Ik moet me inderdaad nodig weer scheren, oh uwe ruigheidquote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga jij je vlashaartjes op je kin even bijknippen voordat je zo naar bed gaat
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef santax het volgende:
Lieve Logician, waarom heb je alleen nog foto's in je fobo van toen je 16 was![]()
Ik bedoel: jij bent aan je foto's te zien net als wijn, alleen maar lekkerder geworden met de jaren![]()
Nouja, laat ik mij nuanceren, ik heb de oudere foto's in d'r fobo mogen aanschouwen! En in tegenstelling tot de meeste vrouwen die meer als melk zijn (weleens melk gedronken nadat het pak een week in je koelkast stond?) lijkt logician helemaal niet aangetast door de tand des tijds. Integendeel! Ze is nu al zeer drinkbaar maar het zou me niets verbazen als haar beste jaren nog moeten komen!quote:
*schuldige meldt*quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef Logician het volgende:liever niet, denk dat ik hem maar van fok! ga verbannen
Maare meestal zijn die mods er als de [insert woord] bij wanneer er een slotje gezet moet worden alleen nu zijn ze allemaal op vakantie ofzo? of water aan het inschenken ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
mij van fok verbannen? tssssk *pets*K ben er net 2 dagen ofzo terug!
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's vogeltjes te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Onmogelijk Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. dit zou wel heel kansloos zijn ja(Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha) o dus je gaat er wel over dromen maar niks doen ?
![]()
![]()
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo nee
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. (Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha)
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo
WTFquote:
Ik heb haar door een perfect uitgevoerd oeroud voodoo ritueel zo ver gekregen. Mn zusje doet die dingen en zij was de eerste die in mn hoofd opkwam toen ze om een naam vroeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:
[..]
WTFWaarom kregen wij nooit deze aandacht
![]()
Ik wil ook tietjes likken
Houd je zus ook van tietjes likkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ik heb haar door een perfect uitgevoerd oeroud voodoo ritueel zo ver gekregen. Mn zusje doet die dingen en zij was de eerste die in mn hoofd opkwam toen ze om een naam vroeg.
En je moet maar zo denken ... die gast zit straks met die kinders opgescheeptquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:43 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik dacht eerst HOAXZ maar toen in zijn FB!:
[..]
WTFWaarom kregen wij nooit deze aandacht
![]()
Ik wil ook tietjes likken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:35 schreef Musketeer het volgende:
[..]
*schuldige meldt*
en waarom heb ik gelijk het gevoel een roedel hyena's te moeten wegjagen?
t spijt me jongens (yeah,really... not) maar jullie zullen toch echt op zoek moeten naar een ander Potentieel Te Versieren Goddelijk Wijf. Dromen over vieze dingen doen met haar is zojuist nog kanslozer geworden. (Behalve als ik het doe natuurlijk mwhahahaha)
En MozurX.. optiefen, ga tegen een boom op staan rijen ofzo
geen fotos? en in fobo staat "gone"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Flatline____ het volgende:
Oh ja, tipje voor allen, behalve Musketeer, want al bezet, ik ben eig stiekum verliefd op Maaike1987.
Die dame ziet er goed uit!!!
Ze post vrijwel alleen d'r foto's in KPDquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
geen fotos? en in fobo staat "gone"
ben nog geen 18quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ze post vrijwel alleen d'r foto's in KPD![]()
Ff verder zoeken duzzz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |