Ligt eraan wanneer ze voor het laatst gegeten hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:02 schreef KaiN het volgende:
Wat ik eigenlijk helemaal vergeten ben te vragen bij de koop is of ik ze beter eerst een week helemaal met rust kan laten of dat ik ze al moet proberen te voeren. Ik was eigenlijk van plan morgen eens te kijken of ze willen eten.
Ah oke dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 12:46 schreef klarendaller het volgende:
goedkoopste oplossing is gewoon stukje kippengaas gebruiken. heb ik ook hahahaha
Hou je hem apart als fokdier.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef UZN het volgende:
Wat een kutklus. Slangen sexen. Ik ben in ieder geval zeker van 2 mannen. De rest zijn denk ik vrouwtjes. En juist degene die ik wou houden blijkt een man te zijn
De onze zijn ook enorm levendig, en er gaat altijd een muisje in. Ze zijn bij ons nog in hun bruine baby fase, ze worden steeds donkerder, maar op het zwart met geel moeten we nog even wachten tot ze ouder zijnquote:Op zondag 30 december 2007 10:57 schreef dimage het volgende:
yep een Schrencki en hij is echt over de top mooi. Glimt je tegemoed. Lekker levendig en een zeer gezonde eetlust.
vogel gevangen door onze katquote:Op zondag 30 december 2007 16:01 schreef UZN het volgende:
Wat is ie daar aan het eten op de eerste foto?
neuh die vogel is eerst een tijdje de diepvries in gegaan.quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef UZN het volgende:
Oh lekker. Mijt, wormen, ziektes, gif. Yummie!
Nee dat is natuurlijk mevrouw UZN.quote:
Mooi, dan hoef ik je dus ook niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef UZN het volgende:
Nee.
Zeg wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik je dus ook niet meer serieus te nemen.
Da's mijn vriendquote:Op maandag 31 december 2007 13:14 schreef UZN het volgende:
[..]
Zeg wie ben jij eigenlijkWaarom denk je dat dit bij boeit
Klopt, het gaat over de rattenslangen van KaiN.quote:
dat is vrij normaal hoor dat slangen activer worden als het licht en dus de warmtebron uit is. En ben heel benieuwd naar je foto'squote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef KaiN het volgende:
Wat gezellig hier
Mooie slang dimage!
Mijn slangen worden meestal actief nadat de lampen uitgaan in het terrarium en dan kan ik helaas geen goede foto's maken. Volgende keer als ik ga voeren weer wat foto's proberen te maken. Ik zit echt elke avond naar ze te kijken, vind ze helemaal te gek!
o.O Wow!quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:18 schreef n0a het volgende:
Gisteren onze baby slangetjes gevoerd. Eentje heeft sinds zijn geboorte (12 juli) nog steeds niet gegeten. Arm beestje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |