Midden van het land dus dat is misschien niet echt praktisch.quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef KaiN het volgende:
Ik kom trouwens uit Dordrecht dus ik weet niet waar die kweker woont?
www.faunashop.nl in Rotterdam. Je kan er altijd een kijkje nemen en een praatje maken. Voor terrariums kun je er ook terecht. We hebben er onze terraria gekocht en 2 cornsnakes, stripe en wildkleur. Inmiddels ook verschillende nestjes gehad.quote:Op zondag 9 december 2007 17:06 schreef KaiN het volgende:
Bedankt voor de informatie
Was ook van plan om meer ter informatie naar die beurs te gaan en niet om dieren te kopen iig. Misschien als er een goed terrarium staat voor een leuke prijs dat ik hem koop maar dat is niet het doel om erheen te gaan.
Ik kom trouwens uit Dordrecht dus ik weet niet waar die kweker woont?
Ah oke. Lijkt mij ook wel tof om een keer mee te maken, maar dan liever in iemand anders huisquote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef n0a het volgende:
Ik dacht ik link em toch gewoon voor het adres en telefoonnr. Ze verkopen geen dieren via de website.
Bij sommige winkels zijn vrouwtjes wat duurder omdat zij de eitjes kunnen krijgen. We kochten die van ons niet om er echt mee te fokken, meer om het eens een keer mee te maken. Nu zitten het mannetje apart van de vrouwtjes.
Nog beter, koop niet op de beurs zelf maar vraag of je bij de kweker langs mag komen om ook de ouder/andere dieren te zien.quote:Op maandag 10 december 2007 19:46 schreef UZN het volgende:
Zowieso kopen bij iemand die een goede indruk geeft en ook zijn kaartje/telefoonnummer geeft voor evt vragen. Willen ze dat niet hebben ze waarschijnlijk wat te verbergen.
Mjah, je wil toch dat je beestjes goed terecht komen en vind het als het goed is leuk om eea te laten zien? Ik zou het vreemd vinden als iemand dat niet wil hebben eigenlijk?quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef UZN het volgende:
Niet iedereen staat er echter op te wachten een vreemde zomaar in huis te halen. Dat hoeft dus op zich niet verdacht te zijn
Dat gaat zelfs mij te ver. Heb je ook een verhaaltje voorgelezen toenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:37 schreef Anubis1984 het volgende:
Zij kwamen dus bij ons thuis om de slangen te brengen. We hadden al voor de eieren er waren contact, zijn bij de eieren wezen kijken, toen de eieren net waren uitgekomen, later nog een paar keren (laten zien dat ze goed aten enzo)
Hee, wij zijn nieuwelingen, en wilden graag de eitjes zien. Plus de kweker woont om de hoek en zijn hele leuke mensen waar we altijd urenlang mee zitten te kletsen. Dus je had ook even kunnen vragen waarom we in godsnaam naar eieren zijn gaan kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:51 schreef UZN het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs mij te ver. Heb je ook een verhaaltje voorgelezen toen
Ach, in deze hobby is het gewoon zo dat je beter teveel kunt weten dan te weinig. En we waren gewoon helemaal blij met onze aanstaande slangen, dus een bezoekje aan de kweker was zo gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:13 schreef UZN het volgende:
Sorry. Je post kwam gewoon heel knullig over
hahaha, als wij langsgaan bij de kweker, al is het maar om even wat kweekmuizen uit te wisselen voor nieuw bloed in de lijnen, dan moeten wíj er een hele avond voor uittrekken. Ontzettend gezellige vent, en hij blijft maar lullen. Als we daar om half 8 zijn gaan we vaak pas om 10 uur/half 11 wegquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef UZN het volgende:
Ja ik heb hier ook wel eens mensen over de vloer. Maak ik geen probleem van. Ben trots op hoe ik de dieren hier hou en krijg er vaak complimentjes overAlleen wel eens lastig dat ze dan meteen alle slangen willen zien en alles vragen. Maar soms wil je gewoon beetje op tijd je nest in
Ook niet echt goed voor de slangen als ze teveel gestoord worden. Meestal rouleer ik het een beetje. Bent toch snel 1 a 1 1/2 uur kwijt. Maar meestal maak ik er geen probleem van hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |