True. Er is alleen juridisch weinig aan te doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:59 schreef Acathla het volgende:
Zulke "verkopers" mogen zich niet eens muziekliefhebber noemen. Kaartjes verkopen en er winst op willen maken.
Led Zeppelin hoort natuurlijk eigenlijk wel in grote stadions te spelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:33 schreef Mr.J het volgende:
Liever nog iets kleiner, Ahoy of de HMH. Denk dat daar eea beter tot zijn recht kom dan grote stadionconcerten.
Allemaal zelfs.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:55 schreef super-muffin het volgende:
Leuk dat in That 70's Show seizoen 5 veel titels van afleveringen titels zijn van Led Zeppelin.
Seizoen 6 is van the Who, seizoen 7 zijn Stones nummers, seizoen 8 van Queen. Topbands allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:55 schreef super-muffin het volgende:
Leuk dat in That 70's Show seizoen 5 veel titels van afleveringen titels zijn van Led Zeppelin.
Hoorde het op de radio ja. Jammer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Robert Plant gaat op tournee met Alison Krauss, dus een tour van Led Zeppelin zit er voorlopig niet in.
Thanks, zal hem morgen maar eens kopen dan. Welke v/d 2 DVD's vind jij het beste dan?quote:@ Mr J.: ik heb de dubbel-DVD; erg gaaf!
Op beide DVD's zitten mooie momenten. Dat akoestische intermezzo met o.a. "Going To California" en "Bron-Y-Aur Stomp" is wel erg gaaf. Die opnames van Knebworth zijn ook de moeite waard. 't Is een aaneenschakeling van hoogtepunten eigenlijk. Gewoon loeihard opzettenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:38 schreef Mr.J het volgende:
Thanks, zal hem morgen maar eens kopen dan. Welke v/d 2 DVD's vind jij het beste dan?
Ik wacht fijn meequote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Potjandorie het volgende:
Cam gezien van het optreden, was niet echt een plezier om na te kijken, ik wacht wel op dvd release
Dat hebben ze idd erg tof gedaan ja. Vette band + toffe series = win win situatie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:55 schreef super-muffin het volgende:
Dan zal ik wel proberen te gaan, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het heel erg tegenvalt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |