op haar verjaardagquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef Clank het volgende:
Het zit Selene dwars dat het eigenljk zo'n dag zou moeten zijn die helemaal om haar draait en iedereen maar met zijn eigen ding bezig is... ja ze is zielig.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze is toch jaaaaarriiigggg. En daarom moet iedereen de hele dag voor haar hollen, haar aandacht geven en geeft het haar recht om zich echt als een prinsesje te gedragen![]()
En dat zat er vannacht natuurlijk al vet in, toen ze 'happy birthday to me' begon te zingen...
het lijkt gvd wel een kleuter die jarig is wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze vindt het niet goed dat ze zich zo voelt..........op haar verjaardag
:quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:14 schreef Soury het volgende:
klopt, maar hij heeft zich lange tijd toch mooi in weten te houden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:32 schreef maril het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat gebeurd, s Huub ten voeten uit nl.
We zijn het voor het eerst eens geloof ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
mag leie dat de nerd Jeroen vanavond doodleuk binnenkomt als de nieuwe miljonair en dat Luc mag vertrekken.
e houd volgens mij van een soort Rambo. maar Huub is ook not my type, nou is geen enkele kerel dat daar hoor.(en buiten de kooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef miesy het volgende:
[..]
volgens mij is huub haar type gewoon niet.
ik hoop met je meequote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoop dat Huub vanavond een of ander wijf pakt. Krijgen we nog 1 grote knalruzie en dan is het daarna over met het gezeik
Ik ook totaal niet. De vorige beviel ook al voor geen ene meterquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Gatver een vrouwenavond daar heb ik echt geen zin in
Mis hem nog steeds.Veel te kort hebben we van onze held kunnen genieten.Enige wat weer over is zijn zeikwijvenquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
We zijn het voor het eerst eens geloof ik![]()
![]()
![]()
Jeroen als nieuwe miljonair
![]()
![]()
Is Roeki ook al weg?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Selene: het is gewoon mijn dag!
Daarom mochten Jeroen en Roekshana ook niet op haar feestje te komen. Het is nl haar dag, ja!!
it's my party and i cry if I want to... cry if I want toquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt gvd wel een kleuter die jarig is wat een zeikwijf.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
We zijn het voor het eerst eens geloof ik![]()
![]()
![]()
Jeroen als nieuwe miljonair
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef Clank het volgende:
Och en tot overmaat van ramp heeft Jaap ook nog het verkeerde eten besteld.. het prinsesje is verdrietig. En Lieke begrijpt alles natuurlijk..
Jeroen is ook alleen maar leuk met drank op, zit voor de rest met zijn neus in de boeken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
mag leie dat de nerd Jeroen vanavond doodleuk binnenkomt als de nieuwe miljonair en dat Luc mag vertrekken.
'Hé hé hé brothers! Ja joh, lekker thuis!! Lekker mijn ding doen. Lekker knallen en Kelly meisjes ballen. He he he, ja man!! Allemaal fans en die roepen, loser loser Dennis Dennis, wil je een vinger in je kont, met me trouwen! Echt gaaf jongen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet. De vorige beviel ook al voor geen ene meter![]()
Gelukkig kunnen we dan ondertussen naar nix kijken bij Jensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |